Surprize, surprize

71 4 0
                                    

Era dimineața. Alehandro s-a dat ușor jos din pat ca nu cumva să mă trezească și s-a dus să - mi facă micul dejun. M-am trezit fiindcă eram speriata că nu îi mai simțeam prezența. La un moment dat a venit în cameră cu micul dejun. Pe farfurie erau două ouă, doua rulouri și o salată în formă de inimioară. Am savurat fiecare bucățică din bunătățile preparate.
Alehandro :Neața,iubire
Eu :Neața. Unde e mama și Lidia?
Alehandro : Dorm.
M-am dus cu Alehandro până la baie și am auzit o ceartă din bucătărie. Am intrat în bucătărie și am observat cum se certau.
"Pff.. iar se ceartă. Astea doua nu se vor înțelege niciodată. "
Eu :Ce se întâmplă aici?
Lidia :Vanessa până acum ne făcea răsfățate și acum ca ești bolnavă se dă bine pe lângă noi.
Vanessa :Ba nu. Eu vreau să îmi acordați o șansă.
Lidia :Ba nu vrei.
Vanessa :Ba da.
Eu :Gata! Nu puteți să faceți pace? Vă certați ca doi copii. Auziți dacă tot nu vă înțelegeți nu vă mai băgați în seamă. Pff.. sunteți mai rău decât copii de 2 ani.
Lidia :Cred că Lucy are dreptate. Ce ar fi să facem pace?
Vanessa :Mie mi se pare o idee bună.
S-au luat in brate și au promis că nu se vor mai certa niciodată. Peste puțin timp aud un ciocănit la ușă. M-am dus să deschid. Era bunicu.
Eu :Bună ziua, ce faceți?, spun eu cu zâmbet larg pe față și îl iau în brate.
Bunicul :Bine, Lidia unde e?
Eu :E în bucătărie cu mama.
Bunicul a intrat în bucătărie. Văzându-l, Lidia a sărit pe el.
Bunicul :Bine. Gata. Am cadouri
Eu&Lidia :Uraaa!
Bunicul :Asta e pentru Lucy,iar asta e pentru Lidia.
Am deschis amândouă cadourile fiind foarte entuziasmate. Eu am primit un iPhone 6, iar Lidia primise un mp3 player.
Bunicul :Vă plac?
Eu : Da. De unde știai că asta ne doream?
Bunicul :Eh.. Sunt bunicul vostru, deci va cunosc. Știu ce vă place și ce nu.
Alehandro :Bună ziua. Iubire, ți - ai revenit?
Eu:Putin.
Bunicul :Bună. Da ce ai pățit?
Lidia :A avut o cădere de calciu, nimic grav.
Bunicul : Du-te în pat, să îți revi până mâine că mâine ieșim în oraș.
Eu :O sa ma fac bine. Acum ma duc în cameră. Alehandro :Stai, iubire, să te ajut.
Alehandro m-a ajutat să ma duc în cameră. A stat puțin cu mine ca sa vorbim.
Alehandro : Dacă nu te faci bine, eu sunt în stare să ma și omor.
Eu :Nu vei fi nevoit să faci asta. O sa ma fac bine, promit.
Alehandro :Bine, spune el și ma cuprinde într-un sărut pasional.
În bucătărie a rămas Lidia si bunicul. Mama s-a dus la cumpărături.
Bunicul :Da cine e băiatul asta Alehandro?
Lidia : E iubitul lui Lucy. Bunicul și am un iubit pe care îl cheamă Alex.
Bunicul :Sunteți prea mici să aveți iubit.
Lidia :Ei, și tu acum. Avem 16 ani. Nu suntem chiar asa de mici.
Bunicul :Da, dar știți că puteți suferi din dragoste.
Lidia :Știm,dar băieții nu o să ne lase să suferim. Ei ne iubesc foarte mult.
Bunicul :Ma bucur să aud asta.
Au stat în bucătărie și au vorbit, iar după ce au povestit au venit la mine în cameră.
Bunicul :Cum te simți, scumpo?
Eu :Mai bine. Nu - ti face griji, am să ma fac bine până mâine.
Bunicul : Bine. Hai ca va las. Trebe să ajung acasă.
Eu:Bine. Ne vedem mâine.
A plecat și bunicul, și am rămas doar eu cu Alehandro. Am stat cu Alehandro.
Alehandro :Iubire?
Eu :Da?
Alehandro :Când vrei să ma mergem acasă?
Eu : Pai.. Maine ieșim cu bunicul.. Deci poimâine..
Alehandro :Bine.
Peste puțin timp ma trezisem ca sunase telefonul. M-am dus să văd cine sună.
*Convorbire *
Eu:Alo!
Bunicul : Alo!
Eu:Ce e bunicule? S-a întâmplat ceva?
Bunicul :Nu s-a întâmplat nimic, doar că am uitat să vă spun ceva?
Eu:Ce?
Bunicul : Pai.. o să aveți un nou verișor.
Eu: Cum adică un nou verișor?
Bunicul :Pai.. mătușa voastră s-a recăsătorit și verișorul vostru Kendal este copilul noului unchi.
Eu :Ce??? Poftim?? Nu vreau un alt verișor!!
Bunicul : De ce?
Eu : Pai dacă nu ii va plăcea de mine? Dacă ma va urâ? Dacă...
Bunicul :Nu îți face griji, sigur o să îi placa de tine. Esti o fata de treabă și drăguță.
Eu :Mersi. Dar nu pot să ma impac cu ideea ca voi avea un noi verișor.
Bunicul :Nici mie. Zi mersi ca ai un nou verișor și nu un nou bunic.
Eu :Mda.. Bine zis.
Bunicul :Bine, o sa vin sa va iau mâine sa îl cunoașteți pe Kendal.
Eu:Bine. La revedere!
Bunicul : Pa!
*Sfârșitul conversației *
Eram șocată de ceea ce auzisem.
"Pff.. dacă nu ii va plăcea de mine? Dacă.., dar nu cred, eu sunt o fata drăguță și de treabă sigur ma va plăcea, nu am de ce să îmi fac griji".
Ma duc în cameră șocată. Pe o parte eram tristă ca mătușa divortase de unchiu ', dar pe cealaltă parte eram fericita că o sa am un nou verișor.
Alehandro :Ce ai pățit?
Eu :Nimic, doar ca ma sunat bunicul și mi-a zis ca o sa am un nou verișor.
Alehandro : Cum așa?
Eu :Pai mătușa mea, s-a recăsătorit.
Alehandro :Era divorțată?
Eu :Da.
Peste câteva minute venise mama și Lidia. A venit în cameră și a văzut tristețea care o aveam pe fata.
Lidia :Ce ai pățit?
Eu :O sa avem un nou verișor, spun eu înghițind în gol.
Lidia :Serios??
Eu :Da, înainte să vi m-a sunat bunicul și mi-a zis ca mâine ne duce să-l cunoaștem.
Lidia :Dabea aștept să-l cunosc!
Eu :Eu nu aștept.
Lidia :De ce?
Eu : Pentru ca mi - e teamă... daca nu o să-i placa de mine... Dacă ma fac de râs in fata lui? Lidia : Nu-ți face griji. Nu ai cum sa te faci de râs si în plus sigur o sa te placa.
Eu :De unde ști?
Lidia :Pentru ca ești de treabă și frumoasă.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum