Vacanta de iarna

47 3 0
                                    

M-am trezit plina de energie în mine. Am început sa sar în pat.
Alehandro :Ce faci?
Eu : Sar în pat!
Alehandro :De ce?
Eu : Pentru ca e vancanta.
Alehandro :Poti sa te bucuri în alta parte? Cineva vrea sa doarmă!
Cu toate astea, am plecat în bucătărie. Am dat muzica la maxim numai să-l enervez pe Alehandro. Sincer îmi place când e nervos. Dintr-o data se auzi usa de la camera deschizândo și un Alehandro nervos coboară pe scări.
Alehandro :Ce dracu se întâmplă aici?
Eu :Ascult muzica.
Alehandro :Da muzica aia mai încet. Vreau sa dorm.
Eu :Bine..
Am dat muzica mai încet și Alehandro urca nervos în cameră. Eu mi - am făcut rutina de dimineață și mi - am pregatit micul dejun. La un moment dat, se ivise și Alehandro în bucătărie. A mâncat și el și am băut împreună cafeaua de dimineață. Fredonam fals versurile de la melodia mea "Nicole Cherry ft. Mohombi-Viva la vida". Am pus mâna pe telefon și i-am chemat pe Anne și pe James la mine sa ne uitam la filme. Peste ceva timp, invitații sosira. Pentru început, am făcut floricele cu brânză și am dat drumul la un film de dragoste. Cu toții erau de acord în privința acestui film. Alehandro ma ținea pe mine în brate, iar James pe Anne. Eu cu Anne am început sa plângem la despărțirea celor doi. Ne-am ghemuit mai tare în brațele băieților. Ei ne-au strâns mai tare la piept și Alehandro ne-a dat cutiuta de șervețele după masa.Peste câteva ore bune, am ieșit împreună cu prietenii mei la zăpadă. Ne-am îmbrăcat gros și am ieșit pe ușă. Am găsit un morman de zăpadă. În acel morman, l-am trântit pe Alehandro. Cand a ieșit din zăpadă arăta ca omul zăpezii. Am început toți sa râdem. Anne și James râdeau în hohote, iar eu continuam sa-l bat cu zăpadă pe Alehandro. La un moment dat, Anne și James s-au pus pe mine. Îmi îngropau fata în zăpadă și un ger am simțit ca ma cuprinde. Atunci m-am ridicat și m-am prefăcut ca plâng. Alehandro s-a întristat și a venit și m-a luat în brate. În aceea clipă l-am luat de gât și i-am pus piedica, iar el a căzut direct în zăpadă. Anne fiind în spatele meu m-a împins și am aterizat peste Alehandro. L-am sarutat adânc și apăsat în timp ce Anne și James aruncau cu zăpadă în noi. După ce ne-am jucat în zăpadă, am fugit cu toții repede în casa și ne-am făcut cate o ciocolata caldă. După ce am băut-o, am ieșit cu toții afara sa ne dam pe schiuri. Bineînțeles ca eu am fost prima care a căzut. Restu 'râdeau de dădeau pe afara.
Eu :Ce e așa amuzant?
Anne : Pai draga mea, asta e a doua oara când cazi, deci..
Eu : Deci, ce?
James :Nimic..
Peste o clipă, pe partea cealaltă a dealului se ivite Lidia și Alehandro. Anne a sărit direct în brațe la Lidia.
Lidia :Ce faci?
Anne :Bine, tu ești bine?
Alex: Pai normal ca e bine. Doar sunt eu lângă ea.
Lidia :Așa e, spune și il sărută apăsat și adânc.
Dintr-o data la trântit pe Alex în zăpadă, iar ea s-a așezat peste el. Peste ceva timp am făcut întrecere. Alehandro a împins-o pe Anne în zăpadă. Toti am început sa râdem în hohote și James s-a dus sa o ridice. Cand a rudicato din zăpadă pe Anne, fata ii era înghețată. Atunci am lăsat tot ce ținea de distracție și am mers cu toții în casă.Cand am intrat pe ușa, James a asezato pe Anne pe canapea. Eu m-am dus sus și am adus o pătură groasă și călduroasă. Am ales pătura și am coborât jos. Am pus-o repede pe Anne și am invelito bine. In timp ce era acoperita și James stătea lângă ea, eu i-am făcut o ciocolata calda.
Anne :Mersi, spune și ea ceașca fierbinte.
Sorbea gurita cu gurita în timp ce James o mângâia pe picior. Ii era acum mai cald fata de înainte. Pătura o încălzea.
Anne :James!
James :Da?
Anne:Te iubesc!
James :Aww, și eu!, spune și o da pe spate cu un sărut sălbatic.
Venise și seara. Am plecat cu toții în camerele noastre. Am intrat în camera și m-am schimbat.
"Nu pot sa cred ca mâine e Crăciunul. Cat de repede a trecut timpul.... "
Uitasem sa fac bradul , dar mai era și mâine o zi. M-am pus în pat ca sa fiu odihnita la ziua de mâine. Alehandro s-a așezat lângă mine și mi-a dat un pupic scurt pe buze, iar apoi a stins lumina.
...................................................................... Hey lume! Imi cer scuze pentru acest capitol. Promit ca următorul va fi mai lung. Sper sa am timp să-l pun  în 2-3..Va pup și va iubesc ❤

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum