Era week-end. Ma sunase Alehandro sa iesim toti 4 (Eu si Alehandro,Lidia si Alex) in oras.M-am imbracat cu niste pantaloni scurti, un tricou si niste balerini si m-am dus repede la Lidia s-o anunt ca baietii vor sa iesim cu ei in oras. Auzind asta, Lidia s-a imbracat repede si am iesit in fuga din casa. L-am sunat pe Alehandro sa-i spun ca suntem gata. Peste cateva minute apar si baietii imbracati la cravata.
Eu :Iubitule, arati minunat.
Alehandro :Mersi. Si tu arati minunat, iubit - o.
Lidia se uita lung la Alex.
Alex :Iubit-o, ce ai patit?
Lidia :Nimic. Doar ca tu arati Wow si eu arat de parca mi-am luat haine de la "Second Hand".
Alex :Nu-i adevarat. Arati chiar minunat, spune el ridicandu - mi capul si sarutandu - ma.
Lidia :Chiar crezi asta?
Alex :Da
Dupa cateva minute trebuia sa plecam.
Eu :Bine, indragostitilor, trebuie sa mergem.
Alex :Bine. Hai sa mergem.
Dupa cateva clipe am ajuns la restaurant. Acolo am vazut ca baietii ne luasera masa la balcon unde se vedea o priveliste minunata.
Eu :Iubitule, ce frumos. Te iubesc!
Alehandro :Si eu te iubesc, printes - o.
Ne-am pus toti la masa si am mancat si am baut.
Dupa ce am mancat, am mers si ne-am plimbat prin oras. Ne - am asezat in parc pe o banca si, exact in fata noastra era un chiosc cu sucuri. Alex si Alehandro s-au dus si ne-a luat la fiecare cate un suc. Dupa ce am baut sucul am mers sa luam inghetata. Alehandro ma luat si ma sarutat. Peste cateva minute apare o prietena si ne intrerupe
Cristina :Buna, ce faceti? V-am deranjat cumva?
Eu :Bine, tu? Da ne-ai deranjat.
Cristina :Ok. Imi cer scuze atunci. Eh, am venit si eu putin sa ma plimb. El e prietenul tau?
Eu :Da
Cristina :Sa va tina!
Eu :Multumim.
Cristina :Nici nu stiam ca ai prieten.
Eu :Ei, uite ca acuma sti.
Cristina :De cat timp sunteti impreuna?
Eu :De o zi.
Cristina :Sa nu-i dai drumu niciodata. E speciala.
Alehandro :N-o sa-i dau drumul niciodata.
Cristina :Bine, atunci va las.
Eu :Bine.
Cristina :Pa
Eu:Pa, ne vedem luni
Am terminat de vorbit cu Cristina si la un moment dat incepuse o ploaie cu tunete si fulgere.
Eu :Ce ploaie a inceput.
Lidia :Da,ce bine ca mi-am luat geaca.
Eu : De ce nu mi-ai zis si mie sa imi iau geaca.
Lidia :Pai de unde sa stiu eu ca ploua?
Alehandro :Iubire, daca iti ie frig iti dau eu geaca mea.
Eu :Pai si tu? O sa - ti fie frig.
Alehandro :Prefer sa-mi fie mie frig decat sa-i fie frig iubitei mele.
Eu :Te iubesc mult!
Alehandro:Eu mai mult.
Lidia :Ce draguti sunteti!
In acel moment, Alehandro pune haina pe mine si ma saruta.
Lidia :Pupaciosilor, haideti sa mergem acasa .
Alehandro :Nu, lasa ca e romantic sa stai pe ploaie.
Lidia:Ok.
Alex :Daca zici de ei ca sunt pupaciosi o sa primesti un sarut cum n-ai mai primit vreodata,spunand asta incepe s-o sarute lung pe Lidia.
In acea clipa ii venise lui Alehandro.
Alehandro :Ce-ar fi sa mergem cu totii la mine acasa sa mai stam putin.
Eu :E o idee buna. Dar doar stam, nu?
Alehandro :Doar stam, nu te gandi la alceva.
Eu :Atunci haideti sa mergem.
Si ne-am indreptat cu totii spre casa lui Alehandro. Ajunsi acolo, eu cu Lidia ne-am asezat pe canapea in timp ce baietii pregateau popcorn - ul. Am mancat popcorn - ul in timp ce ne uitam la un film. Atunci ia venit ideea lui Alex.
Alex :Fetelor, mergem maine la cinema?
Eu:Da, iubitule vrei? No
Alehandro :Unde merge iubirea mea merg si eu.
Eu :Oooo.. Te iubesc mult!, spun eu saruntandu - l.
Se facuse ceasul 22.Eu cu Lidia trebuia sa plecam.
Eu :Iubitule, eu cu Lidia trebe sa plecam
Alehandro :Ok, iubit - o.
Lidia :Pa iubire.
Alex :Pa, te iubesc!
Lidia :Si eu!
Alehandro :Maine venim dupa voi la 15.
Eu:Va asteptam. Pa. Te iubesc!
Alehandro :Si eu te iubesc.
Am pornit spre casa. Cand am intrat in casa, ne - am schimbat si ne-am pus in pat sa visam ziua de maine.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.