M-am trezit în grabă și mi - am făcut rutina de dimineață. Am luat ceva în gură și m-am dus sa îmi aleg ținuta. Am luat un sutien, cu un tricou alb, niște colanti negri mulați și mi-am luat converse albastre în picioare și am plecat. Am ajuns în fata școlii. Ma simțeam în altă lume. Nu cunoșteam aici pe mine, doar pe Anne care îmi este prietenă din copilarie. Se sunase de oră. Eu și Alehandro ne - am luat inima în dinți si am intrat în clasă. Toții copii se uitau la noi, iar eu ma simțeam ciudat. Vedeam atâtea perechi de ochi ca se îndreptau spre mine, încât îmi venea sa o iau la fuga, dar mi-am zis "Stai calmă" și m-a prezentata profa întregii clase.
Profa:Bună dimineața, clasa. Ei sunt noii noștri colegi. Lucy Margaret și Alehandro Blue.
Atunci una dintre elevi s-a ales sa spună cate ceva:
Ioana :Stați, voi sunteți tipii aceia care au dat o petrecere acum câteva zile?
Eu :Da, chiar noi suntem.
Liviu :Super! Sunteți bine veniți printre noi!
Eu :Mulțumim!
Cu toate astea, eu și Alehandro ne îndreptăm spre băncile noastre. Eu stăteam cu Anne în bancă, iar el cu Liviu.
Se sunase de pauză. Venise James la noi la clasă. Anne alerga către el și îl strânse într-o îmbrățișare caldă. Eu și Alehandro i-am lăsat singuri. M-am dus în sala de mese. M-am așezat la masa de lângă Anne și James.
Eu:Nu-i asa ca fac un cuplu perfect?, ii șoptesc eu lui Alehandro.
Alehandro :Nu mai perfect ca noi.
Eu : Pai da cum. Noi suntem unici.
La un moment dat venise și Miruna la masa noastră.
Miruna :Hey!
Eu :Hey!, spun eu și ii afișez un zâmbet larg pana la urechi.
Miruna :Nu te-am mai văzut de mult. Cum mai e viata ta?
Eu :E perfecta. Ba chiar am și un prieten.Baiatul care îl vezi în fața ta e prietenul meu.
Miruna :Aha..Toate aveți prieten numai eu nu!
Eu :Lasa fata ca o să-ți găsești și tu pe cineva care sa te iubească asa cum ești.
Miruna :Crezi?
Eu :Normal!
Cu toate astea, am mâncat ce era în farfurie și am plecat cu toții la ultima ora
Era ora mea preferata. Ora de psihologie. Ora se terminase. Am plecat cu toții acasă
Pe Miruna am invitato la mine, iar James se ducea la Anne sa vadă un film împreună. Am intrat pe ușă și am făcut un dus lung.Anne
Am ajuns acasă împreună cu James.
James :Ce casa super ai!
Eu :Mersi!
Cu toate astea, ma duc sus sa îmi las geanta și sa ma imbrac ceva mai elegant.
După ce mi-am ales ținuta, am coborât jos. James ma studia din cap până în picioare. James :Arati super!
Eu : Nu mai super ca tine!
James :Aww, te iubesc!
Eu :Și eu!, spun și intre timp îi dau un sărut scurt pe buze.
Am pus un film de dragoste. Filmele de dragoste erau preferatele mele decând am întâlnit dragostea vieții mele. Mi - am pus capul pe umarul lui. Am adormit, iar el m-a luat în brate și m-a dus în camera. Cand a ajuns în cameră, m-a așezat ușor în pat ca nu cumva sa ma trezesc. Mi - a șoptit ușor la ureche "Noapte bună" și mi-a dat un sărut scurt pe frunte. A ieșit din camera și a închis ușor ușa în urma lui. A intrat la baie, apoi s-a pus pe canapea și adormi.Lucy
Am stat cu Miruna și am povestit. Mi - a zis de colegiu, cat de frumos a fost. La terminat cu multa bucurie. Alehandro, în schimb ne aduse 2 cafele cu lapte și fierbinți. Am sorbit picătură cu picătură din cafea fierbinte. Miruna mi-a povestit de accidentul care l-au avut părinții ei. Era un moment foarte trist. Lacrimile ii inundau obrajii înflăcărați.
Eu : Nu mai plange! Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat cu familia ta. As fi vrut sa fiu acolo
Miruna : Și mi-e îmi pare rău! Nu-i nimic, n-aveai de unde sa sti!
In acel moment am strâns-o într-o îmbrățișare caldă. Lacrimile ei au căzut pe abdomenul meu după care s-au răspândit pe podea. Am ieșit puțin cu Miruna la aer. Aerul ii făcea bine. Asa se mai calma de la incidentul ce se intamplase. Am mers și am luat o înghețată. După se făcuse seara. Miruna se muta la mine. Eu încântată am acceptat. Am intrat în casa și i-am prezentat unu dintre dormitoare. Stătea cu Lidia și cu Alex în camera numai ca aveau paturi supraetajate. Eu am intrat în camera. M-am schimbat în lenjerie și m-am pus sa dorm. Alehandro încă vorbea cu unchiul lui la telefon. Ce dor îmi este de unchiul lui. Cand terminase convorbirea venise în cameră. Se azesa ușor lângă mine ca nu cumva sa ma trezesc. Îmi șoptise la ureche "Noapte bună", după care ma săruta ușor și tandru pe frunte.
...................................................................... Hey, lume! Scuzați dacă capitolul asta e cam scurt. Promit ca ma voi revanșa la următorul. Vreau sa va anunț ca lucrez la o nouă poveste.Se va numi "Iubire demodata". O voi publica deindata ce termin primul capitol. Va pup și va iubesc ❤
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.