Prima zi de depresie

79 6 0
                                    

M-am trezit încet în brațele lui Alehandro. Vanessa venise să ne aducă micul dejun la pat. Vanessa :Neața, scumpo.
Eu : Neața, mamă.
Vanessa : Alehandro încă doarme?
Eu:Așa se pare. Nu - i așa că e un îngeraș?
"Mrr... chiar și când doarme arată bine. Păcat că am 16 ani că altfel îmi făceam de cap "
Vanessa :Da, așa e.
Peste câteva minute Alehandro se trezise.
Vanessa :Neața, Alehandro.
Alehandro :Bună dimineața, doamnă.
Vanessa :Poti să îmi spui Vanessa.
Alehandro :Bine, Vanessa.
Am început să mâncăm. După ce am mâncat Vanessa ne - a chemat să ieșim în oraș. Am ieșit în oraș și am mers la restaurantul care îmi plăcea mie de când eram mica. Am ajuns la restaurantul meu preferat, ne - am așezat și venise un chelner să ne ia comanda.
Chelnerul : Pot să vă iau comanda?
Eu :Desigur. Eu vreau o porție de cartofi prăjiți și un suc pepsi. Tu mamă ce vrei?
Vanessa :Eu vreau o salată asortată.
Alehandro : Iar eu vreau o porție de mici și un suc pepsi
Chelnerul : Deci o porție de cartofi și un suc pepsi pentru domnișoara, o salată asortată pentru doamna și o porție de mici și un suc pepsi pentru dominisorul, spune ea scoțându-si carnețelul și începu să noteze comanda.
Peste un sfert de oră comanda sosise. Am mâncat bine.
"Pff.. păcat ca nu au venit Lidia și Alex "
Am mâncat și după ce am terminat de mâncat am mai stat puțin să discutăm. Vanessa primise un telefon important iar eu trebuia să merg până la baie. Se ivea o fata frumoasă, cu par șaten și cu ochii căprui care venise înspre Alehandro.
Betty :Alehandro, ce faci?
Alehandro :Bine, uite am venit cu iubita mea în vizită la mama ei.
Betty : Pe iubita o cheamă Lucy?
Alehandro :Da, de unde sti?
Betty :Pentru că mi - a zis Alex. Apropo el unde e? Am auzit ca și - a facut și el iubită.
Alehandro :El e cu iubita lui, se plimbă.
Betty, văzuse că ieșisem de la baie și la sărutat lung pe Alehandro. În momentul acela m-am simțit mințită și înșelată.
Eu :Alehandro, ce faci?, spun cu lacrimi în ochi.
Alehandro :Nimic. Nu e crea ce crezi.
Eu :Ba da e ceea ce cred. Parcă ziceai că mă iubești și acum mă înșeli cu asta?
Alehandro : Dar te iubesc.
Eu :Cum? Inselandu-ma cu asta?
Betty :Scuze, dar Alehandro e iubitul meu.
Eu :Poftim?
Betty :Ce ai auzit. Și apropo eu sunt Betty.
Eu :Chiar nu îmi pasă cine ești,spun eu foarte nervoasă.
Atunci îmi luasem geanta și am plecat.
Alehandro :Lucy, stai.
Atunci intervine Betty.
Betty :Las-o, oricum nu era de nasul tău.
Alehandro :Poftim? Nu era de nasul meu? Acum înțeleg ce ai făcut. M-ai sărutat când a ieșit ea din baie ca să mă vadă și să se despartă de mine.
Betty : Și ce dacă am făcut asta?
Alehandro : Și ce? Eu o iubeam. Dacă erai prietena mea și țineai la mine nu faceai asta.
Betty:Mda.. Bine, hai că mai plictisit deja.
Alehandro :Eu te - am plictisit? Dacă te - am plictisit poți pleca, spune el nervos și fuge după mine.
La jumătatea drumului mă întâlnisem cu mama.
Vanessa :Scumpo, ce ai pățit?
Eu :Nimic, mamă. Mi-e rău ma duc acasă.
Vanessa :Bine, du-te, vin și eu imediat.
Ajunsem acasă și m-am pus cu fata în pernă. Simțeam cu un râu de lacrimi îmi cuprinde fața.
"De ce mi - a făcut una ca asta. El spunea ca mă iubește. Deci toate sărutările și mângâierile au fost o minciună? Se pare că da. "
În momentul acela îmi vibrase telefonul. Era un mesaj de la Alehandro. O parte din mine spunea să nu îl citesc, dar inima mă indemna să citesc mesajul.
Lucy, ce ai văzut la restaurant nu era adevărat. Era o prietenă care mă plăcea de mult timp și era geloasă pe tine. Văzând ca vi, ea ma sărutat, iar eu nu i-am răspuns la sărut pentru că nu o iubesc pe ea. Te iubesc pe tine. Și chiar dacă mă ierti sau nu eu te voi iubi mereu.
"Pff.. și dacă spune adevărul. Dacă l-am acuzat pe nedrept. Oricum eu sunt supărată pe ceea ce am văzut. Nu cred că o să-l iert"
Peste puțin timp aud un ciocănit la ușă. Era Alehandro.
Eu :Ce vrei?
Alehandro :Vreau să vorbim.
Eu :Nu am nimic de împărtășit cu tine.
Alehandro :Te rog, trebuie să mă crezi că eu nu simt nimic pentru ea. Pentru mine sarutul acela nu a existat.
Eu :Nu mai pot avea încredere în tine. Ai spus că ma iubești și acum te-am găsit cu aia. Nu mai vreau să te văd. Pleacă!, spun eu cu lacrimi în ochi.
Alehandro : Dar..
Eu :Pleaca!!!, și arunc cu o pernă în el.
După ce plecase venise Lidia și Alex. Lidia venise până în cameră și ma văzuse într-o stare proastă.
Lidia : Lucy, ce ai pățit?
Eu : Nimic.
Lidia :Minti,te cunosc. Hai zi ce ai pățit.
Eu :Alehandro m-a înșelat.
Lidia :Cum?
Eu : Pai am fost cu mama la restaurant,mama s-a dus să vorbească cu cineva, iar eu m-am dus până la baie și când am venit l-am văzut pe Alehandro sărutându-se cu fata asta Betty.
Lidia :Off.. Ce nesimțit.
Eu : Mda. Și stai să citești mesajul care mi l-a trimis.
I-am dat mesajul să - l citească. A citit și nu prea era fericită despre ce era scris în mesaj.
Lidia :Dupa ce ti - a făcut mai are și tupeul să îți ceara scuze. Dacă îl prind pe aici ii rup capu'
Eu :Așa să faci, spun eu cam supărată.
Lidia :Nu mai fi supărată. Sunt băieți mai buni pe lume care sunt capabili să te facă fericita.
Eu : Dar eu îl vreau pe el.
Lidia :El nu te merită. Acum hai să mănânci ceva.
Eu :Nu am poftă de mancare. Nu am chef să ies din cameră,defapt nu mai ies din cameră tot restul vieții.
Lidia : Pai trebuie să mănânci ceva.
Eu:Nu vreau. Acum lasă-mă vreau să fiu singură.
Lidia plecase din cameră cu o tristețe în ea. Vanessa dădea să intre dar ii spuse Lidia că nu ar fi bine să intre acolo și ca ar trebui să o lase împace.
Vanessa :Cum se simte?
Lidia :Suferă mult după băiatul ăsta. Cred că cel mai bine trebuie să o lăsam împace. Jur ca dacă îl mai prind pe băiatul asta ii rup paru din cap.
Vanessa :Pff.. saraca de ea.. Imi e mila de ea.
Lidia :Și mie.
Vanessa :Nu înțeleg de ce a făcut asta.
Lidia : Pentru că e nesimțit, pentru că e nemernic, pentru că e idiot.. pentru că...nu știu.
Eu stăteam de câteva ore în cameră și plângeam.
"De ce ma raneste, dacă mă iubește? "
Alehandro mă sunase să îmi zică că își cere scuze.

*Convorbire *:
Alehandro :Alo, Lucy?
Eu : Ce vrei?
Alehandro :Îmi pare nespus de mult pentru ce s-a întâmplat. Ști foarte bine că niciodată nu ți - as face una ca asta. Te iubesc enorm. Trebuie să ma crezi.
Eu : Îmi pare rău, dar nu mai pot avea încredere în tine.. Chiar atunci când e ziua mai bună au găsit să mă înșeli. Și eu te iubesc, dar nu te pot ierta pentru ce ai făcut.
Alehandro :Înțeleg că acum ești supărată, dar nu trebuie să pui la suflet ce ai văzut.
Eu :Ce să nu pun la suflet? Cum iubitul meu m-a înșelat?Credeam că mă iubeai - am înșelat!
Alehandro : Dar te iubesc.
Eu :Daca e cum zici tu, doveseste-mi, fă-mă să cred că nu e adevărat ce am văzut. Fă-mă să cred că ma iubești pe mine si nu o iubești pe ea.
Alehandro :Bine.
Eu :Hai că nu mai am chef să vorbesc. Noapte bună!
Alehandro :Ok, noapte bună!
*Sfârșitul convorbiri *
Am închis telefonul și am încercat să dorm, dar nu puteam deoarece gandul meu era numai la Alehandro.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum