M-am trezit ușor în brațele lui Alehandro.
"Hmmm... Oare cum o sa ma răzbun azi pe ea?Nu am nicio idee. "
Alehandro :Neața, iubire.
Eu :Neața,iubi.
Alehandro :La ce te gândești de ai zambetul asta malefic pe fata?
Eu :Pai ma gândeam cum să-mi încep din nou răzbunarea.
Alehandro :Lasa ca o sa te gândești tu, spune si ma da pe spate sa ma sărute.
Sărutările lui s-au apropiat de gât. Îmi dăduse bluza jos si continua sa ma sărute. Sărutările lui erau dulci. Simțeam cum mâinile lui îmi cuprindeau tot corpul. Vroia să-mi dea sutienul jos, dar în acel moment sunase telefonul.
*Convorbire *
Eu :Alo!
Esmeralda :Alo. Ce faci?
Eu :Bine, tu?
Esmeralda :Bine. Vezi ca sunt în autocar, te sun eu cand ajung.
Eu :Bine,dabea astept sa vad ce față face când va afla ca eu ii fac farsele.
Esmeralda :Mda... Hai ca mai vorbim ca ma suna cineva.
Eu :Bine, Bye.
*Sfârșitul convorbirii*
Am terminat de vorbit la telefon. Vroiam sa ma duc până la bucătărie, dar Alehandro ma luat si ma trântit în pat. Îmi dădea sutienul jos, iar el începuse sa ma sărute pe gat si sa ma pipăie peste tot. Am simțit cum mâinile lui îmi gâdilau tot corpul. Atunci simțeam ca sunt în siguranță.
Alehandro :Mmm, ce bună ești iubire.
Eu :Și tu ești bun iubire. Te iubesc!
Alehandro :Și eu, spune el sarutandu-ma pe gat.
Ma muscase ușor de gât, iar eu il țineam in brațe. Peste o oră sunase telefonul.
*Convorbire *
Eu :Alo!
Esmeralda :Alo!
Eu :Unde ești?
Esmeralda :In fata la tine.
Eu : Pai hai, urcă sus.
Esmeralda :Bine, bye.
Eu :Bye.
*Sfârșitul convorbirii*
Mi - am luat repede ceva pe mine si m-am dus jos. Am coborât jos si ciocanise Esmeralda la ușă. I - am deschis și am poftito în casa. La un moment dat coborâse și Alehandro.
Esmeralda :Hai, mergem?
Eu :Unde?
Esmeralda :Ca sa te răzbuni.
Eu :Da, imediat.
Am mâncat si m-am dus sa ma imbrac. Mi - am luat un sutien cu buline, un tricou cu decolteu, niște pantaloni scurți si o perche de balerini negri. După ce m-am imbracat am plecat la drum. Ne întâlnisem cu Katherine. Ea avea un fir de ață care ii atârnase la pantaloni, iar eu am tras de el și a rămas doar în chiloți. Avea niște chiloți roz cu inimioare. Lumea râdea în hohote. Mie mi se făcuse mila de ea, asa ca am plecat după ea.
Eu :Katherine, stai!
Katherine :Ce vrei? De ce îmi faci una ca asta? Te urăsc. Credeai ca nu îmi dau seama de farsele tale?
Eu :Nu am terminat cu farsele, o sa mai continui. Vrei sa sti de ce iti fac toate astea?
Katherine :De ce?
Eu :Pentru ca te-ai legat de mine si de viata mea. Dar stai calma, pentru ca azi o sa fie ultimele farse care ți le fac. Maine ma mut cu iubitul meu. Am hotărât sa plecam sa nu te mai vedem niciodată,spun eu și ma îndepărtez ușor de ea.
Am mers la plaja cu Alehandro. Pe cealaltă parte se afla si Katherine. Ea se duse sa se bălăceasca, iar eu i-am înlocuit loțiunea de soare cu una care o face portocalie. Am vazut ca vine și am fugit repede.
Se dăduse cu aceea loțiune și venise la mine furioasa.
Katherine :Stiu ca tu ai făcut asta.
Eu :Eu? Nici măcar nu am asa ceva la mine. Poate altcineva ți-a făcut asta și ai crezut ca eu.
Katherine :Auzi fetita, crezi ca sunt proastă?, spune ea și ma trage de par.
Eu :A bine.. Nu ești proastă, esti idioata.. Acum lasă-mă.
Katherine :Nu, ai sa vezi ca lucrurile nu vor rămâne asa. Nu te vei muta nicăieri zdreanta ce esti.
Eu :Ai nu mai spune. Nu mi-e frica de tine. Katherine :Ar trebui. Nu ți - a spus iubitul tău cat de periculoasa pot fi? O sa te fac sa nu mai exiști pe pământ, spune ea trantindu-ma pe nisip.
M-am ridicat și vroiam sa ma duc la ea sa o bat, dar Alehandro ma oprise.
Alehandro :Ți-am zis ca e periculoasa.
Eu :Și ce dacă e? Crezi ca mie mi-e frica de ea? Nu mi-e frica.
Alehandro : Poate ție nu, dar mie da. Mi-e frică sa nu-ți facă ceva rău.
Eu :Stai liniștit, nu o sa pățesc nimic.
În cealaltă parte, Katherine dăduse un telefon. Se vedea după fata ei ca concepuse un plan. Peste un minut venise un prieten de-al ei. Ma uitam la ei și ma gândeam ce aveau de gând sa facă.
"Dacă Katherine crede ca ma poate amenința ca să-mi fie frica de ea, se-nseala. Mie nu mi-e frica de nimeni. "
Ajunsem acasă și primisem un telefon care zicea ca o sa regret ziua de azi. Eu nu am crezut.Am închis telefonul și l-am trântit de perete pana s-a spart. Eram foarte furioasa pe Katherine.
" Dacă ea crede ca o sa ma sperie cu apelurile ei se înșelea. O sa ii arat cine sunt eu cu adevărat. "
M-am dus să-mi fac bagajele. Esmeralda ma sunase pe telefonul Lidiei.
*Convorbire *
Eu :Alo!
Esmeralda :Alo! Ce faci?
Eu :Rău.
Esmeralda :De ce?
Eu :Ma face cu nervii Katherine. Crede ca dacă ma suna și îmi da mesaje amenințătoare o să-mi fie frica de ea.
Esmeralda : Dar tu nu trebuie sa o bagi în seama. Las-o sa creadă asta în continuare. Eu:A zis ca o sa se răzbune.
Esmeralda : Pai tu deja pleci când sa se mai răzbune? La cat ai avion?
Eu :La 5 dimineața. Nu cred ca o sa vina după mine în Italia. Nici măcar nu stie unde ma mut. Hai ca te las,trebuie să-mi fac bagajele. Bye.
Esmeralda : Ok, bye.
*Sfârșitul convorbirii *
M-am dus să-mi fac bagajele. Mi - am luat un set de sutiene, un rand de haine și periuța de dinți. În acel timp ma gândeam la ce îmi spuse Katherine.
"Hmmm, dabea astept sa plec sa nu o mai vad pe Katherine. Nu știu ce a vorbit cu omul acela, dar ceva îmi spune ca nu - mi miroase a bine. "
M-am dus sa fac un dus si după aceea m-am pus sa dorm. Venise și Alehandro. Simțeam cum sărutările lui ma făceau să uit de amintarile lui Katherine.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.