La revedere Italia!

66 6 0
                                    

M-am trezit repede la 5 dimineața și m-am dus sa ii trezesc pe Alex si pe Lidia si bineînțeles pe Alehandro. După ce i-am trezit am fugit repede la avion. Ajunsem la avion chiar când trebuia sa decolam. Acolo am întâlnit o fata drăguță, avea parul blond si ochii albaștri si o chema Esmeralda.
Esmeralda:Bună!
Eu :Bună!
Esmeralda:Cum te cheamă?
Eu :Ma numesc Lucy si am 16 ani.
Esmeralda: Eu ma numesc Esmeralda și am 14 ani. Si încotro te duci?
Eu : Pai la New York.
Esmeralda: Pai avionul acesta se oprește în Spania, avionul de New York este mâine.
Eu :Pff.. si acum ce facem, iubi?
Alehandro : Iubire, stai liniștită, o sa plecăm mâine.
Eu :Pai da iubi, dar unde să ne cazam?
Esmeralda : Puteți sta la mine.
Eu : Dar nici nu te cunoaștem.
Esmeralda : Pai o sa avem ocazia să ne cunoaștem.
Alehandro, în acel moment se tot ruga se mine sa stam o zi la Esmeralda, eu ma uitam cu zambetul larg pe fata în sensul ca acceptam. Atunci, el m-a luat și m-a sarutat cu poftă. Am coborât din avion și ne îndreptam spre casa Esmeraldei.
Esmeralda : Aceasta e casa mea, va place?
Eu&Alehandro:Wow... e superba.
Esmeralda:Asta e camera mea care are doua paturi. In patul acesta stau eu, iar în celalalt stați voi.
Eu :Ce tare e pat cu apa, spun eu sărind în pat. Esmeralda : Da. Patul asta era a iubitului meu.
Eu : Si unde e acum?
Esmeralda :Ne-am despărțit, spune ea cu o tristețe în ochi.
Eu :Aa nu știam, imi pare rau, dacă as putea face ceva as face.
Esmeralda : Nu ai ce face, dar oricum mulțumesc. Deși nu me cunoaștem de multa vreme îmi ești alături și ma înțelegi.
Eu : Eh.. așa sunt eu,spun eu și o cuprind într - o îmbrățișare.
Peste un moment venise și Lidia cu Alex.
Eu :Pe unde ați fost?
Lidia :Sa va cautam. Eu am adormit, iar Alex m-a trezit ca trebuia sa coborâm.
Eu : Ce somnoroasa ești!
Lidia :Hei, zi mersi ca am venit.
Eu :Da bine zis.
Esmeralda :Cine sunt ei?
Eu :A...ea este sora mea Lidia, iar el este iubitul ei Alex.
Esmeralda :Încântată. Hai sa va arat camera voastră.
Lidia :Ok.
Au mers, iar în cele din urma le arătase camera. Era o camera mica cu un pat în formă de inima.
Lidia :Da ai cam multe în casa.
Esmeralda :Stiu.. Am luat patul asta pentru oaspeți, mereu sunt pregătită, nu se știe când vine cineva sa ma viziteze.
Lidia :Da bine zis, spune ea si dintr-o data sare în pat.
După ce ii arătase Lidiei camera se duse sa facă o specialitate. A pregătit cina si am mers toți în bucătărie sa mâncăm. Pe farfuria mea era o felie de pâine de pâine prăjită si o cana de cacao, iar le farfuriile celorlați era o salată de biof cu o cana de ciocolata calda. Am mâncat bine, si sm ieșit cu Esmeralda sa ne cunoaștem mai bine. Am mers la restaurantul ei preferat. Ne - am așezat și am început sa comandam. Eu, Esmeralda și Lidia am comandat o salată sănătoasă, o farfurie de cartofi prăjiți si o pizza mare cu mult peperoni,iar băieții au comandat o tocanita de cartofi si o pizza cu ciuperci.
"Pizza cu ciuperci... Ce scârbos... Urăsc ciupercile... Mâncare de băieți... Dabea astept sa ajung acasă, sa ma bag în patul meu si sa fac un dus. "
După ce am mâncat, am plecat de la restaurant. Am mers în parc și am făcut poze. Dintr-o data venise o femeie cu o fetita mica. Era bunica Esmeraldei cu surioara ei mai mica. Era o fetita mica cu parul blond și cu ochii albastru-verzui.
Eu :Vai, cine este scumpetea asta mica?
Esmeralda :E surioara mea, are 2 ani si o cheama Charlie.
Eu :Ce drăguță e! Pot sa o iau în brate?
Esmeralda :Desigur.
Am luat-o în brate, am pupat-o și m-am dus sa o dau pe leagăn. Ea a început sa chiuie de fericire. După ce am dat-o pe leagăn, m-am dus sa o dau pe topogan. Toată ziua m-am jucat cu ea. Peste ceva timp venise ora în care trebuia sa mănânce. I-am dat sa mănânce. I-am dat un castron de ciorbă de cartofi, am mărunțit cartofii și i-am băgat ușor în gura.
Eu :Hai, Charlie, mănânca. Asa. Ce fetita cuminte ești tu.
Alehandro a vazut cum ma port cu Charlie și m-a mângâiat ușor pe spate.
Alehandro :Sper ca asa va fi si viata noastră într-o zi.
Eu :Si eu sper.
Alehandro :Te iubesc!
Eu :Si eu, spun eu și îl cuprind într-un sărut veșnic.
A sosit ora de culcare pentru Charlie. M-am dus sa o adorm. I-am citit o poveste pana a adormit. Cum i-am citit o pagină a si adormit.
Esmeralda :Vad ca Charlie de place.
Eu :Aa. Scuze, te deranjez ca am stat toată ziua cu ea?
Esmeralda :Nuu doamne. Îmi place mult ca stai cu ea și ca te intelegi, de obicei nu e asa prietenoasa.
Eu :Îmi plac mult copii, si de aceea stau cu ea. Copii, ma respectă imediat pe mine pentru ca știu sa ma cu ei, alții doar ii bat. Esmeralda :Da, ma bucur ca si făcut-o sa te placă. Toată lumea te place. Nu știu cum, dar cucerești multa lume.
Alehandro :E prea dragastoasa cu lumea. E o fire prietenoasă.
Esmeralda :Stiu. Se vede după ea ca e prietenoasă.
Eu m-am dus în camera ei, iar ea doarme dusa.
Eu :Ce frumos doarme. Parca e un îngeraș,spun eu și încep sa o mângâi pe picioare.
M-am dus si eu în cameră și am aprins televizorul. Alehandro venise și el sa se uite cu mine la film.
Alehandro :Pe zi ce trece te faci tot mai frumoasă.
Eu:Si tu pe zi ce trece devi mai frumos.
Alehandro :Te iubesc.
Eu :Mai mult,spun eu si îl trag peste mine în pat.
La un moment dat, intrase Lidia si ne văzuse unul peste altul saruntandu-ne
Lidia :Ce se petrece aici?
Eu :Ne uitam la film.
Lidia :Cum? Întinși unul peste altul?
Eu :Da nu am făcut nimic doar ne-am sarutat.
Lidia :Da nici mult nu mai aveați. Noroc ca am venit eu, altfel va găseam cu hainele pe jos.
Alehandro :Hai, ma ca nu suntem chiar asa perverși.
Lidia :Tu poate ca nu, dar Lucy când vine vorba de asa ceva nu rezista.
Eu :Ba da rezist, în plus am 16 ani mai ai răbdare doi ani.
Lidia :2 ani? Pai dacă zici tu ca ești perversa, o fata care nu e perversă nu face prosti.
Eu :Hai ma lasi? Toată lumea face prostii.
Acum hai, la somn ca dimineața ne trezim.
Lidia :Bine, mofturoaso, spune ea si începe sa ne gâdile.
La un moment dat, s-a dus la ea în cameră căci eu cu Alehandro adormisem.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum