M-am trezit în brațele calde a lui Alehandro. Era ultima zi de vacanță și în același timp o zi de toamnă călduroasă și cu un vânt răcoros. Azi era ziua în care Alehandro ma scotea la un film si anume "Hotel Transilvania 1".Am mâncat și m-am dus sa îmi fac rutina de dimineață. După câteva ore bune,mi-am ales hainele.
" Pff... cu ce sa ma imbrac? "
Nimic nu era ce îmi plăcea. La un mort dat, am găsit ce îmi plăcea. O rochiță roșie până la genunchi. Am luat-o pe mine. Am ieșit din cameră. Dintr-o dată se auzise un ciocănit la ușă. Era Anne. Alehandro o invitase și pe ea la cinema. Ea nu mai stătea pe gânduri și accepta pe loc.
Anne :Arăți incredibil!
Eu :Nu mai incredibil ca tine.
Mi - am luat poșeta și de îndată ce venise Alehandro am ieșit toți pe ușă. Ne-am oprit întâi la un restaurant sa manancam și apoi ne-am dus sa ia Alehandro biletele. Deindata ce a luat biletele, am plecat în sala de cinema. Am așteptat vreo 10 minute până s-a pus filmul pe ecran, iar când a început filmul în sala se auzea o liniște deplină. Se auzea numai filmul, nimic altceva. Peste câteva ore bune, se terminase filmul și plecasem toți acasă. Pe drum, auzeam lumea ca vorbea despre film. Toti erau entuziasmați. Unii chiar vroiau sa îl mai vadă odată. Anne se uita în spatele ei la oamenii ce încă vorbeau de film.
Anne:Ce era așa interesant la filmul asta?
Eu :Habar nu am... Nici pe mine nu ma fascinat.
Anne Mdea... Vezi filmul odată și deja ești înnebunit după el. Ce oameni!
Ne-am continuat drumul. Ne-am oprit în parc. Alehandro ne luase înghețată și vata pe bat. Am savurat înghețata bucățică cu bucățică. Ne-am ridicat după bancă și vroiam sa plecăm acasă, dar Anne se izbise de un tip drăguț. Avea în jur de 17-18 ani. Era blond cu ochi căprui. Mereu îmi zicea ca ii plăceau băieții de genul asta. Acesta a prins-o și se uita ca la felul 14 la el. Băiatul era mut, nu știa ce sa spună, dar la un moment dat liniștea dintre ei a fost întreruptă.
El:Bună!
Anne:Bună!
El:Ma numesc James Black. Cu cine am ocazia?
Anne :Cu Anne-Mary.
James :Anne, vrei sa ieșim mai târziu la un suc?
Anne:Paaai.... da, de ce nu?
James :Super, vin sa te iau pe la 7.Ia foaia asta și scrie-mi adresa ta.
Anne lua foaia și pixul. După ce ii scrise adresa pe foaie i-o înapoia băiatului. Apoi pleca liniștită.
Eu :Ce a fost asta?
Anne :M-a invitat la un suc.... practic o întâlnire.
Eu :Hopa, Anne a noastră are o întâlnire. Felicitări draga mea!
Cu toate astea, o iau imbrate. Am mers acasă. Cand dăm sa intrăm în casă, Anne era capul în nori. Se gândea numai la băiatul drăguț, nimic altcineva.
Eu :Anne, vrei ceva?
Anne :Ce? Eu? Da, un suc.
Eu:Cine se pare ca e îndrăgostită!
Anne :Și ce? I-a uite. Se îndrăgostește omul prima data în viata lui și tu comentezi!
Eu :Mai taci, tu!!
Ma duc către ea și arunc cu o pernă în ea.Ea cade pe canapea și o strânge tare în brațe repetând în continuu numele băiatului.
Eu :E îndrăgostită, nu glumă., șoptesc eu către Alehandro.
Se făcuse ora 7.Deodata se auzise un ciocănit la ușă.
Eu :Bună!
James :Bună! Am venit sa o iau pe Anne. Este aici?
Eu :Da, și îi fac semn lui Anne sa se ducă sus și sa îmbrace prima rochie care o vede.
James :Poti sa ii spui sa coboare?
Eu :Da, sigur. Intra!, și îl poftesc în casă.
Urc repede sus. Anne era sclipitoare. Era imbracata cu o rochie aurie "Arturo Vitali". După aceea s-a dus in fata oglinzi. Parul și l-a făcut în coc. S-a machiat puțin și s-a încălțat cu niște pantofi cu toc subțire. Am coborât împreună cu ea jos în sufragerie. James o studia din cap pana în picioare. Am împins-o pe Anne în fata lui.
James :Arati bestial!
Anne :Mersi, și tu la fel.
James :Mergem?
Anne :Mergem.
Și îl i-a de braț, după care ies amândoi pe ușă închizând usa după ei.Anne
Am ajuns la restaurant. James mi - a oferit un loc față în față cu el.
James :Deci, Anne, cu ce te ocupi?
Eu : Pai încă sunt studentă.
James :Ce bine, și eu. La ce școală înveți?
Eu :La scoala din centrul orașului.
James :Ce coincidență, și eu!
Trecuse un timp și chelnerita aparu.
Chelnerita :Cu ce va servesc?
James :Cu o cafea cu lapte și cu o bere fără alcool.
Chelnerita :Am înțeles, imediat!
Am așteptat in liniște băuturile. La un moment dat veniseră. Sorbeam picătură cu picătură din cafeaua fierbinte. După, ne - am plimbat prin parc. Ne-am așezat pe o bancă în parc sub adierea caldă a vântului.
James :Ești drăguță.
Eu :Mai drăguță ca tine nu sunt!
James chicoteste și ma sărută. Eu mi - am încolăcit mâinile în jurul gatului lui și am adâncit sărutul. Lângă noi imediat aparu o fata.
Miruna :Anne!
Eu :Miruna!
Ma ridic și o iau în brate. Ea era la colegiu și nu ne-am văzut de ceva timp.
Eu :Ce cauți aici?
Miruna :Am venit acasă.
Eu:Serios? Ce ma bucur pentru tine.
Miruna :Și eu. Cine e băiatul asta?
Eu : Pai e... un prieten.
Miruna :Hopa, nebuno. Hai ca va las singuri. Bye!
Eu :Bine. Bye!
Am luat-o într-o îmbrățișare caldă, în semn de revedere. M-am așezat pe bancă. James ma ținea în brațele lui. Am plecat acasă ca începuse un vânt rece. James mi - a pus geaca lui pe umarul meu și m-a luat de mână. Eu m-am inrosit toată la față. M-a condus pana in fața ușii.
James :Maine la ce ora vin sa te iau sa te duc la școală?
Eu : Pe la 7:30?
James :E ok. Vin sa te iau atunci., spune și îmi da un sărut scurt pe buze.
Lucy și Alehandro erau în spatele meu. Cred ca văzuse scena cu sărutul. James a plecat și eu am închis usa în urma lui. Eram toată roșie la față și Lucy văzuse asta.
Lucy :Deci cum a fost?
Eu :A fost super. Si ghici ce?
Lucy :Ce?
Eu :M-a sarutat!!
Amândouă săream in sus. Ne purtam ca niște copile de 2 ani, dar a meritat efortul. Eram entuziasmata. Oficial eram iubita lui, iar el iubitul meu. Ne - am așezat pe canapea și i-am povestit tot lui Lucy. Ea era bucuroasă pentru mine. Îmi plăcea sa o văd așa. La un moment dat, i-am zis de revederea cu Miruna. Miruna este prietena noastră. Poate este ea nebună, da noi tot o iubim. Asa cum e ea, este prietena noastră și merită tot respectul din lume.
Era ora 2 noaptea. Eu, Lucy și Alehandro ne - am pus la somn. Dormeam dusa. Niciodată nu am fost așa fericită.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.