Armata de polițiști și un Alehandro disperat.

50 4 0
                                    

Era dimineața. Nu am dormit bine deoarece în continuar eram legata de aparat.
"Oare Alehandro ma va găsi la timp? Mi-e frică. Nu vreau sa mor "spun eu și o lacrimă mi se scurge pe obraji. Dintr-o data ușa la cameră se deschise și am văzut o Nicole care intra cu zâmbetul pe buze.
Nicole :Te-ai trezit tarfulita mica?
Eu :O sa plătești pentru tot!
Nicole :Nu prea cred.
Eu :Sunt sigura ca Alehandro ma va găsi.
Nicole :Asta sa o crezi tu!

Alehandro
M-am trezit cu lacrimi în ochi. Nu puteam sa cred ca Nicole mi - a răpit iubita. Am auzit un ciocănit la ușă. Lidia se duse sa deschisă și am văzut cum o echipă de agenți FBI pătrund în casă. I-am invitat la cafea, iar după aceea am pornit în investigarea cazului. M-am îmbrăcat într-un costum negru și parul lăsat pe o parte. Am deschis furios usa și am plecat cu toții. Pe drum crapam de furie. Nu ma pot gândi la altceva știind ca iubita era răpită de o obsedată.
"Oare cum va fi viata fără ea dacă nu o voi revedea? Nu vreau sa o pierd "am spus eu și o lacrimă mi se scurgea pe obraz.
Cand am ajuns am intrat fără sa ne audă nimeni.

Lucy
" Sunt pierduta. Alehandro nu ma va găsi niciodată. "spun eu izbucnind în lacrimi.
Peste câteva minute bune vad ca usa se deschide. Era Alehandro cu câțiva agenți care îmi făceau semn sa tac. La un moment dat, Alehandro își îndreptase pistolul către ea.
Alehandro :Las-o împace.
Nicole :Trebuie sa moară.
Alehandro :Pentru ce? Pentru ca ești obsedată și nu o vrei în preajma mea?
Nicole :Nu înțelegi ca ea este o piază rea?
Alehandro :Nu, tu ești!, tipa el la ea disperat.
"Se vede ca ma iubește. "
Alehandro :Renunță odată!
Nicole :Nu, tu renunta. Oricum va muri, spune ea și își îndreaptă pistolul către mine.
Chiar atunci când sa tragă pe trăgaci, Alehandro i-a luat-o înainte. O omorât-o cu vârf și îndesat. Am văzut un cheag de sânge pe podea. Alehandro ma dezlegase. Eu i-am sărit în brate și am început sa plang. Un râu îmi cuprindea fața. Am simțit cum o lacrimă ii atinge tricoul. El ma mângâia pe par și îmi spunea "Ca totul va fi bine". Apoi mi-a luat fata în mâinile lui și m- a sarutat tandru și apăsat. Agenții se ocupau de cei doi. I-a băgat în mașină și i-a dus la pârnaie.
Cand ma sarutat Alehandro am uitat ca mai aveam puțin și muream, dar când mi - am adus aminte de aceea imagine plângeam neîncetat. Acum nimic nu ma mai putea opri din plâns. După câteva minute bune de plâns am plecat acasă. Îl țineam de mână pe Alehandro ca nu cumva sa mai pățesc ceva tragic. Ceva ce ma poate remarca pe viata. Am intrat în casa și am vrut sa ma duc sa fac un dus lung și sa uit de imaginile acelea urate . Nu puteam sa uit, amintirile îmi veneau din ce în ce mai tare în minte. Și atunci am simțit cum lacrimile îmi curg una cate una. Dacă mai plângeam mult inundam toată baia și nu vroiam asta, asa ca m-am oprit. Am ieșit din baie și ma uitam cu Alehandro și Lidia la un film de groază. Am stat cu capul pe umarul lui Alehandro. După aceea mi-am sprijinit fata în pieptul lui. Eram îngrozită din cauza filmului. Lidia se ducea sa facă floricele cu branza. Eu cu Alehandro ne băteam cu floricele apoi ma luase de mijloc și ma învârtea. După aceea privirile noastre s-au întâlnit și buzele lui făceau contact cu ale mele. Adâncea sărutul. Îmi puneam picioarele în jurul lui. După aceea m-am dus în pat și m-am uitat la o emisiune care era preferata mea. Emisiunea era super amuzanta "Las fierbinți". Radeam în hohote de acele persoane. Sincer ma durea burta de atâta ras și sincer pentru o clipa nu ma mai gândeam la aceea perioadă. După câteva ore am adormit în brațele lui Alehandro. Îmi dăduse un sărut ușor pe frunte și îmi șoptite încet la ureche "Noapte bună. Te iubesc!"
......................................................................
Hey lume nu îmi dați în cap ca acest capitol este scurt. Urmăritorul va fi ma lungu. Am făcut o noua carte" Dragostea e contagioasa "citit-o și lăsați-vă părerea în secțiunea de comentarii. Părerea voastră contează foarte mult pentru mine.
Mulțumesc!
Va iubesc ❤

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum