Ziua lui Lucy

145 4 0
                                    

Era marti dimineata. Era cea mai fericita zi din viata mea. Azi era ziua cand implineam 16 ani. Dupa ce m-am imbracat, venisera si baietii.
Alehandro :Neata, iubire. La multi ani!
Alex :Neata, Lucy. La multi ani!
Eu :Mersi, iubire. Mersi, Alex.
Alehandro :Iubire, dupa scoala o sa ai o surpriza.
Eu :Ce fel de surpriza?
Alehandro :Pai daca iti spun n-o sa mai fie surpriza.
Eu :Bine, bine.
In cateva clipe se imbracase si Lidia.
Alex :Neata, iubi.
Lidia :Neata, iubi.Cum te mai simti? Mai esti suparat?
Alex :Pai daca sunt cu tine uit de toate
Lidia :Ooooooo.... Ma faci cea mai fericita.
Alex :Si tu pe mine.
Lidia :Te iubesc mult!
Alex :Eu mai mult.
Eu :Bine iubaretilor, trebuie sa mergem la scoala ca intarziem.
Am pornit spre scoala. Am ajuns la ora de matematica. Ma scos la tabla si am luat un 10 pentru ca am stiut lectia. Se sunase de pauza.
Alehamdro:Iubi, cum a fost la ora?
Eu :A fost super. Tocmai am luat un 10 pentru ca am stiut lectia si mi-am facut tema.
Alehandro :Fain. Numai lucruri bune ti se intampla.
Eu :Stiu.
Era ora de plecat acasa. A venit Alehandro dupa mine sa mergem in parc sa imi arate surpriza, iar Alex si Lidia se duceau acasa. Ajunsi acolo vad o fata cu un catel de rasa.
Eu :Ce dragut! A cui e catelul?
Alehandro :Al tau.
Eu :Vorbesti serios?
Alehandro :Da
Eu :Mersi ca faci atatea pentru mine. Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pana acum.
Alehandro :Sti bine ca as face orice pentru tine si ca nu imi place sa te vad suferind.
Eu :Stiu. Wow... N-am mai primit un cadou din acesta vreodata.
Alehandro :Uite ca ai primit acum.
Eu :Da si imi place foarte mult.
Alehandro :Ma bucur.
Eu :Te iubesc!
Alehandro :Si eu te iubesc!
Spunand asta am pornit spre casa. Ajunsa acasa, m-am schimbat si am mancat.
Lidia :Ce ai acolo?
Eu :Un catel.
Lidia :Ce dragut.
Eu :Stiu. Sunt cea mai fericita ca l-am gasit pe Alehandro.
Lidia :Si eu vreau un cadou de genu de ziua mea. Dar din pacate ziua mea este peste o luna.
Eu :Trece repede luna.
Lidia :Mda..
Eu :Hai ca ies cu Alehandro.
Lidia :Bine. La 22 sa fi acasa.
Eu :Decand imi faci program?
Lidia : De azi.
Eu :Bine....
Dintr-o data suna telefonul. Era Alehandro care spunea ca ajunge intr-un minut la mine. Ajunse Alehandro si am iesit sa ne plimbam. Cand am ajuns in parc Alehandro a zis sa inchid ochii. Dupa ce am inchis ochii Alehandro imi pune un ursulet in brate.
Am dechis ochii si cand am vazut ursuletul l-am sarutat pe Alehandro lung. Am plecat din parc si ne-am mai dus pe la un prieten de a lui. Am stat vreo 2 ore la prietenul lui si dupaia am plecat spre casa. Cand am ajuns acasa m-am schimbat si am mancat. Am citit umpic la geogafie de plictiseala. Dupa cateva minute ma suna o colega sa ii dau temele. I le - am dat si m-am pus sa dorm cu gandul la Alehandro si la ziua de maine.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum