Lidia și Alex vin în Italia, Yey!

61 3 0
                                    

M-am trezit din visul meu frumos. Cum mi-am amintit ca vine sora mea Lidia m-am dat jos din pat și m-am spălat, apoi vroiam sa ma duc sa ii iau un cadou. Mi - am luat un sutien negru, un tricou alb prin care mi se vedeau formele perfect, o pereche de pantaloni mulați și o pere he de tenesi si am pornit la drum. Am intrat într-un magazin mare cu multe lucruri drăguțe. Am știut ca asta e magazinul perfect pentru ai lua Lidiei un cadou. Nu îmi plăcuse nimic pana la un moment dat cand am văzut un raft plin laptop-uri. Am ales un laptop și m-am dus la casa. Laptopul era albastru cu steluțe pe el.
Eu:Cat costa?
Vânzătoarea :120 Ron.
Plătesc si plec fericita acasă. Nu ma puteam gândi la altceva decât la faptul ca voi fi din nou cu Lidia. Acolo ma așteaptă o masa plina de bunătății. Ma uit în jur nu e nimeni, dar dintr-o data ma ia cineva în brate pe la spate. Era Alehandro. Ma ținea strâns în brate și ma săruta dulce pe gat. M-am întors cu fata la el și i-am răspuns la sărut. Mâinile mele se duceau spre tricoul lui. I-am dat tricoul jos și am început sa ii mângâi fiecare părticică din corpul lui perfect. Nu știu cum dar m-am trezit pe canapea și cu el peste mine. Îmi smulge bluza și sutienul în timp ce eu ma joc cu cureaua pantalonilor lui. Ma musca încet de ureche în timp ce mâinile lui se joacă cu sânii mei. Îmi mângâie sânii și îmi ia un sfârc tare și se joaca cu el. Îmi pun mâinile în jurul gatului lui și încep sa îl sărut adânc. În cele din urma el da sa plece, iar eu il trag peste mine. Începea sa ma străpungă ușor.
Alehandro :Te va durea puțin,spune el in timp ce ma săruta ca sa nu tip.
Limba lui se lupta cu limba mea. Gustul lui de menta se amesteca cu gustul meu. Ma simțeam bine știind ca fac dragoste cu iubirea vieții mele. La un moment dat ma străpunge din ce in ce mai tare, iar eu gem de placere. Gemem amândoi de placere dar nu aveam gânduri la un copil. Din fericire Alehandro nu uită niciodată sa își pună protecție. La un moment dat Alehandro era cu mine în timp ce eu dansam pe pielea lui.Mainile lui îmi mângâie tot corpul si se joacă cu sânul meu. Îmi ia ușor un sfârc intre dinți și se joacă cu el, apoi îmi baga mana în chiloți. Simțeam cum toată dragostea lui fata de mine se împrăștie încet peste tot. Într-un timp m-am trezit sub el sarutandu-ma sălbatic. Limbile noastre începeau sa se joace. M-am simțit bine știind ca îl am langa mine toată viata. La un moment dat incetam și mergem sa mâncăm. După ce am mâncat am ieșit în oraș. Ne-am întâlnit cu o fata blondă, avea niște ochi albaștri incantatori și i se citea bucuria ca s-a întâlnit din nou cu Alehandro.
Alehandro :Iubire, ea este Nicole. Nicole ea este iubita mea.
Nicole :Încântă, spune ea cu o ura în ochi.
Se vedea după fata ei ca nu era incantata sa ma cunoască.
Eu :Și eu, cred.., spun eu fiind nedumerita. Alehandro :Ma bucur ca va cunoașteți. Acum puteți sa va inprieteniti.
Am mers impreuna la un restaurant. După câteva ore îmi da mesaj Lidia ca a ajuns la aeroport. Îl iau pe Alehandro și ma duc la aeroport. O vad cum iese din avion si aleargă repede spre mine. Dintr-o data m-am trezit într-o îmbrățișare călduroasă. Ma ținea strâns în brate în timp ce lacrimile ei curgeau pe obrajii ei. I-am luat bagajele și am plecat toti acasă. Ajunsi acasă am ajutat-o pe Lidia sa despacheteze cand deodată aud soneria. Ma duc sa deschid si era Nicole.
Eu :Hey!
Nicole :Hey!
Eu:Ce faci aici?
Nicole :Am venit sa te iau sa ieșim ca sa ne cunoaștem mai bine. Vreo problema?
Eu :Nu.
Ma duc sa ii zic Lidiei și lui Alehandro ca ies în oraș si ca ma întorc repede. Îmi iau o geaca subțire și mergem. În parc ma întreabă Nicole de Alehandro.
Eu:De ce ma întrebi toate astea?
Nicole :Sa vad daca s-a mai schimbat de atunci, spune ea sarcastica.
Eu :Aha..
Nicole : Pot sa iti mai zic ceva?
Eu : Da.
Nicole :Stai departe de Alehandro altfel...
Eu :Altfel ce? Crezi ca mi-e frica de tine? Nu o să-l las niciodată pe Alehandro sa plece de lângă mine.
Nicole :Mai vedem noi..
Eu : El pe mine ma iubește tarfa jegoasa. Tu ești doar o amica pentru el,spun eu și ii dau o plama.
Ma uit speriata la ea.
Nicole :Nici nu sti cu cine te-ai pus.. Am vrut sa fiu drăguța cu tine, dar vad ca nu se poate.
Eu :Da, si ce o să-mi faci?
Nicole :Ai sa vezi tu tarfa.
Eu :Tarfa e ma-ta!, tip și ii dau o palma și apoi dau sa plec.
Ma uit în spate și vad ca suna pe cineva.
"Crede ca ma sperie dacă ma amintita. Mi-e scârbă de ea. Și eu pot fi periculoasă "
Ma întorc acasă nervoasa si încep sa trântesc ușile.
Alehandro :Ce ai patit, iubito?
Eu :Sunt puțin obosita, atâta tot..
Alehandro:Bine, punete sa mănânci și hai la culcare .
Eu:Okey, spun eu si îl sărut.
Am mâncat și m-am dus sa fac un dus fierbinte. După o baie fierbinte m-am băgat în pat și m-am gândit toată noaptea la ce mi-a zis parașuta aia.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum