M-am trezit ușor în brațele lui Alehandro. Am mâncat, m-am spălat și m-am imbracat. Mi - am luat o bluză cu dantelă, o fustă mini bar niște teniși roz. Venise și bunicul.
Bunicul :Sunteți gata?
Eu : Da...adică eu cel puțin sunt gata.
Bunicul : Dar Lidia unde e?
Eu :Mănâncă.
Bunicul : Pff.. trebe să o așteptăm.
Eu :Ma duc sa vad ce face.
Bunicul :Bine.
M-am dus sa văd ce face Lidia.
Eu: Printeso,hai mai repede ca stam după tine Lidia :Taci! Tu te-ai trezit înaintea mea... așa că gură.
Eu : Bine zis.
Ma duc la Alehandro sa vad ce face.
Eu :Ce faci, iubire?
Alehandro :Stau în pat.
Eu :Mrrr.. ce bine arati, spun eu salivand.
Alehandro :Atunci hai aici, spune el cu un zâmbet pervers.
Stăteam la marginea patului și simțeam cum mana lui ma trage peste el. A început sărute pe gură și încet încep sărutările lui au aterizat pe gat. Eram cat pe ce să facem o prostie dar ne - am dat seama ca nu e bine de la vârsta asta. Peste câteva minute venise și Lidia
Lidia :Ce se întâmplă aici?
Eu : Doi oameni care se iubesc se sărută.
Lidia:Mda.. cum zici tu. Hai ca ne așteaptă bunicu.
Eu :Aroape uitasem, hai ca vin acum.
Lidia : Pai logic ca ai uitat dacă salivezi?
Eu :De unde ști că salivez?
Lidia :Te cunosc.. stiu când vezi o priveliște frumoasă și salivezi.
Eu :Mda.. suntem surori.. normal ca ma cunoști. Ai mai vorbit cu Alex?
Lidia :Nu.. A zis ca ma suna azi... Si mâine vine sa mergem acasă.
Am plecat la restaurant. Am ajuns la restaurant și ne-am așezat.Peste câteva minute venise un băiat cu par brunet, avea ochii căprui, era frumos. Am văzut cum toate fetele se adunau în jurul lui.
Eu :Cine e băiatul acela și de ce toate fetele se aduna în jurul lui?
Bunicul :El e noul vostru verișor și este foarte atrăgător.
Eu :Pff... e frumos, dar tot îl prefer pe Alehandro.
"Ce frumos e,dar nu l-aș putea înșela pe Alehandro. Îl iubesc prea mult ca să-i fac așa ceva. În plus,bunicul a zis ca e noul meu verișor,chiar dacă nu avem nicio legătură de sânge ".
După ce a făcut poze cu toate fetele din restaurant s-a îndreptat la noi.
Eu :Oh, nu. Vine aici.
Kendal:Bună!
Eu :Bună!
Kendal: Ești drăguță. Vrei să ne cunoaștem mai bine?
Eu :Mersi. Da vreau.
Kendal:Eu sunt Kendal, am17 ani și nu am prietenă.
Eu :Ma numesc Lucy, am 16 ani și sunt noua ta verisoara si da, da am prieten.
Kendal:Verișoara mea?!
Eu :Da. Ce e, e vreo problema?
Kendal: Nu, dar ești prea drăguță sa fi verisoara mea. Ce??
Eu :Da, exact și eu aveam reacția asta când am auzit ca o sa am un nou verișor.
Kendal: As vrea să fi iubita mea, nu verisoara mea.
Eu :Prefer sa fiu verisoara ta decât iubita ta.
Kendal:Nu iti place de mine?
Eu :Ești frumos, dar nu pot sa te vad mai mult decât un verișor. Scuze.
Kendal: Bine,spune el cu o privire cam trista.
Eu :Bine, hai sa mâncăm.
Am mâncat, ne - am distrat și am plecat să ne mai plimbăm.
Eu :Nu mai pot sta mult!
Kendal: De ce?
Eu : Pai mâine plec acasă și a zis iubitul meu ca ma duce la shopping înainte sa plecam.
Kendal:Bine. Pa.
Eu : Pa.
Mi-am luat la revedere și am luat-o pe Lidia si am plecat. Lidia avea întâlnire cu Alex, iar eu ma duceam la Alehandro sa petrecem ultima zi în Italia. Lidia s-a întâlnit cu Alex în parc pe banca, iar eu m-am întâlnit cu Alehandro lângă magazinul numit "Las Vegas". Am intrat în magazin și am rămas uimită de cele ce am văzut în magazin. M-am plimbat în magazin până când am văzut ceva ce îmi plăcea. Mi - am luat o bluză cu dantele, niște blugi, un sutien cu buline negre și o pereche de adidași cu inimioare și multe paiete... Apoi am plecat acasa și mam odihnit umpic înainte de plecare. Pe seara, am mâncat și ne-am făcut bagajele. Am mai stat puțin de vorbă. Peste câteva ma sunat o prietenă veche.
*Convorbire *
Eu: Alo!
Cristina:Alo! Ce faci?
Eu :Bine, sunt la mama în Italia?
Cristina :Si cum e acolo? Când vi?
Eu : Pai e super, maine vin.
Cristina :Ți - ai luat ceva de acolo?
Eu : Da.
Cristina :Când ma iei și pe mine o data acolo?
Eu :Nu stiu.. Cred ca în următoarea luna.
Cristina :Dabea aștept sa vin sa văd cum e acolo
Eu :Si eu aștept.. Sa vezi ce o sa me distram.
Cristina :Da. Hai ca te las ca trebe sa plec. Ne vedem mâine. Te pup.
Eu : Ok.. Si eu. Pa.
*Sfârșitul conversației *
După ce am vorbit la telefon cu prietena mea cea mai buna m-am dus în pat și am găsit o carte de-a lui mama prin dulap pe care am început să-o citesc de plictiseala. La un moment dat intrase mama și ma vazut citind.
Vanessa :Iti place cartea?
Eu : Pana acum da... E interesanta.
Vanessa :Atunci poți sa o iei cu tine.
Eu: Nu, nu pot sa accept.. Poate mai ai nevoie de ea.
Vanessa :La ce sa am nevoie de ea?
.. Serios,poți să o iei dacă iti place.
Eu :Tu vorbești serios? Mersi, te iubesc, spun eu cu un zâmbet pe fata.
Vanessa :Da, spune ea cuprinzandu-ma într-o îmbrățișare.
Vanessa :Ce păcat ca mâine pleci!
Eu :Da, dar nu-ți face griji, o sa vin peste o săptămâna cu o prietena si bineînțeles cu Alehandro.
Vanessa :Poti veni oricând. Esti bine primita aici.
Eu:Știu, spun eu si o sărut pe frunte.
După ce m-a sarutat pe frunte si și-a luat adio de la mine, a ieșit din camera cam trista. Alehandro intrase și văzuse cum o lacrimă mi se scurge pe obraz.
Alehandro :Iubito, de ce plângi?
Eu :Pentru ca trebuie sa plec.. Dabea am găsit-o pe mama si trebuie sa si plec.
Alehandro :Oh, iubire, o sa venim din nou peste o săptămâna.
Eu :Promiti?
Alehandro :Promit, spune el sarutandu-mi mâna.
La un moment dat s-a de să mănânce, iar eu continuam sa citesc. Am citit pana la jumătatea cărții, iam pus un semn ca sa știu unde am rămas sa ma citesc în autobuz deoarece cartea era foarte interesanta. L-am așteptat pe Alehandro sa vina. Pana a venit sl m-am uitat puțin la TV. La un moment dat, intrase în cameră, am stins televizorul și ne-am pus la somn. Am simțit cum brațele lui ma cuprind și îmi șoptesc la ureche "Noapte bună, Te iubesc".
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
DragosteSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.