Selam aşklarımmmm,
Nasılsınız?
Sizi çok beklettim hemen bölüme geçmeyi tavsiye ediyorum. İyi okumalar!
14.Bölüm: Yabancı Gibi.
*Kendimi bir yabancıymışım gibi hissediyorum*"Günaydın herkese, bugün saat 20.30'da Güneşin Batışı'nın yeni bölümü gelecek!" diye konuşmalar kısmına yazdım. Uzun zamandır bölüm yazmayıp, atamamıştım. O yüzden bir yandan da stresliyim. Yayınevi benim finali yazıp bitirmemi bekliyordu ama ben daha final bölümünü bile yazamamıştım. O yüzden bugün çok yoğun bir gün olacaktı. Bugün final bölümünü yazıp yayınevine teslim ederim diye düşünmüştüm.
Ben konuşmalar kısmına gönderi yayınlar yayınlamaz mesaj yağmuruna tutuldum.
"Sevenneyapmaz53 Kişisinden Yeni Bir Mesaj."
"Yazar Elif, senin ateşin mi var güzelim? Normalde sen çok erken atarsın, şimdi ne oldu?" diye yazmıştı birisi. Başıma neler geldi bir bilseler 'Çüş artık' derler. Yataktan tam kalkacağım sıra yanımda yatan Beyza'yı gördüm. Doğru ya dün beraber uyumuştuk... Bir süre güzel, masum suratını gülümseyerek izledim. Saat 08.25'di. Beyza uyurken yanından kalkıp mutfağa doğru ilerledim. İyi de Arda nerede yatmıştı ki? Etrafıma bakınarak mutfağa kadar geldim ve karşımda kahvaltı hazırlayan Arda'yı gördüm. Kahvaltı hazırlarken sessiz bir şekilde şarkı mırıldanıyordu.
"Dünya dönüyor, ama benim etrafımda,
Günler geçiyor bir orada, bir burada..."
Ben mutfak kapısına yaslanmış Arda'ya bakıyordum. Arda bana bakınca şarkı söylemeyi bıraktı ve yüzüme gülümseyerek baktı.
"Günaydın..." dedi Arda gülümseyerek.
"Günaydın..." dedim gülümseyerek.
"Neden bu kadar erken uyandın? Erken değil mi?" diye sordu.
"Ben alışığım, hep bu saatlerde uyanırım."
"Anladım," dedi.
"Sen bugün hastaneye gitmeyecek misin?"
"Hayır,izin aldım."
"Hımm, anladım. Gezeceksin o zaman?" Beni neden ilgilendirir ki? İster gezer ister gezmez!
"Yok, gezmeyeceğim sizinle vakit geçirmek istedim." dedi ağzına bir dilim salatalık atarken. Bir dilim daha salatalık alarak ağzıma uzattı. Ona yaklaşarak salatalığı ağzıma aldım.
"Elif!" dedi Beyza korkuyla etrafına bakınırken. Beni görünce olduğu yerden derin bir nefes aldı.
"Elif... Gittin diye çok korktum..." dedi korkuyla. Gülümsedim.
"Merak etme, bir yere gitmeyeceğim..." Koşarak belime sarıldı. Beyza'yla aramızda birkaç santim uzunluk vardı. Arda'nın beline sarılmaya çalışırken, benim belime sarılıyordu. Aradaki boy farkı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETSİZ MİSAFİR
Novela JuvenilElif küçükken annesini bir trafik kazasında kaybeden genç bir kızdır. Takma ismi 'İyilik Meleği' dir. Elif, bir gün eski evine gitmek ister. Annesiyle o evde bir sürü anıları vardır. Orada durup yeni bir hayat ve yeni bir çevre kurmak ister. Ama tab...