Užite si novú časť. :) Venované Beňovi. :)
Harry
Po zasnúbení Georga a Angeliny sme sa vybrali domov. Po príchode som hneď vyhľadal Rona, aby som zistil ako dopadlo jeho prekvapenie. Našiel som ich na gauči v tesnom objatí. Z toho som usúdil, že to klaplo.
S Ginny sme začali plánovať náš výlet do Rumunska. Ron s Hermionou asi odídu pozajtra, Charlie až o týždeň.
S Ronom v septembri vrátime na výcvik aurorov a Ginny chce vyskúšať konkurz na post stíhačky Holyheadských harpyí. Hermiona sa rozhodla pracovať na Ministerstve mágie na Oddelení pre presadzovanie čarodejníckeho práva. Toľko k našej budúcnosti.
o 8 dní neskôr
Ginny
„Máte všetko? Krém na opaľovanie, servisnú súpravu na metly, dosť ponožiek?"
„Hej, mami, máme všetko. Skontrolovala si to hádam trikrát..."
Nasadla som na metlu a utiahla som si popruhy na ruksaku. Harry na mňa čakal asi pol hodinu, pretože mama musela Charliemu pribaliť aj zavárané uhorky, čerešne, marhule, paštéty a Merlin-vie-čo-všetko-ešte. Batožinu som premiestnila pred chvíľou, veď kto by s tým všetkým letel na metle. Odlepili sme sa od zeme a zakývali mame.
„A nezabudnite mi poslať pohľadnicu!!!" volala za nami mama. Ešte raz sme jej zakývali a zrýchlili sme.
Keď sme leteli ponad Francúzsko, dole pod nami sme zazreli pasúce sa stáda hypogrifov. Pri prelete ponad Maďarsko sme sa rozhodli na chvíľu zosadnúť a najesť sa. Bolo už takmer 16:00.
„Ešte nás čakajú dobré dve hodiny cesty." ozval sa Harry.
„Asi už bude tma, keď priletíme."
„To nič, Charlie povedal, že nám osvetlia miesto, kde môžeme pristáť." zmiernil Harry moje obavy.
Znovu sme nasadli na metly a pokračovali v ceste. Po hodine a pol sa zotmelo a nad hlavou sme mali galaxie hviezd. Obidvaja sme začali pociťovať únavu po celom dni strávenom na metle. Za pár okamihov sme uvideli osvetlený kopček, kde sme zrejme mali pristáť. Na jej okrajoch som zazrela dve alebo tri malé pobehujúce bodky. V širokých kruhoch sme začali zosadať. Keď sme dotrmácaní zosadli na zem a zosadli z metiel, prišiel k nám Charlie.
„Čaute, nejako dlho vám to trvalo." ozval sa.
„Ahoj, pri lete ponad Nemecko sme chytili južný vietor a zanieslo nás príliš na sever, takže sme sa museli vracať." objasnil mu Harry.
Prišli sme k veľkej tehlovej budove, okolo ktorej sa hmýrilo plno ľudí.
„Tu budete ubytovaní. Druhé poschodie, izba 38. Nemyslím, že potrebujete osobitné izby." zaškeril sa Charlie. „Večer je pri ohnisku opekačka. Určite príďte."
Zobrali sme si kufre a pobrali sa do našej izby. Veci som hodila na posteľ a išla som sa rýchlo osprchovať. Nie je nič úžasnejšie na stuhnuté svaly ako horúca voda. Pod sprchou som bola dobrú polhodinu. Omotaná uterákom som vyšla zo sprchy a obliekla si spodné prádlo. Tu však prišiel problém. Prišla som na to, že som si so sebou do kúpeľne nevzala nič okrem nohavičiek a podprsenky. Vyšla som z dverí zamierila k posteli, kde ležal môj kufor. Pohľadom som zavadila o šokovaného Harryho, ktorý ma skenoval zhora nadol. Prisahám, jeho sánku ste mohli zbierať zo zeme. Pretočila som nad ním oči a pokračovala v ceste.
„To takto chceš ísť na tú opekačku?!" výhražne sa ma spýtal.
„Čo ti šibe, zabudla som si zobrať veci do kúpeľne. Prečo tak na mňa pozeráš?"
„Ale nič,..., ja len... si nádherná..." habkal Harry.
„Zatvor si tie ústa a choď sa osprchovať." konečne som v kufri našla to, čo hľadám.
Obliekla som si modré tielko a krátke biele šortky. Vlhké vlasy som si prečesala a nechala ich rozpustené. Harry vyšiel z kúpeľne v sivom tričku s krátkym rukávom a v čiernych trištvrťákoch ( :D ). Ruka v ruke sme vyšli z izby a pobrali sa dole schodmi k altánku.
Ja vieeem, novú som pridala skoro po mesiaci :D . Fakt, SORRY. Nevedela som, o čom mám písať a okrem toho, je koniec roka, takže máme plno písomiek a testov. Snáď mi to odpustíte. Ak sa vám kapitolka páčila, dajte VOTE alebo KOMENT. *Meghann*
YOU ARE READING
Fates of love (HP)
FanfictionHermiona a Ron sa spolu vydávajú do Austrálie hľadať Hermioniných rodičov. Po neúspešných pokusoch a hádke sa Hermione do cesty pripletie tá najmenej očakávaná osoba - Draco Malfoy. Vznikne z toho apokalypsa alebo láska? ----------------------- Du...