M-am trezit de dimineață plina de energie. Nu îmi venea sa cred ca azi era Crăciunul. M-am dat repede jos din pat și m-am dus la baie să-mi fac rutina de dimineață. După ce am ieșit din baie, m-am imbracat cu hainele care erau special pentru această zi. Eram craciunita în persoana. Am coborât jos și am văzut ca bradul era făcut. Era împodobit cu podoabe din belșug. Era mirific.
Eu :Ce frumos este bradul, spun eu coborând pas cu pas fiecare trepte.
Alehandro :Stiu, și i-a ochii de la brad și se holbează la mine?
Eu : Ce e? Am o pata pe undeva?
Alehandro :Nu.... arati superb!
Eu :Mersi, și tu arati superb.
Alehandro :Nu mai superb ca tine!
Eu :Aww,spun și îl trag într-un sărut apăsat și adânc.
James și Anne au continuat de pus podoabe și de preparat mâncarea pentru diseară.
Anne:Puteti sa nu va mai sărutați și sa veniți sa ne ajutați? Mâncarea nu se face singura!
În aceea clipă, ne-am îndepărtat buzele unul de celalalt și am pornit spre bucătarie.Anne și James se băteau cu făină. La un moment dat, ne-am băgat și noi. După ce James era din cap pana în picioare alb, a luat pe Anne într-un sărut flamand. James o urca pe Anne tocmai sus pe masă și cu un sărut flamand și adânc i-a luat toată răsuflarea.
Peste ceva timp, am ieșit cu toții la magazin pentru a lua cadouri.. M-am uitat în 10 magazine și nu am găsit ce îmi doresc place. În ultimul magazin, pe manechin era așezata o rochie cu dantela albastră perfect pentru Anne, iar lui Alehandro i-am luat ceva special. Un mp3 player, o pereche de câști și un hanorac. Le-am plătit și am ieșit din magazin. Am ajuns acasă și am ascuns cadourile. După frigider era un loc perfect. După m-am uita pe geam. Vazusem multi copii adunați la colindat. Dintr-o data venise și Alehandro lângă mine.
Eu :Îmi e dor sa fiu copil!
Alehandro :Iubit-o, la toti le e dor.
Îmi puneam capul intre cele două mâini și suspinam. Nu îmi venea sa cred ca a trecut asa repede timpul. Mai ieri eram copil și ma jucam în zăpadă pufoasă. În sfârșit venise și seara. Toata lumea s-a adunat în jurul bradului. Eu eram prima care a deschidea cadourile și bineînțeles l-am deschis mai întâi pe al lui Alehandro. Era o rochie cu dantelă neagră și un telefonul Samsung Galaxy Grand Prind.
Eu :Ce frumos e cadoul, îl ador!
După l-am deschis pe a lui Anne și a lui James. Erau și cadourile lor frumoase, dar mai mult mi-a plăcut cadoul făcut de iubitul meu. Peste ceva timp de desfăcut cadourile, am dat muzica la maxim. Am dansat, am cantat.. Într-un cuvânt ne-am distrat. Cand am oprit muzica s-a auzit un ciocănit la ușă. Ma duc sa vad cine e. Era unchiul lui Alehandro, Paulo.
Paulo :Bonjour, Lucy!
Eu :Bonjour, domnule.
Paulo :Te rog, poți sa îmi spui Paulo.
Eu :Bine,atunci intra. Alehandro, ghici cine a venit, tip eu de ma dor plămânii.
Alehandro coboară repede scările.
Eu :Iti place surpriza cate ți - am făcut-o?
Alehandro :Tu ai făcut asta?
Paulo :Da, ea m-a sunat și a zis sa vin. Nu am putut veni de ziua ta ca am fost plecat în Macedonia, asa ca am venit acum.
Alehandro s-a uitat la mine și nu ii venea sa creadă ca am făcut asta. Pentru câteva momente am zis ca am adormit, dar m-a pătruns el într-un sărut adânc și sălbatic. Apoi, ne-am așezat pe canapea și am ascultat cu mare atenție despre Macedonia. Peste ceva ore bune, se ivise și Lidia cu Alex pe ușă. Ma ridic furioasă și ma îndrept către ei.
Eu :Unde ați fost?, spun eu și îmi pun mâinile la piept.
Lidia :La zăpadă.
Eu :Și noua de ce nu ne-ați zis?
Lidia : Pai.... am uitat.
Eu :Ducetiva în cameră sa va schimbați!, tip furioasă la ei.
Lidia :Bine.
Cu toate acestea, Lidia și Alex au intra n camera. S-au schimbat apoi au coborât jos. Am pus masa și i-am chemat pe toți. Au venit într-o clipă. Au gustat fiecare bucățică cu drag.
Paulo : Mâncarea asta este foarte bună!
Alehandro :Este făcută de iubita mea!
Paulo :Nu e de mirare ca e asa bună mâncarea!
Eu începeam sa zambesc. Paulo mi - a zâmbet și el într-un final. Pe seara, Paulo plecase acasă.Statea la soția lui peste drum. Deci puteam merge la el când doream. Lidia și Alex se uitau la un film horror, iar eu și Alehandro ne - am dus în camera la televizor. Am adormit în brate la el. Mi - a dat un sărut pe frunte și mi - a șoptit ușor la ureche "Noapte bună"
...................................................................... Hey, lume. Scuzați-mă pentru întârzierea capitolul și pentru capitolul scurt, dar mai tot timpul am treabă și nu pot posta . Sper sa va placă capitolul! Pupici :* :*
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.