Giriş Bölümü

936 174 90
                                    

Selam canımın içleri, nasılsınız?

Biliyorum sizde çok sıkıldınız, bende çok sıkıldım ama bir türlü yazdığım kitapların devamı gelmiyor dua edelim ki bu kitabımızın devamı gelsin. Bir anlık kararla başka bir aşk hikayesi ve giriş bölümü yazma kararı aldım. Bölüm sonunda sizlerle zaten konuşacağız, iyi okumalar dilerim^^^

(16 YIL ÖNCE)

12 Nisan, 2007

İzmir, Karşıyaka'da en güzel, en nezih semtlerinde oturan Yıldız ailesinin sıradan olan bir sabah yaşanmak üzereydi. Sekiz yaşındaki Elif Yıldız, annesinin deyişiyle 'iyilik meleği' lunaparka gitmek için sabahın dokuzunda uyanmıştı. Koşar adımlarla iyilik meleği anne ve babasının yatak odasına girdi ve yatağa çıkıp zıplamaya başladı.

"Hadi, uyanın artık! Bugün lunaparka gideceğiz!" İyilik meleği annesinin ve babasının kalkmadığını görünce daha çok zıplamaya başlar, "Ya uyansanıza artık ya!"

Annesi gülen yüzünü ovuşturarak yataktan doğruldu.

"Kalktık küçük iyilik meleğim." Annesi, Elif'in yanağını sıkıca ve kocaman öptü. Elif, yanağını silerek annesine sinirle baktı.

"Anne sana kaç kere diyeceğim! Kocaman öpme şu yanağımı!"

"Tamam Elif Hanım kusura bakmayın. Ama sizde de hata var bu kadar da tatlı olunmaz ki..." dedi annesi gülümseyerek, "Hadi, gel, babanı uyandıralım." Elif, babasının üzerine gülerek atladı.

"Baba! Hadi uyan artık sende çok uykucu çıktın!" Babası sağ tarafa dönüp kolunu kafasının altına koydu. Uyku sersemiymiş gibi konuşmaya başladı.

"Beş dakika daha ya, lütfen."

"Beş dakika falan yok baba!" Elif komodinin üzerinde duran bir bardak suyu alıp babasının yüzüne atar.

Babası sağ eli ile yüzünü siler ve iki ellerini de havaya kaldırır.

"Tamam bal böceğim lütfen kızma!"

"Tamam bir sebeple kızmam."

"Neymiş bakalım küçük Hanım o sebep?"

"Hızlıca üzerinizi giyiniyorsunuz, kahvaltı edip lunaparka gidiyoruz."

"Peki, tamam, kabul." Elif yataktan kalkar ve kapının önüne gelir.

"Ben sizi mutfakta bekliyorum hemen gelin."

"Tamam kuşum."

Elif mutfağa iner ve anne ve babasını masaya oturmuş beklemeye başlar. Anne ve babası giyinmiş bir şekilde mutfağa girer.

"Şükür ya nerede kaldınız ya?"

"Geldik kızım. Bak şimdi sen babanla içeride çizgi film izle bende hıphızlı kahvaltıyı hazırlayayım, olur mu?"

"Olur!" dedi Elif heyecanla. Babasının elinden tutup salona götürür ve ikisi de koltuğa yatarlar.

O sırada da annesi kahvaltıyı hazırlamaya başlar. Bir yandan da Elif ve babasına bakıyordur. Annesi her zaman bu manzarayı gördüğünde Allah'a şükür ediyordur.

Kahvaltı hazır hâle getirdikten sonra Elif ve babasını çağırır.

"Hadi gelin bakalım, kahvaltı hazır!" Elif koşarak masaya oturur ve hızlıca yemek yemeye başlar.

DAVETSİZ MİSAFİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin