Accidentul

69 3 0
                                    

Era dimineața. M-am trezit in bratele lui Alehandro. M-am dus sa fac micul dejun si după aceea trebuia sa ies cu Lidia sa ne plimbam ca ii promisem. Am mâncat și m-am imbracat. Mi - am luat o bluză cu mânecă lungă, niște blugi si niste teniși deoarece era vreme de ploaie azi.
Lidia : Ești gata?
Eu :Da, tu ești gata?
Lidia :Da.
Eu : Iubire, vezi ca plec, spun eu și îl sărut scurt.
Am luat-o pe Lidia si am plecat. Am fost prin parc. Acolo am văzut multi copii veseli.
"Pff... ce veseli sunt copii.. Dabea astept sa fiu soția lui Alehandro. "
O fetita se uita la mine, iar eu ii zâmbeam calm.
Lidia :Ce frumos. Îmi lipsesc amintirile decând eram noi copii.
Eu :Si smmie.. Ce vremuri frumoase!
Lidia :Da.
Am plecat din parc. Ne-am dus sa ne plimbam. Simțeam cum ne urmărește cineva. Ma uitam în spate, dar nu vazusem pe nimeni. Atunci mi - am continuat de drum. Am auzit pași în spatele nostru, iar eu si Lidia am început sa fugim. Eu ma impiedicasen, iar Lidia fugea în continuare. Cand sa ma ridic simțeam o mână care ma trage înapoi. Era Alehandro.
Eu :Ce mai speriat.
Alehandro :De ce?
Eu : Pai am crezut ca ne urmărește cineva. Alehandro :Nu are cine sa te urmărească atâta timp cât ești cu mine.
Eu :Ce te iubesc eu pe tine, spun cu un zâmbet larg pe fata.
Alehandro :Si eu te iubesc, spune el și ma sărută ușor pe frunte.
Am plecat cu Alehandro s-o găsim pe Lidia. Lidia era la capătul orașului. Am luat-o si am plecat toti acasă căci începuse ploaia. Noroc ca avea Alehandro umbrelă altfel ne uda din cap pana în picioare.
"Pff.. Si trebuia sa merg la shopping cu Lidia... Să-mi bag ceva în ploaia masii. Dar păcat ca nu am asa ceva. "
Am ajuns acasă toți. Eu ma uitam pe geam îngândurata.
Lidia :Ce ai pățit surioara?
Eu : Nimic, sunt suparata ca plouă. Trebuia sa mergem la shopping. Acum ploaia ne-a stricat toate planurile.
Lidia :Lasaca mergem când încetează.
Eu :Asta nu mai încetează pana diseară.
Lidia :M-am uitat la vreme si încetează după 2 ore...
Eu :Si ce facem în 2 ore?
Lidia :Ne uităm la TV sau ne jucăm cu Otto. Vedem noi.
Eu :Ma duc sa citesc din cartea pe care mi - a dat-o mama.
Lidia :Pff.. bine.
M-am dus suparata în cameră și am început sa citesc. În următoarele 2 ore nu am ieșit din camera fiindcă ma luase somnul cu cartea în mana. Alehandro a intrat în camera și a venit lângă mine. Cand a încetat ploaia, Lidia a venit și ma trezit.
Eu :Unde arde?, spun eu tresarind.
Lidia :Nu arde nicăieri. Vroiam să-ți zic ca a încetat ploaia și sa mergem la shopping. Dar vad ca nu mai vrei.
Eu :Ba mai vreau. Hai ca vin acum.
M-am dus repede sa ma încalț si am plecat repede cu Lidia la shopping.
De la shopping mi - am luat o pereche de adidași, o bluză cu spatele gol și niște pantaloni scurți,iar Lidia si-a luat o pereche de sandale si o bluză pe care scrie "I love my boyfriend". Dupa ce am plătit, am plecat spre casa. Am văzut o mașină care vroia sa dea pe mine, dar din fericire m-a salvat Lidia.
Eu :Ce a fost asta? Si de ce mașina vroia sa ma calce?
Lidia :Nu știu.. Poate era Katherine în mașină si sti ca ea are ura pe tine ca te-ai cuplat cu Alehandro.
Eu :Stiu.. Dar nu cred ca a fost ea.
Mergeam spre casa și ne-am întâlnit cu Alex.
Alex :Ce faci, iubire?, spune el și îmi da un sărut scurt pe gura.
Lidia :Bine, tu? Unde te duci?
Alex :Am auzit ca sunteți aici și am venit după voi,spune el satutandu-o pe Lidia pe gura.
S-au sarutat tot drumul.
Eu :Aolew.. Sunteți mai rau ca mine.
Lidia :Noi te lasam sa te săruți acum a venit și timpul meu, ia lasa-ma împace.
Eu îmi dădusem ochii peste cap și mi - am văzut de drum lăsându-i în spate sa se sărute. Am ajuns toți acasă, iar eu m-am dus sa fac un dus lung. M-am sa dau drumul la apa si sa îmi iau niște haine de schimb. Mi-am luat niște egari mulați și un maieu cu o inimioară în mijloc. Am intrat în apa, iar Alehandro pândea cu coltul ochiului.
Alehandro :Mrr.... ce sexy e iubita mea,spune el împingând usa mai tare.
Eu :Ce faceai acolo?
Alehandro :Te priveam la cât sexy ești.
Eu :Pleaca, spun eu aruncând cu hârtie igienica în el.
El pleacă bombardat de hârtii igienice. După 2 ore am ieșit din baie, dar eram îmbrăcată și nu a mai putut Alehandro sa se uite la zona intimă. M-am dus repede în cameră fiindcă îmi sunase telefonul.
*Convorbire *
Eu :Alo!
Vanessa :Alo! Ce faci, scumpa mea?
Eu :Bine,abia am ieșit din dus, tu?
Vanessa :Abia ce mi - am terminat treaba și m-am gândit sa va sun sa vad ce faceți.Lidia ce face?
Eu :Bine, cu prietenul ei. Bea o cafea cu el. Vanessa :Aha.. Poate peste o săptămână vin la voi.
Eu : Dabea astept sa vi.. O sa ne plimbăm prin oraș si o sa facem multe cumpărături. Hai ca trebe sa ma duc până la magazin. Pa. Te iubesc!
Vanessa :Pa, scumpa mea. Si eu te iubesc!
*Sfârșitul convorbirii *
M-am încălțat cu niște tenesi și am fugit la magazin. În fata blocului era Katherine. Katherine era o fata frumoasa, bruneta, ochii erau verzi si avea ura pe mine ca i l-am furat pe Alehandro.
Katherine: Ce faci tu, proasto?
Eu :Nu te interesează ce fain si in primul rand tu ești proastă.
Katherine :Eu... Nu, nu. Eu știu cu ce baiat au de-a face.
Eu :Adică?
Katherine: Pai se vede ca nu ți-a zis. El s-a culcat cu mine ieri?
Eu :Poftim?
Katherine : Pff.. Dar ești grea de cap.. Am facut dragoste cu iubitul tău.
Eu : Nu te cred!
Katherine :Ba sa crezi,spune ea și își scoate telefonul.
Katherine :Eram sigura ca nu ma crezi asa ca am făcut poze. Poftim. Convingete singura.
Am luat telefonul, iar când am văzut pozele am rămas cu gura căscată.
Katherine :Ți - a mâncat pisica limba?
Eu :Nu am timp de prostiile tale, ma duc la magazin.
"Pff.. Cum a putut sa facă asta? Credeam ca ma iubește, dar se pare ca m-am înșelat. ".
M-am îndepărtat de ea si am izbucnit în plâns. Atunci ea a făcut semn la o mașină sa ma calce. Era mașina care vroia sa ma calce la shopping. Trecuse o ora, iar eu nu mai apaream acasă. Arunci, Alehandro s-a îngrijorat și a pornit în căutarea mea. M-a găsit la fântâna din parc.
Alehandro :Iubire, ce ai patit?, spune el cu lacrimi în ochi..
Striga după ajutor, dar cei care îl auzeam erau Lidia si Alex. Auzind strigatul lui Alehandro au coborât repede jos.
Lidia :S-a întâmplat ceva? Oh, doamne, spune ea izbucnind în lacrimi.
Alex :Cum s-a întâmplat asta?
Alehandro :Nu știu.. Am ieșit repede din casă si am găsit-o aici.
Lidia :Liniște-te, o ducem în casa, iar mâine la prima ora o ducem la spital.
"Pff.. Acum suferă. Poate e mai bine sa mor, măcar nu o sa mai sufar. El nu se gândește ca din cauza lui m-a călcat mașina. Credeam ca e băiatul perfect. Dacă Katherine minte? Nu cred, avea dovada. "
Alehandro ma luase de mâini, iar Alex de picioare și ma duse sus. M-a așezat în pat și m-a învelit, iar Alehandro stătea la marginea parului si plângea.
Alehandro :O sa fiu aici tot timpul, iubito. Nu o sa te mai părăsesc niciodată.
Intrase si Alex în cameră.
Alex ::Bro, hai acasă.
Alehandro :Nu, eu o sa dorm aici.
Alex :Nu - ți face bine sa stai aici.
Alehandro :Nu contează, eu stau. Nu o sa o mai părăsesc niciodată.
După ce plecase Alex din camera și Alehandro s-a băgat lângă mine. M-a sarutat ușor pe frunte și mi - a șoptit ușor la ureche "Noapte buna, iubire" deși eu nu - l auzeam.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum