Selam aşklarım, nasılsınız?
Bölüme geçmeden önce benim için çok önemli olan bu hikayeyi okurken saatinizi, dakikanızı ve tarihi yazarsanız bende çok mutlu olurum. Yukarıdaki müziği açmanızı tavsiye ederim. İyi okumalar!
2.Bölüm: Gözlerini Kapat.
*Ve hayal et.""Memnun oldum Elif..." Gülümseyerek elindeki buzu aldım.
"Bende memnun oldum Arda Günay..." Arda yattığı yerden doğruldu ve bana baktı.
"Sen burayı sattın mı aldın?" dedi ciddiyetle, "Yok, yanlış anlama sakın, yani buranın ev sahibi evi kimseye satmaz da o yüzden dedim."
"Biliyorum ama bu evin sahibi babam olduğu için aldım."
Şaşırarak, "Sen Haluk Yıldız'ın kızı mısın?" Gülümsedim.
"Evet, Haluk Yıldız'ın kızıyım."
"Haluk Amca nasıl?"
"İyi şükür."
"Ya ben onu küçüklüğümden beri çok severim. Sokakta futbol falan oynardık. Müsaitse eğer yarın onu ziyaret etmek istiyorum."
"Tabi ki de olur. Ben sabah ararım müsaitse ziyaret edersin."
"Peki," Koltuktan kalktı ve, "İyi akşamlar o zaman, kusura bakma." dedi.
"İyi akşamlar." dedim bende aynı şekilde kapıya kadar eşlik ettim. Benim alt katımda oturuyor herhalde çünkü indiğinde kapı açılıp kapanma sesi duydum.
Aklıma birden babama haber vermediğim geldi. Hemen salona gittim, telefonu alıp babamı aradım.
"Alo, Elif'ciğim aramayınca korktum kızım ya bir şey oldu zannettim." Elif bu zamana kadar aramazsan babanı tabi endişelenir adam.
"İyiyim babacığım iyiyim kusura bakma."
"Ne kusuru yavrum sana bir şey olacak diye korktum."
"Nasılsın babacığım?"
"İyiyim yavrum sen olmayınca ev çok sessiz kalıyor."
"Üzülme babacığım." dedim, "Babacığım ben sana bir şey söyleceğim."
"Söyle kızım, hayırdır?"
"Hayır hayır babacığım, Arda Günay diye birisi varmış."
"Evet kızım tanıyorum."
"O yarın seni ziyaret etmek istiyor eğer müsaitsen."
"Müsaitim kızım gelsin bende çok mutlu olurum." dedi babam heyecanla çok mutlu olmuştu.
"Tamam babacığım o zaman."
"Siz nasıl tanıştınız kızım?"
"Uzun hikâye babacığım, sonra anlatırım ben sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETSİZ MİSAFİR
Teen FictionElif küçükken annesini bir trafik kazasında kaybeden genç bir kızdır. Takma ismi 'İyilik Meleği' dir. Elif, bir gün eski evine gitmek ister. Annesiyle o evde bir sürü anıları vardır. Orada durup yeni bir hayat ve yeni bir çevre kurmak ister. Ama tab...