Răpirea

52 3 0
                                    

Ma trezesc ușor în brațele lui Alehandro.
Lidia :Neața, Lucy.
Eu :Neața. Deci ce planuri ai pentru azi?
Lidia : Pai ma gândeam să mergem la mall.
Eu :Yey! Sa fac cumpărături cu sora mea, asta este ultimul lucru pe care mi-l doream, spun eu si o cuprind într-o îmbrățișare caldă.
Am mâncat și m-am dus sa ma spăl. După aceea am venit în camera sa ma imbrac. Mi - am luat un sutien cu dantelă, un tricou mulat și nu în ultimul rand, o pereche de blugi tăiați și niște converse. După aceea mi - am luat o geaca de blugi și am așteptat în living sa vina și ea. După câteva minute bune sosise și ea. Mi - am luat poșeta și am ieșit amândouă pe ușă. Cand dam sa intram în magazin, eu și Lidia ne-a lovit ceva in cap și în următoarele minute am făcut cunoștință cu pământul. Ma trezisem într-o încăpere strâmtă. Am văzut ca se îndreptau doi băieți spre mine și atunci am avut curajul ce caut aici.
Carlos :Te-ai trezit, dulceață?
Eu :Pot sa știu ce caut aici?
Carlos : Pai cum vezi ai fost răpită!
Eu :Lasa-ma sa plec.
Carlos :Nu pot. Am primit ordine sa te țin aici.
Eu : Dă-mi drumul!, spun eu și ma trezesc cu un cuțit la gat.
Carlos :Frumoaso, dacă mai tipi te omor, spune el și ma leagă la gură.
Kevin :Lasa fata în pace!
Carlos :A da, ai treaba cu ea. Eu plec. Bye.
Kevin :Bye!
Îl vad pe Kevin ca se îndreaptă spre mine.
"Wtf? Ce o să-mi faca? Deja sunt speriata. Vreau acasă. ", îmi spune și lacrimile mi se ivesc pe obraji.
Kevin :Nu plânge, frumoaso. Nu o să-ți fac nimic rău,spune el și ma dezleagă la gură. Eu : Pai și atunci de ce ma țineți închisă aici?
Kevin :O sa te ținem cat zice șefa.
" Sefa!? De ce am sentimentul ciudat ca Nicole e capul răutăților? "

Lidia
M-am trezit in fata magazinului cu o durere de cap.
" De ce ma doare capul și unde e Lucy "
Am cautat-o prin tot magazinul și după mi-am dat seama ca a fost răpită. În momentul acela o lacrima mi-a căzut pe obrajii înflăcărați. M-am dus acasă să-l anunț pe Alehandro. Din fericire ma cunoaște atât de mine încât și-a dat seama ca s-a întâmplat ceva.
Alehandro :Ce s-a întâmplat?
Eu :Lucy...Lucy... a fost răpită.
Alehandro :Poftim!? Cum s-a întâmplat?
Eu :Vroiam sa intrăm în magazin când deodată ne-a lovit cineva cu ceva în cap.Cand m-am trezit Lucy dispăruse.
S-a trântit pe canapea și o lacrimă i-a pătruns pe obraji. Puteam sa jur ca în ochii lui vad tristețe.
Eu :Îmi pare rău, spun și ma așez lângă el. Alehandro :Nu a fost vina ta. Nu înțeleg cine ar face asta și de ce.
Eu :Nici eu nu știu, dar o sa aflu.

Alehandro
A trecut o săptămână decând Lucy a dispărut. Nu am închis un ochi toată noaptea, abia dacă am dormit 2 ore. Am angajat pe cineva sa facă cercetări. Nimeni nu a găsit nimic. Asa ca nu mai rămâne decât sa anunț poliția. Am chemat un vechi prieten din politie sa investigheze cazul.
Din :Îmi pare rău amice, dar nu am găsit nimic.
Atunci am simțit cum viata mea se sfârșește. Lacrimile îmi inundau fata.
Din :Frate, nu plânge. Totuși am o bănuială.
Alehandro :Și care ar fi aceea?
Din : Pai Nicole e înnebunită după tine și ea le-a ținut închise pe toate fetele cu care ai fost.
Alehandro : Deci de aceea era Lucy speriată aseară.
Din :Exact!
Alehandro :Dar nu înțeleg de ce m-a mințit. Cand am întrebat-o de ce este speriată mi-a zis ca e obosita.
Din :Poate nu a vrut sa își faci griji.

Lucy
A trecut o săptămână decând sunt închisă aici. Cu siguranță Alehandro și Lidia ma caută. Am văzut cum se deschise ușa și intrase cineva. Deocamdată se vedea în întuneric și după acea am văzut ca e Nicole.
Eu :De ce am știut ca tu ești capul răutăților?Ce vrei sa faci cu mine?
Nicole :O sa te distrug. O sa fac ca Alehandro sa nu te mai iubească.
Eu :El ma va iubi indiferent de situație.
Nicole :Nu și după ce te va viola Kevin!,spune ea în timp ce rade malefic.
Eu :Nu, nu, nu.Ajutor!,țip eu dar Kevin îmi acoperă gura cu un sărut adânc.
În momentul acela ma luat după scaun și ma trântit în pat. Mi - a îndepărtat în grabă hainele după mine după a trecut la ale lui. Sa suit peste mine și mă săruta apăsat în timp ce eu ma zbateam. Mi - a ridicat ușor mâinile, dar din fericire am reușit sa ma scap din mâinile lui. I-am dat un picior unde îl doare mai tare.
Kevin :Deci ești rea, sa vedem dacă acum mai faci ceva,spune el și ma amenință cu pistolul. Nu as vrea sa te rănesc frumusețe, dar vad ca faci tot posibilul sa evadezi. Scumpete, de aici nu vei mai putea sa scapi. Cel puțin nu o sa scapi virgină.
Ma trântește pe pat și ma leaga de pat. Ma sărută apăsat în timp ce ma străpunge. Știam ca nu mai am nicio scăpare. Am țipat și s venit Nicole sa vadă ce se întâmplă.
Nicole :Deci asta nu iti place. Dezlegați-o și duceti-o la camera de tortură.
În câteva minute m-am trezit într-o încăpere mică cu un aparat ce anihila multi oameni.
Nicole :Închide-o împreună cu ceilalți.
Ma legat de aparat și a pornit aparatul.
Nicole :Eu ma duc sa ma întâlnesc cu Alehandro, spune ea și pufnește într-un râs malefic.
"Oh, Doamne. Vreau acasă. Nu vrea sa mor. "îmi spun eu cu lacrimi în ochi.

Nicole
Voi ieși cu iubitul ei. Alehandro e atât de naiv încât o va părăsi imediat. Dabea astept sa ii vad moaca cand o sa ii spun ca a părăsit-o. Am intrat în restaurant și Alehandro ma aștepta.
Alehandro :Stiu ca tu ai fost!
Nicole :La ce te referi?
Alehandro :Stiu ca tu ai răpit-o pe Lucy.
Nicole :Nu am fost eu!
Alehandro :Atunci cine?
Nicole :De unde vrei sa știu?
Am zâmbit și l-am atras pe Alehandro într-o vraja. Pe mine ma credea, nu mai lipsea decât sa îl fac sa o uite pe viermele ala.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum