M-am trezit bucuroasă. În sfârșit venise și ziua iubitului meu. Am mâncat și mi-am făcut rutina de dimineata, apoi sa ma imbrac. Ii zisem lui Alex sa îl tina ocupat pe Alehandro pana diseară.
Alex:Și ce vrei sa fac?
Eu :Nu știu.. Te duci cu el sa te plimbi..orice... Doar nu va intoarceti pana la 20:15.
Alex :Okey.
Peste câteva minute bune se trezise și Alehandro. A venit către noi și ne-am prefăcut ca nu s-a întâmplat nimic. Alehandro se uita ciudat la noi. Cred ca și - a dat seama ca punem ceva la cale.Oh,nu.
Alehandro :Sti ce zi e?
Eu :E ziua în care ies cu Lidia la plimbare?, spun eu plecând și crezând ca am uitat de ziua lui.Alehandro
"Nu pot sa cred. A uitat de ziua mea.. "și o lacrimă mi se scurge pe obraz, încerc sa o sterg, dar am observat ca îmi curg mai multe deodată.
Alex :Frate, ce s-a întâmplat?
Alehandro :Nu pot sa cred. Iubita mea.. iubita mea a uitat de ziua.
Alex :Sunt sigur ca nu a uitat. Își va reaminti ea!Acum hai sa ne plimbăm puțin ca de mult nu am mai stat împreună, asa ca frații.
Alehandro :Bine, frate, hai ca vin.Lucy
A trecut puțin de când a plecat Alex și Alehandro. După ce i-am luat cadoul, în mai puțin timp venise și prietenii sa ma ajute la decorat. Am terminat de decorat casa și m-am dus sa mai cumpăr niște covrigei și prăjituri, și bineînțeles, un tort mare. Am intrat în cofetărie și am văzut un tort care era perfect. Era glazurat cu ciocolata, iar în mijloc scria "I love much". Mi se părea tortul perfect pentru ziua lui. Am plătit tortul și am plecat mai departe. Am luat o sticla de suc și niște parafituri cu ciocolata și vanilie, de care ii plăceau lui. Și am ieșit. Ultima oprire era la un magazin, nu departe de mine. Am intrat și am luat o pungă mare de covrigei. După ce am luat covrigei am pornit spre casa. Cand am ajuns acasă, casa era decorata. Era frumoasă. Am pus cadourile într-o parte și mâncarea în alta parte, apoi am pus mana pe telefon și i-am dat un mesaj lui Alex ca poate sa îl aducă pe Alehandro acasă. Am stins luminile și ne - am ascuns după canapea știind ca vor sosi în curând.
Alehandro
Am plecat în grabă spre casă. Oare ce o fi atât de urgent de trebuie sa mergem acasă? Mai aveam puțin pana acasă, eram la colt de stradă. Cand am intrat in casa, erau luminile stinse. Le-am aprins și o mulțime de oameni ieșiră după canapea care strigara toți într-un cor "La multi ani"! Lucy veni spre mine.
Lucy :La multi ani, iubitule!
Eu :Credeam ca ati uitat de ziua mea.
Lucy :Ce prostut ești, cum sa uităm de ziua ta?, spun eu și ma sărută flămând.
După cateva minute bune, Lucy m-a tras după ea la distracție. Toata lumea se adunau în jurul meu și îmi urau "La multi ani".Lucy
Văzând ca toată lumea este asa fericită, m-am dus și eu printre ei. Toata lumea dansa, iar Alehandro venise la mine cu un zâmbet larg pe fata.
Alehandro :Îmi acorzi acest dans?
Eu :Sigur ca da!
Am plecat amândoi la dans. El ma ținea de mijloc, iar eu îmi incolaceam mâinile în jurul gatului lui. Era muzică lentă.M-a dat pe spate și m-a sărutat apăsat. Eu adanceam sărutul. Toată lumea se uita la noi și aruncau confetti în noi.
Alehandro :Te iubesc mult, iubire!
Eu :Eu și mai mult, iubirea mea.
Ne-am sărutat și ceilalți oameni au făcut și ei la fel. Practic eram un exemplu pentru ei. Eram idolii lor și asta ma bucura pe mine și pe Alehandro.Dupa ceva timp ne-am uitat la filmul meu de groaza preferat "Drag me to hell". Lumea se speria de filmul acesta, iar eu radeam în hohote de momentele funny. Lumea se uita ciudat la mine. Cred ca se intrebau eu de ce nu ma sperii?
Anne :Cum de nu iti e frică?
Eu :Pentru ca l-am văzut cu tine.. Ai uitat?
Anne :Aa.. Da... Ce virează ești!
Eu :Normal ca sunt!, spun eu făcându-i cu ochiul.
Anne :Dar nu te duci sa faci floricele?
Eu :Oh,aproape uitasem. Vin imediat!
Am dat pe pauza și m-am dus sa fac floricele. Erau floricele cu branza. După ce am terminat de făcut floricelele, le-am pus într-un castron mare și m-am dus la film. Odată ajunsa în sufragerie, am pornit filmul și am pus floricele la mijloc, adică intre noi. Pe la jumătatea filmului, majoritate din mulțime începea sa plece. Ar trebui sa opresc iar filmul și sa ii conduc la ușă. Zis și făcut. După câteva ore bune de uitat la film, a plecat și Anne. Am condus-o până la ușă.
Anne :Ne mai vedem! Noapte bună!
Eu :Okey, noapte bună!
După ce am condus-o pe Anne, am plecat și eu cu Alehandro sus în cameră. Asta da o zi grea! Am petrecut toată noapte. Vroiam sa dorm, dar mi - am amintit ca trebuia sa curăț în bucătărie și în sufragerie. După curățenie m-am pus în pat ca eram extenuata. M-am schimbat. Am rămas doar în lenjerie. Am stat în brate la Alehandro și am adormit imediat. Nu mai știam nimic, decât ca el m-a sarutat ușor pe frunte și mi - a șoptit la ureche "Noapte bună".
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.