Era marti dimineata. Eu cu Lidia ne pregateam sa mergem la scoala. Eu mi-am pus niste blugi, o bluza cu decolteu pe care scriu "I love you" si niste platforme.
Cand ne-am dus la scoala ne-am intalnit cu Alex pe drum.
Lidia : Neata, ce faci Alex?
Alex :Neata bine, voi?
Eu&Lidia:Bine
Am intrat la ora. Am dat teza la geogafie. Cand s-a sunat Lidia fugea ca disperata la Alex, iar eu ma duceam s-o opresc.
Eu:Lidia, stai. Vrei sa-si dea seama Alex ca il placi?
Lidia :Nu.. Dar vreau sa aflu daca si el ma place.
Eu:Atunci daca te place lasa-l pe el sa faca primu pas.
Lidia :Bine.
Si fix cand am terminat de vorbit cu Lidia venise Alex cu un baiat foarte dragut.
Alex :Despre ce vorbeati?
Eu:Eh, nimic. Chestii de fete.
Alex:Aha... Vreau sa va prezint pe cineva. El e Alehandro, prietenul meu care deabea ieri s-a mutat aici si nu are prieteni. Alehandro, ele sunt Lucy si Lidia
Alehandro :Incantat sa te cunosc Lucy,spune el sarutandu-mi mana, si pe tine de asemenea Lidia.
Eu:Deci Alehandro, ce faci?Iti place orasul?
Alehandro :Da, e dagut,spuse el uitandu-se cu o sclipire in ochii mei.
Eu :Si te cunosti de mult timp cu Alex?
Alehandro :Da, de vreo 2 ani. Apropo imi faci si mie dupa scoala un tur al orasului?
Eu :Da, as fi incantata sa iti prezint orasul, spun eu inrosindu - ma toata la fata.
Cand a vazut Lidia ca m-am inrosit la fata, ma ia deoparte.
Lidia:Mi se pare mie sau te-ai indragostit?
Eu :Ti se pare
Lidia :Nu prea cred fiindca te-ai facut toata rosie in obraji.
Eu:Si asta inseamna ca m-am indragostit?
Lidia :Da, cam asta inseamna.
Eu :Asa tare se vede ca il plac?
Lidia :Din pacate, da
Eu :Off.. E dragut cum poti sa nu te indragostesti plus ca are parul castaniu si ochii caprui?
Lidia :Da e dragut,dar eu il plac pe Alex.
Eu :Stiu. Hai sa mergem la baieti.
Lidia :Bine.
Am ajuns la baieti.
Eu :Alehandro, cum te descurcai la vechea scoala?
Alehandro :Foarte bine. Aveam numai 10 pe linie.
"E destept baiatu, mrrr.. E perfect pentru mine "
Eu :Ce coincidenta, si eu am numai 10 pe linie. Alehandro :Si la ce liceu vrei sa te bagi?
Eu:Pai nu stiu,cred ca la economic.
Alehandro :Si eu tot la economic vreau sa ma bag.
" Wow. Are aceleasi gusturi ca mine. Ma intreb daca ma place? Daca are prietena?
Se sunase de ora.
Eu :Baieti eu cu Lidia mergem la ora.
Alehandro :Bine.
Am intrat la ora. Sosise si profa. Astazi ne predase o lectie foarte frumoasa numita "Ce e dragoste?" Eu ridicasem mana si incepeam sa povestesc :
Eu : Dragostea este un sentiment placut,dar trebuie sa cauti dragostea cu inima nu cu capul. Ca sa poti iubi trebuie sa cauti persoana potrivita pentru tine,dar insa trebuie sa ai grija de cine te indragostesti fiindca aceea persoana potrivita nu e chiar cine crezi tu.
Profa :Bravo, Lucy.
Eu:Multumesc. Am zis ceam crezut
Profa :Si a fost minunat.
Se sunase de plecat acasa. Eu si Lidia ne pregateam sa iesim din clasa cand Alehandro venise dupa noi.Am mers toti si i - am aratat lui Alehandro orasul. Am ajuns in parcul de langa blocu meu.
Eu :Asta e orasul. Ti-a placut?
Alehandro :Da, e cel mai minunat oras pe care l-am vazut.
Lidia : Daca ti-a placut orasul sigur iti va placea si ce iti spun acum. Esti invitat impreuna cu Alex la noi acasa la cina maine seara.
Alehandro & Alex:Ne - ar face placere sa venim.
Lidia : Ok, pe maine.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.