O zi grea

48 1 0
                                    

M-am trezit și am văzut ca Alehandro nu mai era lângă mine. M-am dus jos vad unde dispăruse. Era în bucătărie pregătea micul dejun.
Alehandro :Neața, iubire!
Eu :Neața, spun eu și îl sărut scurt.
M-am așezat la masa. În farfurie era o felie de șuncă în formă de inimioară și o cana de ciocolată. Savuram bucatica de șuncă. Era delicioasă. După ce am mâncat, m-am dus în camera să ma imbrac. Mi - am luat un sutien alb, o bluzita subțire și niște pantaloni scurți. M-am dus sa îmi aranjez parul. M-am dat cu un gel și după l-am lăsat desfăcut. Peste ceva timp m-am apucat de curățenie. Azi era o zi de curățenie. Mai întâi am șters praful, iar după aceea mi-am făcut curat la haine. Am spălat pe jos și am avut niște haine de spălat.Am dat cu matura și am spălat vasele. Am făcut paturile și am aerisit puțin casa. Iau o mica pauză și am sunato pe Lidia sa vad ce face.
*Convorbire *
Eu :Ce faci, sys?
Lidia :Tocmai ce m-am trezit, tu?
Eu :Eu fac curat prin casa. Alex ce mai face?
Lidia :Mai nimic. Mergem imediat sa luăm cina în oraș.
Eu :Fain. Hai ca te las sa te pregăti. Bye.
Lidia :Okey. Bye!
*Sfârșitul convorbirii *
După ce am vorbit, m-am apucat din noua de curățenie. Am scos covorul pe balcon și l-am curățat de praf, apoi am făcut curățenie la papuci și am dat cu aspiratorul. După ce am terminat curățenia, m-am dus sa iau cele necesare pentru casa. Pe drum m-am întâlnit cu vechea mea prietenă Anne.
Eu :Hey!
Anne:Hey!
Eu :Ce cauți aici?
Anne: Pai m-am mutat aici la părinții mei. Tu ce faci aici?
Eu :M-am mutat aici cu iubitul meu și cu mama mea.
Anne :Ce? Wtf! Nu mi - ai zis ca ai un iubit. Lidia ce face?
Eu : Pai nu ne-am mai văzut. O sa iti spun mai târziu. Lidia este în New York.
Anne :Ea nu s-a mutat aici?
Eu :O sa se mute de Crăciun mi-a spus ea.
Anne:Aha.
Eu :Hai la mine sa stam de vorba și să-ți spun lucrurile pe care nu ti le-am spus.
Anne :Okey.
Ne-am luat de brat și după ce am cumpărat de mâncare am plecat la mine. Acolo l-am văzut pentru prima data pe Alehandro cu mopul în mână. Eu cu Anne am început sa radem.
Alehandro :Ce?
Eu :Nimic. Iti sta bine cu mopul in mana, spun eu chocotind.
Alehandro :Hahaha, ce am ras,spune el prefăcându-se supărat.
Eu :Nu fi supar, spun eu inconjurandu-mi mâinile în jurul gatului său și ii dau un mic sărut.
Alehandro :Cine e domnișoara?
Eu :Ea este o veche prietenă. O cheamă Anne.
Alehandro :Bună, Anne! Eu sunt Alehandro. Incantat.
Anne:Încântată de cunoștință,spune ea cu un zâmbet pe buze.
Ne-am așezat toți la masa și am început sa povestim. I-am povestit lui Anne toate peripețiile prin care am trecut cu Alehandro.
Anne:Wtf! Dacă ați trecut prin atâtea înseamnă ca va iubiți cu adevărat.
Eu :Asa e.
Anne :Sa va țină și sa nu lăsați pe nimeni sa va strice relația. Nu știu eu ce e aia dragoste, dar va doresc asta cu toată inima.
Eu :Mulțumim, spun eu și o îmbrățișez.
La un moment dat se auzea un lătrat de câine. Era Otto care cererea mâncare.
Anne :Ce se aude?
Eu :E câinele meu Otto pe care mi l-a dăruit Alehandro de ziua mea. Ma duc sa ii dau de mâncare. Dacă vrei, vino sa îl vezi.
Am plecat cu Anne in cameră. Otto se dădea bine pe lângă Anne. Deja se imprietenisera. Dădea din codita în semn ca vroia sa se joace. Anne se juca cu Otto și dintr-o data auzisem un lătrat vesel. Începuse sa alerge prin toată casa pana a sărit pe Alehandro și l-a lins pe fata. Eu și Anne ne așezasem înapoi la masa când îl vad pe Alehandro cu un sort de bucătărie.
Eu:Ce e cu sortul?
Alehandro :Vreau sa gătesc.
Eu :Serios? Pana acum nu prea faceai asta.
Alehandro :Stiu. Nu vreau sa te las pe tine tot timpul sa gătești, vreau sa te ajut și eu.
Eu :Aww!, spun eu și îl iau de gat și îl sărut.
Anne :Aww, sunteți asa drăguți împreună. După ce am mâncat și am povestit, Anne plecase acasă,iar eu am rămas sa curat masa și sa spăl vasele care se adunaseră în chiuvetă. Peste ceva timp ma sunase si Lidia.
*Convorbire *
Lidia :Ce faci?
Eu :Curat, tu?
Lidia :Cu Alex.
Eu :Și ce mai face Alex? Când veniți pe aici?
Lidia :Bine, pai cred ca mâine venim și ne mutăm și noi acolo.
Eu :Super! Îmi zic eu lu mama vestea.
Lidia : Okey,trebuie sa închid.
Eu :Ok, bye.
*Sfârșitul convorbirii*
După ce terninasem de vorbit cu Lidia, venise și mama. Cand i-am dat vestea s-a bucurat foarte mult. În sfârșit o veste bună.
"Ce bine ca Lidia o sa se mute aici. O sa fim iar împreună. Yey! Dabea astept! "
Vanessa :O sa fim toate împreună.
Eu :Stiu..Yey! Nu o sa mai trebuiască sa ii zic problemele mele la telefon. Acum o sa fie și ea de față când cineva ma face sa sufăr, spun eu și ma uit către Alehandro.
Alehandro :Vorbești de mine?
Eu :Nu, vorbesc de batman.
Alehandro :Sti ceva? Dacă te fac sa sufar ar fi mai bine sa ne despărțim.
Eu :Chiar vrei asta?
Alehandro :Eu nu vreau, se pare ca tu vrei. Stiu ca am făcut o greșeală, dar mi - am asumat riscul. Acum am promis ca te voi și ca voi sta lângă tine toată viata.
Eu :Și eu voi sta lângă tine toată viata! Nu știu ce m-aș face fără tine, spun eu și îl sărut pasional.
M-am dus în cameră sa ma schimb și sa ma pun in pat. Azi a fost o zi grea. După revederea cu Anne (cea mai buna prietenă, dar nu mai nebuna ca mine) am mai primit o veste buna. Desigur m-am bucurat ca m-am revăzut cu prietena mea de-o viață. Eram cu fata la dulap și Alehandro venise pe la spate și ma sărutase. La un moment dat ma lipit de perete si ma musca ușor de buza.
Alehandro :Te iubesc!
Eu :Și eu!
Peste o clipa m-am pus în pat. M-am așezat în brațele lui Alehandro și am început sa visez la lucruri frumoase. Simțeam cum el ma săruta ușor pe frunte.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum