Ma trezisem cu gandul la meciul de azi. Venisera si baietii dupa noi. Am plecat toti la sala. Cand am ajuns la sala am mers in vestiare sa ne schimbam. In echipa adversa era prietenul meu Mike.
Eu :Mike, ce faci?
Mike :Bine, tu?
Eu :Bine. Am venit cu iubitul meu sa va batem.
Mike :Nu prea cred. Noi o sa va batem mar? Ne - am pregatit mult pentru meciul asta.
Eu :Si noi. Cand o sa ma vezi cum joc ramai cu gura cascata.
Mike : Daca ai sa ma uimesti am sa raman.
Eu : Pai o sa te uimesc.
Mike :Sa te vad.
Incepuse meciul. Eu dadusem primul cos. Cand au vazut cei din echipa adversa au ramas cu totii cu gurile cascate.
Eu:Ce ati patit? Inchideti gura ca intra muste, spun eu cu un zambet malefic pe buze.
Am jucat 2 ore in continuu si din fericire echipa noastra a castigat. Toti ma luau pe sus si ma aruncau. Alehandro ma prins si ma sarutat cu pasiune. Mike venise sa ma felicite.
Mike :Felicitari, esti prima fata care ne - a invins.
Eu :Mersi, si voi v-ati descurcat destul de bine.
Mike :Multumin, spuse el dandu - se sa ma sarute.
Eu :Ce faci?
Mike :Te sarut.
Eu : De ce?
Mike :Fiindca eu te plac.
Eu :Am prieten.
Mike :Da sigur. Asa ziceti toate.
Eu :Nu, pe bune eu am prieten,in momentul acela venise Alehandro.
Alehandro :Iubire, te - ai descurcat de minune.
Eu :Ce pot sa zic. Multumesc. Fara mine nu ati castiga.
Alehandro :Ce vrei sa zici, ca nu suntem buni?
Eu :V-am vazut cum jucati, numai tu mai joci calumea ca restu sunt pe langa.
Alehandro :Stiu ca nu prea sunt buni.
Ma luat Alehandro de mana si am plecat amandoi sa ne plimbam ca doar e vara.Am fost la restaurantul meu preferat.
Alehandro :Iubire, peste o saptamana plecam in Bucuresti.
Eu :Serios?
Alehandro :Da. Si o sa stam o luna acolo.
Eu : Dabea astept. Si mergem doar noi sau vine si Lidia cu Alex?
Alehandro :Doar noi.
Eu :Bine. Imi place sa petrec timp cu tine.
Alehandro : Si eu cu tine.Te iubesc, iubita.
Eu :Si eu.
Am plecat de la restaurant si am mers in parc. Ne - am asezat si am inceput sa vorbim despre meci. Cand discutam venise si Mike in parc.
Mike :Ce faci?
Eu :Bine, tu?
Mike :Bine. Ce faci cu asta?
Eu :"Asta " e iubitul meu.
Mike :Ce urat e!
Eu : De parca tu esti mai frumos.
Mike :Da sunt mai frumos decat el.
Eu :Nu prea cred.
Mike :Ba sa crezi.
Alehandro :Ce vrei ba?
Mike :Eu vreau multe.
Alehandro :Poate vrei sa te bat.
Mike :Tu pe mine? Hahahaha.... Ce comic esti.
Alehandro : Iti dau eu comic, spunand asta Alehandro il ia la bataie. Ii umfla ochiul si buza. Dupa aceea ma luat de gat si am plecat amandoi. Dupa ce si - a revenit, Mike venise dupa noi ca vroia sa-l faca pe Alehandro sa-l regrete.
Mike se intalnise cu un prieten de a lui care concepea un plan cum sa-l faca pe Alehandro sa sufere. Eu si Alehandro eram pe o banca in fata blocul lui. Cand plecase Alehandro pana sus, Mike veni si ma sarutat pana venise Alehandro. Alehandro, cand vazuse cele intamplate se suparase foarte tare.
Alehandro :Ce faci tu cu iubita mea?
Mike :Am sarutat-o.
Alehandro :De ce?
Mike :Ca asa am vrut.
Atunci, Alehandro nu mai putea de nervi si ma luat sus la el. Am stat la el, am baut o cafea si ne - am uitat la un film de groaza pana ce m-a luat somnul pe umarul lui. In clipa aceea, el ma ducea usor in pat si ma saruta usor pe frunte.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.