20.Bölüm: Sana Aşığım.

117 76 7
                                    

Selam Davetsiz Misafirlerim<3

Bölüme geçmeden önce finale her zaman adım adım yaklaştığımızı bilin istedim. Şimdi sizi bölümle başbaşa bırakıyorum, iyi okumalar!


20.Bölüm: Sana Aşığım.
*Sana çok aşığım ben Yazar Elif.*

"Ben senin falan değilim!" dedim öfkeyle.

"Sen benimsin Elif. Anladın mı? Ruhunla, her şeyinle benimsin." dedi Arda, "Şimdi, şu Fransa'ya gitme konusunu ortadan kaldıracaksın ve benimle geleceksin."

"Gelmiyorum, hayır yani ne yaparsın? Beni kucağına alıp kaçırır mısın?" dedim meydan okuyarak.

"Ta kendisini yaparım,"

"Ne?" dedim birden. Kolumun altından geçerek belimde tuttu ve yukarıya kaldırdı. Şu an bedenim onun omuzlarındaydı.

"Bıraksana beni ya!" dedim bağırarak.

"Bizim kitabımızda Yazar Elif'i bırakmak yoktur." Ne saçmalıyor bu ya?

"Ne saçmalıyorsun ya, bıraksana beni!" diye sırtına vurdum ama Nuh diyor peygamber demiyordu.

"Ceyhun, valizini al Elif'in!" diye bağırdı Arda arkadan. Kafamı kaldırıp önüme baktığım da Ceyhun valizimi sürerek bize yetişmeye çalışıyordu. Arda koşar adımlarla arabasının yanına geldi ve beni arabaya bir malmışım gibi koydu.

Beni arabaya koyduktan sonra kapıyı kapattı. Kapıyı açmaya çalıştığım da kapı dışından kilitliydi. Cama vurduğum da Ceyhun da bagaja valizimi yerleştirdi.

"Ceyhun, çıkartır mısın beni buradan?" diye cama vurdum. Ceyhun da Arda'nın askeri olduğu için onun emirleriyle hareket ediyordu. Gecenin 3'ünde resmen Arda tarafından kaçırılıyorum!

"ARDA!" diye bağırdım. Arda şoför koltuğuna geldiğinde onun da kapısını açmaya çalıştım. Ben, onun kapısını açmaya çalışırken o da benim kafamı itekliyordu.

"Elif!" diyerek koltuğa oturmaya çalıştı. Oturduğunda arabayı çalıştırmaya başladı.

"Ceyhun, bak yalvarıyorum aç kapıyı!" dedim cama vurarak.

"Kusura bakma yenge, komutandan kesin talimat geldi." dedi Ceyhun.

Arda arabayı çalıştırdığın da havaalanından çoktan çıkmış, bilmediğim yollardan geçiyoruz.

DAVETSİZ MİSAFİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin