Toată lumea plecase. Era deja târziu când ma trezisem eu, asa ca m-am dus sa fac un dus repede. Se făcuse o ora decând eram în dus.
Lidia :Ieși odată din baie, ca mai au și alții nevoie, spune ea aproape țipând.
Eu :Fac dus, lasa-ma.
Lidia :Ești în baie de o ora, încă nu ai terminat?
Eu:Ăă.. Nu.
Lidia :Da cât iti trebuie?
Eu :Sunt fata... Deci cam mult.
Lidia :Pff, spune ea și pleacă de usa.
Îmi place sa o enervez pe Lidia.
După câteva momente am ieșit din baie. Lidia a dat fuga sa intre în baie. Ma împins și aproape cazusem pe parchetul rece care era pe hol. M-am ridicat din mâini și am pornit să-mi fac micul dejun. Cand am coborât în bucătărie, micul dejun era deja pe masă. Alehandro avea un sort de bucătărie pe el și murdar de faina peste tot. Pe farfurie era șuncă prăjită în forma de față zâmbitoare.
Alehandro :Neața, iti place?
Eu :Neața, da, este minunat, dar nu trebuia sa te deranjezi.
Alehandro :Dar nu m-am deranjat deloc. Îmi place să-ți gătesc!Chiar îmi face placere!
Eu :Ma bucur! Pentru asta te iubesc mult!
Alehandro :Eu mai mult!, spune și ma trage sub el pe canapea.Alehandro
După atâta timp tot nu pot sa cred ca e a mea. O iubesc! Nu am nici o intenție sa o rănesc chiar daca am făcut-o pana acum. Pana sa o întâlnesc pe ea nu știam cum e sa te uiți la cineva și sa zâmbești fără motiv. Fata asta mi - a luat mințile.
În următoarele minute tragem unul de hainele celuilalt.O sărut flămând. Ea adâncește sărutul jucându-se cu cureaua de la pantalonii mei. Ii dau ușor dantela de pe umăr lăsând-o sa alunece. Săruturile ajung pe gat și, apoi în zona pântecelui. Ma joc ușor cu dantela bikinillor ei. Ma îndepărtez ca să-mi dau și eu boxerii jos și ma pun înapoi peste ea. Faptul cum o simt sub mine ma face cel mai fericit bărbat din univers! Cu doua degete am pătruns în interiorul ei. Ea îmi gemea numele în timp ce eu ii aplicam sărutări mici pe gat.
Lidia cobora jos și ne văzuse.
Lidia :Lucy... aaa..faceți și voi în camera dacă arde dorința în voi!
Alehandro :Acolo mergeam!
O iau pe Lucy în brate și urcam scările. Intram în camera și trântesc usa după mine. O așez în pat pe fata care sta goală în brațele mele. Continui sa pătrund în ea,iar ea continua sa îmi geamă numele.
Eu :Ești perfecta! E atât de bine în tine! Nu am mai simțit așa ceva pana acum! Faci miracole!
Fără sa mai zici nimic ma sărută, iar eu o lipesc tot mai tare de mine.
După câteva ore de sex fierbinte, am adormit unu în brațele celuilalt. M-am trezit ușor și am văzut cat de frumos doarme în brațele mele. O sărut ușor pe frunte și o vad cum deschide ochii.Lucy
Faptul cum l-am simțit în mine a fost minunat. Ma bucur ca am făcut-o. Nu mai suportam. Ma bucur ca mi-am luat virginitatea în felul asta. Îmi place ca m-am dăruit lui ci nu altuia. E cel mai minunat băiat care l-am văzut pana acum. Simt cum îmi aplica sărutări ușoare pe frunte și imediat deschid ochi. Ii zâmbesc ușor și el îmi răspunde cu același gest.
Alehandro :Neața, cum ai dormit?
Eu :Bine, tu?
Alehandro :Bine, ma gândeam la tine.
Eu :Iubitule, ma simt protejata când sunt în brațele tale. Tu îmi oferi protecție!
Alehandro : Și tu îmi oferi fericirea de care are nevoie un băiat. Cobor jos ca sa mănânc ceva și Lidia era întinsă pe canapea uitându-se la un film.
Eu :Fără mine?
Lidia :Da, ce vroiam sa iti cer? Vi mâine la cumpărături?
Eu:Da.
Lidia :Bine, mâine la 3 p. m mergem!
Eu :Bine.
Se făcuse seara.Am mâncat și am mers în pat. Alehandro ma aștepta fără tricou.Mi-am dat și eu hainele jos și am rămas doar în lenjerie. Am urcat în pat. Asta da seara fierbinte!
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.