Petrecerea de Revelion.

38 2 0
                                    

M-am trezit ușor în brațele lui Alehandro.
"Uraa! Este revelionul!!Astăzi o sa petrecem! "
M-am dat jos din pat, mi - am luat telefonul de pe masa și le-am dat mesaj la toți prietenii mei ca și cum astăzi seara este o petrecere cu multe prăjituri și suc. Le-am trimis destinația și ora. Peste o ora coborâse și Alehandro.
Eu :Neața, iubire.
Alehandro :Neața, iubire.
Eu :Vezi ca mai târziu va fi o petrecere.
Alehandro : De ce?
Eu : Pentru ca e Revelionul!!
Alehandro :A da, am uitat.
M-am dus sa fac rutina de dimineață, iar Alehandro pregătea micul dejun. Am ieșit din baie și am văzut așezat pe masă ceva delicis.
Alehandro :Iti place?
Eu : Da și tu ar trebui sa fi cireașa după tort?
Alehandro chicotea printre dinți. Am început sa râdem amândoi în hohote. Mai târziu am ieșit sa cumpăr cele necesare pentru petrecerea de diseară. Am luat toate magazinele la rand. Am golit aproape 3 magazine,apoi am plecat acasă. În sfârșit venise seara. Invitații începeau sa se adune unul câte unul. Am cântat, am dansat... intr-un cuvânt ne-am distrat.
Anne și James dansau pe o melodie lentă. Eu m-am dus sus sa ma schimb deoarece rochia mea se murdarise cu muștar. Ajunsă sus, am cotrobăit prin dulap. Am găsit o rochie neagră cu decolteu ușor. Am îmbrăcat rochia și am coborât la invitați.Peste câteva ore bune, ne-am adunat toți pe podeaua din sufragerie și am început sa spunem povesti de groază și sa ne jucăm cărți.
Mai târziu, am dat drumul la un film de groaza. Toti au sărit în sus, iar eu și Alehandro râdeam în hohote de ei.
  *După câteva ore *
Era ora 4 dimineața. Toata lumea dormea numai eu eram încă trează. Ma uitam la un film care rulează în fiecare an de Revelion. Filmul se numea "Alvin și veverițele". Alehandro văzând ca televizorul se aprinde sa trezește și el.
Alehandro :Ce faci treaza la ora asta?
Eu :Ma uit la film, nu se vede?
Alehandro :Ba da, dar de ce nu dormi.
Eu : Pai am dormit o oră și după m-am trezit.
Alehandro :Aha, măcar da TV mai încet.
Îl dau mai încet. Toata lumea doarme numai eu sunt treaza la ora 5 dimineața. Într-un final sting și eu televizorul și ma pun sa dorm.
......................................................................
Hey, scuze dacă am avut greșeli gramaticale și pentru capitolul acesta scurt. Vreau sa va anunț ca vor mai fi doua capitole. Dacă vreți sa pun și volumul 2 lăsați comm. Sper sa va placă acest capitol.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum