Cea mai fericită zi din viața mea!

61 4 3
                                    

M-am trezit din visul frumos pe care il aveam... Defapt ma trezise Lidia.
Eu :Lidia de ce m-ai trezit?
Lidia :Trebuie sa mergi cu mine la cumpărături.. Ai uitat?
Eu :Da, dar aveam cel mai frumos vis și tu mi l-ai stricat, spun eu făcând fata de cățeluș plouat.
Lidia :Lasa ca, continui mai târziu visul! Acum, hai, îmbracă - te!
Eu :Bine!, spun eu și ma dau alene jos din pat.
Fug la dulap și îmi iau garderoba perfecta pentru ieșire în oraș. O pereche de blugi tăiați, o bluză mulata. Parul l-am lăsat sa alunece pe spate. Mi - am luat poșeta și am ieșit pe ușă.
Alehandro :Pa, iubire!
Eu :Pa!, spun și îl sărut.
Am ieșit afara și am închis usa după noi.
Eu : Deci unde mergem?, reușesc într-un sfârșit sa o întreb pe Lidia.
Lidia :La noul magazin. "San Francisco".
Eu : Am auzit ca are haine de calitate și ca se vand ca pâinea calda.
Lidia :Știu, nu!
Ajunse in fata magazinului, ne-am întâlnit și cu Anne.
Eu:Hey, Anne!
Anne: Hey, fetelor! Unde mergeți?
Lidia :La magazinul care tocmai s-a deschis.
Anne: Ce coincidență, și eu merg tot acolo!
Eu :Super! Atunci putem merge împreună!
Tot drumul nu spunem nimic. Am intrat în magazin și cotrobaiam hainele cu privirea. Vânzătoarea se uita ciudat la noi, probabil credem ca furam. I-am aruncat un zâmbet blând. Mi-a răspuns și ea cu același gest drăguță. În capătul magazinului, am văzut o rochie bleu-marin și puțin decoltata.
Vânzătoarea :Cu ce va pot ajuta, domnișoară?
Eu :M-ar interesa rochia asta. Cat face?
Vânzătoarea :132 de lei.
Eu :Bine, mulțumesc!
Fără a mai sta pe gânduri ma duc în cabină și probez rochia.Imi venea perfect . Ies din cabina și toată lumea ma soarbe din priviri.
Anne:Ce bine iti sta! Se vede ca e special pentru tine rochia. Esti chiar frumoasa!
Vânzătoarea:Da și în plus îmi place ca ai ales modelul asta. Este cea mai scumpa rochie, dar și cea mai frumoasa! Toate fetele care au probat-o nu le-a plăcut. Rochia asta este primul articol Arthuro Vitali din magazinul asta.
Eu :În cazul asta, rămâne rochia.
Ma duc repede în cabina sa ma schimb de rochia ce îmi lasa piciorul dezgolit. Am ieșit din cabina și m-am dus sa o plătesc. Scot portofelul și o plătesc.
Vânzătoarea :Sa o porți sănătoasă!, îmi spune și îmi întinde punga unde e rochia.
Eu :Mulțumesc!, spun și ies cu fetele din magazin.

Alehandro
Acum pot sa profit de faptul ca este ea plecata și pot pregăti discursul de a o cere în căsătorie. Am vorbit cu Alex și ma va ajuta sa dau o mica petrecere dacă va accepta. Sunt sigur ca va accepta ca și ea ma iubește la fel de mult cat o iubesc eu. O iubesc atât de mult încât vreau să-mi împart viata cu ea. Vreau sa fie a mea pentru totdeauna. Cat timp a fost plecata, eu cu Alex am pregătit torul. Am pregătit o mica cina pe masă Bineinteles erau și lumânări. În painici era inelul. Am umplut paharele cu șampanie și i-am dat mesaj Lidiei sa se întoarcă cu Lucy acasă.

Lucy
Lidia m-a tras după ea ca sa mergem mai repede acasă. Fata asta pune ceva la cale! Oare ce o fi așa de urgent de ma trage după ea?
Eu :Stai mai încet!
Lidia :Trebuie sa mergem acasă!
Eu :De ce?
Lidia :Pentru..... pentru ca mi-e foame!
Fără sa spun nimic, ridic o sprânceană și îmi continui drumul. Tot drumul nici una dintre noi a mai spus nimic. Știam ca se întâmplă ceva, dar preferam sa tac. Am intrat în casa. Dintr-o data muzica pornise. Mi-am lăsat geanta și rochia pe canapea și am intrat în bucătărie. Acolo, ma aștepta o cina cu lumânări pe masă. Pare delicios, dar unde o fi Alehandro? L-am strigat în toată casa, și îl vad ca coboară într-un costum negru. Ce frumos e.
Eu :De când porți tu costum?, chicotesc.
Alehandro : De azi iubit-o! Mergem la masa?
Nu spun nimic, doar aprob din cap și îl iau de brat. Ne îndreptăm amândoi alene spre bucătărie. Îmi trage scaunul, iar eu ma așez pe el. Ciocnim încet paharele cu șampanie. Îmi întinde pâinea pe care era inelul. O iau cu plăcere și rămân surprinsa de ceea ce vad.
Eu :Ce e cu inelul asta?
Alehandro :E al tău, iubit-o!
Îmi i-a inelul din mână și îngenunchează în fata mea spunând cuvintele ce le așteptam de ceva vreme:
Alehandro :Iubit-o, vrei să fi soția mea?
Privesc la băiatul din fata mea și nu știu ce sa ii spun.
Eu :DA!!, șoptesc în cele din urma.
El îmi pune inelul pe deget și ma ia în brate și ma sărută. Eu ii răspund cu un sărut sălbatic. La câteva momente după ce ne-am despărțit din sărut, ii șoptesc:
Eu :Nici nu ai idee cat am așteptat sa devin femeia ta!
Alehandro :Nu, tu nu ai idee cat de mult te iubesc. Iubit-o, vreau să-mi împart viața cu tine.
Eu :Și eu vreau să-mi împart viata cu tine, îngerașul meu!
Îmi înfășor picioarele în jurul lui și urcam în dormitor. Ne-am petrecut toată noaptea în dormitor.
*****************************************
Și încă un capitol reușit. Nu știu când o sa pun ultimul capitol. Sper ca v-am făcut emoționați. După atâtea certuri intre cei doi, trebuia sa fac și un final fericit. Va doresc spor la citit.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum