La revedere New York

71 3 0
                                    

M-am trezit si m-am dus sa ma imbrac. Mi-am luat un tricou, o pereche de pantaloni scurți și o pereche de opinci. După ce m-am imbracat m-am dus să-l trezesc pe Alehandro. Am luat bagajele și am ieșit din casa. Am luat taxiul pana la aeroport, și după aceea ne - am grăbit sa urcam în avion căci mai avuse puțin și decolase. În avion am văzut o fata drăguță. Era o fata cu parul blond, ochii albaștri seducători și prietenoasă.
Ea :Bună!
Eu :Hey!
Ea:Cum te cheamă?
Eu :Pe mine ma cheamă Lucy, pe tine cum te cheamă?
Ea :Încântată sa te cunosc Lucy. Pe mine ma cheamă Amalia.
Eu :Ma bucur sa te cunosc Amalia.
Amalia :Încotro de îndrepți?
Eu :Spre Italia, tu?
Amalia :Tot acolo. În ce parte a Italiei?
Eu :Roma.
Amalia :Ce coincidență și eu merg acolo.
Deodată îl vad pe Alehandro venind.
Amalia :Mrrr....cine e bunaciunea aia?
Eu :E iubitul meu.
Amalia :In cazul asta ești norocoasă ca il ai.
Eu :Nici nu ai idee.
Amalia :Am și eu un iubit. El e acasă, eu m-am dus pana la prietena mea sa ii dau ceva.
Eu :Aha.. Și unde sta prietena aia?
Amalia :O cheamă Ines și sta în Bulgaria.
Eu :Tare!
Am terminat convorbirea, iar eu am dormit puțin pe autobuz căci aseară nu prea am dormit. Era ora 9 dimineața. Am coborât împreună cu Alehandro și Amalia. Amalia stătea în bloc cu mama și apartamentul ei era chiar lângă al meu. Cand a deschis usa sa intre în casa am văzut un băiat frumos, brunet.
Amalia ii povestise iubitului ei despre mine, iar el a venit sa ma cunoasca. Deodată am auzit un ciocănit.
Eu :Amalia și tu ar trebui sa fi iubitul ei.. Hai intrați.
Au intrat, ne - am așezat la masă și am băut o cafea.
El :Deci tu ești Lucy?
Eu : Da.
El :Eu sunt Roberto.
Eu :Ma bucur sa te cunosc.
Roberto :De cat timp te cunoști cu Amalia?
Eu:De câteva ore.
Deodată venise și Alehandro.
Alehandro :Hey!
Roberto :Bună!
Alehandro :Ești noul nostru vecin?
Roberto :Da.
Alehandro :Super!
Eu :As vrea sa ne cunoaștem toți mai bine. Amalia :Am o idee. Maine ieșire în cupluri și asa ne putem cunoaște mai bine.
Eu :Ce idee buna! Pai atunci o sa ies puțin în oraș.
Amalia :Bine.. ne vedem mâine.. bye!
Eu :Bye!
M-am dus în camera mamei sa ii spun ca ies în oraș. Am ieșit în oraș cu Alehandro. Am văzut un magazin care avea toate accesoriile folositoare unei fete. Am intrat și am văzut o rochiță albă cu inimioare. Am probato și m-am sa o plătesc. In timp ce probam rochia, Alehandro îmi cumpărase un inel cu diamante. După ce am cumpărat rochia, am ieșit din magazin și ne-am așezat pe o bancă. În fata noastră era un stand cu mâncare. Alehandro s-a dus sa ia doua inghetate si doi hamburger. Am mâncat si după aceea ne întâlnisem si cu verișorul meu.
Eu :Hey!
Kendall :Bună verisoara. Ce te aduce pe aici?
Eu :Eh.. Probleme, nu am chef sa discut acum despre asta.
Kendall :Bine. Mătușa ce face?
Eu :Bine, dacă vrei poți sa vi mai târziu sa o vezi.
Kendall :Ok.
Eu :Pe aici ce s-a mai întâmplat.
Kendall : Pai am cunoscut o fata foarte frumoasă care și ea ma place.
Eu :Te-ai îndrăgostit. Bravo, vere!
Kendall :Acum unde va duceți?
Eu :Acasă sa fac un dus.
Kendall :Bine. Mai târziu vin pe la voi.
Eu :Bine, vere. Bye!
Kendall :Bye!
Am vorbit cu Kendall și ne - am continuat de drum. Pe drum, făceam glume cu Alehandro. El se supărse, iar eu il trageam într-un sărut adânc. Sărutul tot se adâncea, iar el îmi răspunse la sărut. Am continuat asa pana am ajuns acasă. Intrasem în casa, am mers în camera noastră, iar el ma trântise în pat. Îmi ridicase mâinile pe pat, iar eu simțeam cum sărutările lui sunt tot mai dulci. Sărutările lui se duceau spre gat. Îmi dăduse bluza jos, iar eu am atentat la pantaloni lui. Ii dădusem jos. Simțeam cum gura mea e încălzită de gura lui. Îmi dăduse breteaua de la sutien jos și începuse sa ma muște de san si de gât.
Alehandro :Mrr...ce sexy ești... nu ma pot abține... esti delicioasă.
Eu :Și tu ești delicios.
Îl dădusem după mine sa ma duc sa fac dus. Ma îndreptasem spre ușa și simțeam cum ma lipește de perete.L-am prins de gat si am început să-l sărut. Sărutul se adâncea din ce in ce mai tare. Simțeam cum mâinile lui se plimbă peste tot corpul.
Eu :Acum hai lasă-mă sa fac dus.
Alehandro :Bine, oricum mirosi urat.
Eu :De-aia m-ai sărutat ce miros urât?
Alehandro : Pai am făcut si eu sa nu te superi.
Eu :Nu mai vorbesc cu ti..., spune el și ma întrerupe cu un sărut.
Alehandro :Ce prostuta ești. Glumeam!
Acum hai dute și fa dus, spune el și ma ciupește de fund.
M-am dus sa fac dus. Mi - am luat niște haine de schimb. Îmi luasem niște pantaloni, un maieu roz cu decolteu și un sutien albastru. Am stat în dus ceva timp. Mi - am luat doua geluri de dus.Faceam dus liniștită,dar Alehandro venise peste mine. Eu m-am acoperit repede cu un prosop.
Eu :Ce cauți aici?
Alehandro :Nu m-am saturat de tine.
Eu :Și nu puteai sa aștepți pana ieșeam din baie?
Alehandro :Nu. Mai vreau o tura si o vreau acum.
Eu :Dar..,ma întrerupe repede cu un sărut. Ma lipsește de faianță și își plimba mâinile pe corpul meu.
Sărutul se adâncea asa ca ii răspunsem și eu la sărut.
Alehandro :De când ai devenit asa perversa?
Eu :Nu știu.. De o luna... Acum taci și hai sa continuam.
Îl țineam de gat și mângâiam peste tot. Ii băgasem mâna în pantaloni în timp ce el se jucase cu parul meu.
Alehandro :Iubire, te aștept în cameră.
Eu :Bine.
Își luase cămașa și se duse în cameră. Continuasem dusul și auzisem melodia mea preferata. Am început sa cant si sa ma spăl. Ieșeam din baie și mi - am luat un halat pe mine ca sa ma duc sa îmi iau bigu sa ma epilez. Cand am intrat am văzut o priveliște care nicio fata nu-i poate rezista. Mi l-am luat din geanta când deodată ma trezesc cu o palma la fund. M-am dus sa ma epilez pe picioare. După ce m-am epilat m-am dus în camera și acolo ma aștepta Alehandro. Mi - am dat halatul jos și m-am trezit peste el. Îl țineam de gat și îl sarutam. Eu adanceam sărutul, iar el îmi răspundea la sărut. Simțeam cum se ridică peste mine sa își dea pantalonii jos. După ce își dăduse pantalonii jos, l-am tras înapoi peste mine și l-am cuprins într-un sărut adânc. La un moment dat ciocanise mama la usa.
Vanessa : Pot sa intru?
Eu :Da imediat.
Mi-am luat halatul, iar Alehandro se băgase in pat. Atunci deschisem usa.
Eu :Ce faci??
Vanessa :Bine, am venit sa iti zic ca ma sunat Lidia.
Eu :Serios?
Vanessa :Da. A zis ca vine si ea peste o săptămână aici sa ne vadă.
Eu :Aha.. Apropo s-ar putea mai târziu sa vina Kendall pe la noi.
Vanessa :Bye!
Eu :Bye!
Am închis usa și m-am imbracat căcim tocmai venise Kendall la mine. Mi - am luat sutienul albastru,un maieu cu decolteu si pantaloni scurți si am coborât jos.
Kendall :Wow... Ce frumoasa ești.
Eu:Vai, mersi. Esti un dulce.
Alehandro :Nu mai dulce ca mine.
Eu :Nimeni nu e mai dulce ca tine, spun eu și ii adâncesc într-un sărut.
Am stat vreo câteva ore și am vorbit cu Kendall. După aceea m-am dus sa ma schimb în lenjerie.
Alehandro :Mrrr... Ce sexy arăți, spune el cu un zâmbet pervers.
Eu :Taci și hai în pat.
Ma ia în brate si îmi gustase fiecare bucățică din corp.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum