Intoarcerea acasa

109 4 1
                                    

M-am trezit in bratele lui Alehandro. Ne - am pregatit redepe si am fugit inspre aeroport.
Eu :Iubitule, mi - ai implinit primul vis. Al doilea oare cand o sa se indeplineasca?
Alehandro :Iubit-o, care e al doilea vis?
Eu:Sa devin actrita.
Alehandro :Probabil o sa se implineasca si acesta , spune el facandu - mi cu ochiul.
Eu :Poate, visul acela nu as vrea sa se implineasca de la sine.
Alehandro :Dar cum?
Eu :Sa mi - l faca cineva.
Alehandro :Eh, lasa vedem noi.
Peste cateva minute a decolat avionul. Primisem un mesaj de la Pablo.
"Te iubesc, nu vreau sa pleci, vino inapoi Pariu ca iti va fi mult mai bine langa mine decat iti e langa Alehandro "
Vazand Alehandro mesajul ii venise sa se dea jos din avion si sa se duca sa - l omoare pe Pablo, dar din fericire l-am oprit.
Alehandro :De ce nu ma lasi sa ma duc dupa Pablo?
Eu :Pentru ca n-are rost. Ma placea de mult, dar uitase de mine si acum ca am fost in Paris iar a inceput obsesia pentru mine.
Alehandro : Pai si de ce nu mi - ai zis?
Eu :Pentru ca nu am vrut sa anulezi zborul la Paris. Mi - am dorit de mult excursia asta si nu am vrut sa o stric pentru un obsedat, spun eu cu lacrimi in ochi.
Alehandro :Nu plange.
Eu :Ba da.Trebuia sa iti spun si nu ti - am spus. Alehandro :Iti doreai de mult zborul asta. Si eu faceam la fel in locul tau,spune el sarutandu-ma pe frunte.
Eu :Wow.... Sti sa ma faci sa zambesc
Alehandro :Orice baiat face asta pentru iubita lui. Mie nu - mi place sa te vad suparata.
Eu :Te iubesc.
Alehandro :Si eu.
Adorm putin pe umarul lui. Am ajuns. Ma trezit Alehandro. Am coborat din avion si ne - am indreptat spre casa. Lidia cum auzise usa dadu fuga la mine.
Lidia :Ce faci? Cum a fost zborul?
Eu:Bine, tu ce faci? A fost frumos sa zbor cu avionul. Aproape uitasem cum e sa ai iubit si sa-ti faca toate poftele.
Alehandro :Esti norocoasa ca ma ai.
Eu: Chiar sunt. Te iubesc mult.
Alehandro :Si eu te iubesc, spune el sarutandu-ma cu multa dragoste.
Lidia :Bine, pupaciosilor, vreau sa stiu cum a fost in Paris.
Eu : Pai a fost frumos. Uite ce ti - am luat.
Lidia :Credeam ca ai uitat sa-mi iei.
Eu :Cum sa uit eu sa-i iau ceva surorii mele?
Lidia : Pai nu poti.
Ii dadusem bluzita pe care scria "I love Paris", pantalonasii scurti, platformele si palaria de soare.
Eu:Iti place ce ti - am luat?
Lidia :Da, imi place mult. Esti cea mai buna sora pe care o pot avea.
Eu :Stiu.
Lidia :Ce zicea Pablo? Te mai place?
Eu :Si inca cum. Ii venea lui Alehandro sa coboare din avion si sa se duca dupa el.Uite mesajul care mi l-a trimis Pablo.
Lidia :Ce nesimtit e! Sa nu vina aici ca nu vreau sa-l vad cum isi ia bataie.
Eu :Mda... Fi sigura ca daca mai mergem acolo si dam de el Alehandro sare direct pe el.
Alehandro : Pai da cum, iubire? Nimeni nu se da la iubita mea.
Eu : Iar daca se da cineva la mine are de-a face cu tine.
Alehandro : Pai normal.
Incep eu sa despachetez. Dupa ce am despachetat, am mancat si m-am dus sa fac un dus lung. Batea si Alex la usa.
Lidia :Neata, iubire. Ce faci?
Alex :Neata, iubire. Bine tu?
Lidia :Bine.
Alex :Ce faci, Alehandro? Cum a fost in Paris?
Alehandro :A fost frumos.
Alex :Poate mergem si in vara acolo.
Alehandro :Nu, in vacanta de vara am de gand sa mergem in Bucuresti ca sa-i indeplinesc al doilea vis a lui Lucy.
Alex :Si care e acela?
Alehandro :Sa devina actrita. Si acolo are sanse deoarece toti si - au lansat cariera de acolo.
Alex :Frumos. Daca faci atatea pentru Lucy inseamna ca o iubesti mult.
Alehandro :Enorm de mult. Lidia, sper ca nu - i spui nimic lui Lucy.
Lidia :Stai linistit ca nu - i spun.
Alehandro:Bine. Ma duc sa despachetez si eu, si vin inapoi.
Alex & Lidia :Bine.
Plecase Alehandro sa descpacheteze. Peste o ora iesise si Lucy din baie.
Eu :Unde e iubi?
Lidia :A plecat sa despacheteze si vine inapoi.
Eu :Bine.
Peste cateva minute aparuse si Alehandro.
Alehandro :Alex, ma sunat echipa sa imi spuna ca antrenorul si - a revenit si ca putem juca. Maine la ora 9 sa fim acolo.
Alex :Ma bucur ca si - a revenit.
Alehandro :Si eu.
Eu : Ce jucati?
Alehandro :Bascket.
Eu & Lidia :Si noi vrem sa fim in echipa.
Alex :Mai intai trebuie sa vedem cum va descurcati si daca e antrenorul de acord sa va bagam in echipa.
Eu :Sunt sigura ca ne va accepta deoarece jucam bascket de la 5 ani si suntem foarte bune.
Alehandro : Bine. Maine venim dupa voi la 8:30.
Lidia:Bine, dabea asteptam sa jucam.
Alehandro :Si noi o sa fim bucurosi sa va avem aproape.
Eu & Lidia :Stim.
Lidia iesise cu Alex, iar eu cu Alex am ramas acasa cu Alehandro.
Eu :Iubitule, unde mergem in vacanta de vara?
Alehandro :Secret. O sa vezi atunci.
Eu :Tu numai surprize imi faci.
Alehandro : E mai romantic sa iti fac surprize.
Eu :Stiu. Stai sa-i dau mancare la catel.
Alehandro:Bine.
Ii dadusem mancare la catel. Dupa ce terminase catelul de mancat am mers cu el in camera sa ne jucam cu el.
Eu :Mersi, pentru catel.
Alehandro :A fost de ziua ta. Vroiam sa-ti iau altceva?
Eu :Nu.
Alehandro :Si nu mai imi multumi. Sti ca fac lucru acesta din dragoste pentru tine.
Eu :Stiu, spun eu satutandu-l.
Vazandu-ne catelul ca ne - am apropiat ne pupa si el pe obraz. Eu cu Alehandro radeam in hohote. Dupa cateva minute am pus muzica la maxim. Am dansat am cantat si dupa aceea ne-am trantit in pat. Ne - am uitat unul la altul si ne-am sarutat. Catelul latra si dadea din coada ca era bucuros sa ma vada acasa. S-a dat jos din pat si a cautat in sertar. Acolo gasise un parfum de baieti. Il puse pe pat.
Eu :Vreau sa iti dau acest parfum.
Alehandro :Ce dragutz! Miroase fain. Te iubesc.
Eu :Eu mai mult.
Alehandro :Ba nu. Eu te iubesc mai mult decat orice.
Eu :Ba nu, eu te iubesc pentru ca faci atatea pentru mine. Esti baiatul ideal pentru mine. Gasindu-te pe tine mi - ai facut viata mai buna. Simt ca pot sa iti spun orice.
Alehandro :Si mie mi-ai facut viata mai buna si ma simt fericita langa tine, spune el sarutandu-ma cu multa dragoste.
Ne - am dus in gradina, ne sarutasem si pornise stropitorile. Radeam in hohote si am contiuat sa ne sarutam. Toata lumea se uita lung la noi. Eram intinsi pe iarba si ne sarutam. Se facuse seara, venise Lidia si Alex acasa.
Lidia :Ce faceti aici?
Eu :Ne iubim, nu vezi?
Lidia :Uitati - va la voi sunteti uzi.
Eu :E mai romantic asa. Am venit ne - am sarutat si au pornit stropitorile.
Lidia :Haidei in casa. V-ati pupat destul.
Eu :Bine.
Alehandro :Alex, hai sa mergem si noi acasa ca maine trebe sa mergem la bascket.
Alex :Bine, Pa, iubi. Noapte buna,te iubesc.
Lidia :Si eu te iubesc . Noapte buna.
Alehandro :Pa, iubire . Noapte buna. Te iubesc!
Eu :Si eu te iubesc, noapte buna,spun eu satutandu-l.
Lidia :Da nu va mai plictisiti odata sa va pupati?
Eu:Nu ne iubim si nu ne vom satura niciodata. Tu de ce nu te saruti cu Alex?
Lidia :Ne pupam dar nu ca voi de dimineata pana seara.
Eu :Si ce tie ciuda ca noi ne iubim?
Lidia :Nu.
Eu : Pai si atunci?
Lidia :Nimic. Hai acasa ca e tarziu.
Eu:Bine, pa iubire, pa Alex.
Alex : Pa, Lucy, pa iubire,spune el sarutandu - ma cu multa dragoste.
Doua ore se sarutase in continuu. Dupa ce s-au sarutat a plecat acasa impreuna cu Alehandro. Eu cu Lidia am intrat in casa, ne - am schimbat si ne - am pus in pat. S-a pus si catelul la culcare langa noi.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum