Selam aşklarım, yeni bir bölümle karşınızdayım. Çok geçmeden sizi bölüme davet etmek istiyorum. Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın, iyi okumalar!
22.Bölüm: Kırmızı Bileklik.
*Sen başardın. Beni kendine aşık ettirdin Elif.*"Siz, bayağı oldunuz!" dedi Sinem telefonda.
İlk defa böyle bir duygu yaşıyordum. İlk defa birisini görünce içimde bir şey oluyordu, kalbim çıkacakmış gibi atıyordu.
"Evet, Sinem, ben hiç böyle bir şey yaşamadım. Sence de normal mi?" diye sordum Sinem'e telefonda.
"Çünkü ilk defa âşık oluyorsun Elif. O yüzden çok normal şeyler bunlar."
Gülümseyerek salonumun penceresinden güzel gözüken manzaraya baktım.
"Ben... Gerçekten çok seviyorum Arda'yı Sinem... Hiç olmadığım kadar..." dedim manzaraya bakarak.
"Yani, bir zahmet. Benim de önüme Arda gibi birisi çıksa bende âşık olmadan duramazdım." dedi sonra aceleyle bir şeyi düzeltmeye çalıştı ve "Yanlış anlama yani."
"Yok, yok yanlış anlamam." dedim, "Ben kapatıyorum Sinemciğim eve geldim sonra konuşuruz."
"Tamam canım. Görüşürüz."
"Görüşürüz." dedikten sonra telefonu kapatıp arabayı otoparka park ettim.
Arabadan indikten sonra otoparkta olan asansöre binip apartmanın kendi binasına geldim. Oradan yürüyerek merdivenlerden çıktıktan sonra Arda'nın evinin önüne geldiğim de ayakkabısı yoktu. Daha sonra tekrardan kendi evime çıktıktan sonra salonun ışıklarını yaktım. Çantamı ayakkabılığın üzerine koyduktan sonra odaya gidip üzerimi değiştirdim.
Odamdan çıkıp Arda'yı aradığım da telefonu kapalıydı.
"Neredesin Arda ya?" dedim endişelenerek.
Telefonumu koltuğun üzerine bıraktıktan sonra, mutfağa gidip kendime sütlü filtre kahve yaptım.
Kahvemi yapıp, salona gittim. Bilgisayarı dizime alıp bana gelen mesajları, bildirimleri ve yorumları incelemeye başladım. Her birinden çok güzel yorumlar, mesajlar vardı.
Yayınevimin bana attığı maile girip ne attıklarına baktığım da kitabımın kapağını atmıştı.
"Çok güzel olmuşsun," dedim fısıldayarak.
Üzerinde ten renkli bir sayfa kelebekler ve iki çift vardı. Bu zamanıma kadar birçok kitap yazıp, yazıp da vazgeçtiklerim oldu. Birçok kez yazdım ve birçok kez de yazmaktan vazgeçtim. Her yazdığım kitap karakterlerine birebir âşık oldum.
Demek ki Arda da mı senin kitabındaki erkek karakter Elif?
Ne alaka İç Ses?
Arda'ya âşıksın ya onu diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETSİZ MİSAFİR
Teen FictionElif küçükken annesini bir trafik kazasında kaybeden genç bir kızdır. Takma ismi 'İyilik Meleği' dir. Elif, bir gün eski evine gitmek ister. Annesiyle o evde bir sürü anıları vardır. Orada durup yeni bir hayat ve yeni bir çevre kurmak ister. Ama tab...