Răzbunare, dulce răzbunare.

61 4 0
                                    

M-am trezit cu un zâmbet larg pe fata. Eram fericita ca în sfârșit o sa ies de aici și o sa ma pot răzbuna.
"A sosit ziua. A sosit ziua când ma voi răzbuna pentru ce mi - ai făcut. Ți - ai făcut de lucru cu cine nu trebuie. O să-mi plătești pentru tot ce ne - ai făcut mie și lui Alehandro. "
Peste ceva timp, asistenta îmi aduse de mancare. Am mâncat, iar în timp ce mâncăm ma gândeam cum sa ma răzbun pe Katherine. Îmi repetam mereu în gând ca azi e ziua răzbunării. Ziceam asta, iar peste câteva minute îmi sunase telefonul.
*Convorbire *
Eu :Alo!
Alehandro :Alo, iubire ce faci?
Eu:Bine iubire, tu?
Alehandro :Sunt fericit.... sunt fericit ca în sfârșit o sa fim fericiți.
Eu:Mda.. Si eu sunt fericita ca o sa ies de aici si o sa-ti sar în brate... Mai ales o ss ma răzbun.
Alehandro :Cum adică o sa te răzbuni? Pe cine vrei sa te răzbuni?
Eu :Vino la mine peste o ora și îți voi spune tot.. Acum trebuie sa ma gândesc la răzbunare...Bye, te iubesc ❤
Alehandro :Bye, si eu te iubesc ❤
*Sfârșitul convorbirii *

Alehandro
Am închis telefonul și m-am gândit la ce îmi spusese.
"Ce răzbunare? Despre ce vorbește? Sper ca nu va face ceva rău..ceva de care o să-mi pare rău mai târziu. O sa ma duc mai târziu la ea si o sa vorbesc cu ea despre răzbunarea asta. "
Mi - am pus ceva de mâncare și m-am imbracat sa ma duc la spital.

Lucy
Ma gândeam si imi apăruse un zâmbet malefic pe fata. Zâmbeam si in mai puțin timp apăruse Alehandro.
Alehandro :Am venit. De ce ai zambetul asta malefic pe fata?
Eu :O sa iti zic. Așează - te.
S-a așezat si am început sa - i spun de planul meu.
Eu :Si asa o sa ma răzbun pentru ce ne - a facut Katherine?
Alehandro :Si te - ai gândit ce o sa faci?
Eu :Deocamdata nu, dar nu imi ia mult sa ma gândesc.
Alehandro :Aha.. Eu îți spun ceva, dar nu vreau sa te superi pe mine.
Eu:Ce e?
Alehandro :Eu o cunosc de multa vreme pe femeia asta si nu renunță așa ușor la visul ei. Dacă o sa te răzbuni mai rău faci. Nu iti spun sa nu te răzbuni, îți spun doar sa ai grijă ce faci.
Eu :O sa am grija.. Te rog, nu sunt copil
Alehandro : Pai nu esti copil, dar vreau sa ai grija ce faci, sa nu te rănesti.
Eu : Pentru Dumnezeu, nu sunt copil. O sa am grija. Alehandro, tu cumva te îndoiești de mine?
Alehandro :Nu.
Eu : Pai și atunci de ce îmi spui toate astea?
Alehandro :Pentru ca tu nu o cunoști pe femeia asta la fel cum o cunosc eu. Poate fi mai rau decât pare. Eu vreau ce e mai bine pentru tine. Te iubesc si nu vreau sa te pierd.
Eu :Awww.. Nici eu nu vreau sa te pierd. Te iubesc prea mult, dar nimeni nu se pune cu mine. Pot fi bună, dar și rea.
Alehandro :Stiu asta, dar prin răzbunarea asta poți face o crima... Sa omori pe cineva sau cine știe...
Eu :Eu crime? Da ce-s eu criminală? O sa ma răzbun, dar nu o sa o omor. Stai liniștit ca nu sunt ca ea.
Alehandro :Stiu si de asta te iubesc.
Eu :Si eu te iubesc, spun eu și îl sărut tandru.
Alehandro :Iubire, am putina treaba. Trebuie sa ma duc cu un prieten pana la mama lui.
Eu :Bine, dar la 3 vi după mine?
Alehandro :Sigur ca vin. Pa, te iubesc, spune el si ma sărută franțuzește.
A plecat si am îmi suna iar telefonul.
*Convorbire *
Eu : Alo!
Lidia :Alo, ce faci?
Eu :Bine, tu?
Lidia :Bine. Ma bucur ca o sa ne vedem.
Eu :Si eu.
Lidia :Te mai muti?
Eu :Nu știu. Cred ca da. Habar nu am. Dar în orice caz iti zic.
Lidia :Bine, atunci o sa ne vedem la 3:00
Eu :Bine, te pup sys.. Pa
*Sfârșitul convorbirii *
După ce am vorbit cu Lidia la telefon stăteam în pat și ma gândeam la planul meu malefic. Am sunat-o și pe Esmeralda și i-am zis ce vreau sa fac.
Esmeralda :Bine o sa te ajut, dar numai sa nu faci ceva ce vei regreta mai târziu.
Eu :Stai liniștită ca nu fac ceva rău. O fac doar sa regrete.
Esmeralda :Bine, o sa te ajut.
Eu : Bine.
Înainte sa ma externeze am mai primit vizite. Era ora în care trebuia sa ma externeze. Venise Alehandro după mine. Ma luat și m-a dus acasă. Cand am ajuns acasă m-a așezat ușor pe pat.
Alehandro :Te simți bine, iubito??
Eu : Da.... Acum trebuie să-mi pregătesc planul de răzbunare... M-am gândit și o sa mai stam câteva zile în oraș.
Alehandro :Bine iubito, cum vrei tu... Te - ai gândit cum sa te răzbuni?
Eu :Încă nu am nicio idee.
Alehandro :Bine, acum hai odihnește-te puțin si după mergem sa ne plimbăm.
Eu :Bine, iubire, spun eu și ii dau un sărut scurt pe gura.
Am dormit puțin. M-am trezit cu un plan de răzbunare.
Eu :Iubire, știu cum sa ma răzbun.
Alehandro :Serios?
Eu :Da.. Mi - a venit în minte în timp ce dormeam.
M-am îmbrăcat repede și am ieșit cu el în oraș. Am fost la un restaurant. Acolo am dat si de Katherine.
"Oh, perfect, Katherine e aici, asta înseamă ca răzbunarea începe. "
M-am așezat la masă. Ea plecase pana la baie, iar eu i - am pus gândaci în mâncare.. Nici nu o sa știe ce o lovește.
Ea a venit, a gustat din mâncare și a văzut gândacii. Ea tipa îngrozită, iar eu râdeam în hohote. Ea s-a uitat la mine incruntata.
" Cred ca și - a dat seama ca asta este farsa mea. Eh.. asta e.. Nu - mi pasa. "
După aceea ea vorbea liniștită la telefon și își bea cafeaua, iar eu m-am strecurat încet si i-am pus păduchi în cap. S-a ridicat de la masă si a început sa se scarpine, iar toți au început sa rada.
" Awwci... Cred ca am făcut-o de ras. Asta pateste dacă se pune cu mine. "
Alehandro :Hai sa plecam... Te - ai răzbunat destul.
Eu :Oh, dragule, asta nu e tot,spun eu cu un zâmbet malefic pe față.
Alehandro :Ma sperii..
Eu :Nu te speria..., spun eu si îl sărut.
Katherine se uita la noi si crăpa de gelozie. Ma uitam și eu la ea cu un zâmbet malefic pe fata.
Eu :Cred ca am torturat-o destul azi... Mai vedem mâine ce o să - i fac.
Alehandro :Hai acasă,iubire.
Eu :Ok, iubire.
Am plecat în drum spre casă. M-am dus și i-am povestit Lidiei despre răzbunarea mea.
Lidia :Si te-a prins?
Eu :Nu știu... Cred ca bănuia ceva ca se uita cam urat la mine. După aceea l-am sarutat pe Alehandro si ea era roșie de furie.
Am povestit și am făcut ceva de mâncare. I-am invitat pe Alex și Alehandro la mine. După câteva momente am sunat-o pe Esmeralda si i-am povestit de prima etapa din farsa.
Esmeralda :Serios?Nu a bănuit nimic?
Eu :Nu știu... S-a cam uitat urat când l-am sarutat pe Alehandro. As vrea ca maine la prima ora sa vi la mine pentru a doua etapa din farsa.
Esmeralda :Bine o sa vin.. Bye, te pup.
Am vorbit cu Esmeralda și m-am întors la masă. Am mâncat, am băut și am ras de multe întâmplări amuzante. I - am povestit și lui Alex de planul meu,iar el auzind a început sa rada în hohote.
Se făcuse seara. Băieții au plecat, iar eu și Lidia ne-am dus sa dormim.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum