M-am foit toată noaptea. Nu puteam să dorm. Cand m-am sculat din pat mă trezisem cu o durere de cap. Am mâncat puțin și primisem un mesaj de la Alehandro.
Bună dimineața, ce faci? Te - ai mai gândit dacă poți să mă ierti? Tu porți să mă ierți fiindcă mă iubești dar nu vrei să mă ierți.
În momentul acela simțeam cum un râu de lacrimi îmi cuprinse fata. Am vrut să ma duc până la baie, dar nu puteam. Când m-am ridicat din pat lesinasem. Venise mama și Lidia in cameră și au văzut că am leșinat. M-au ridicat de pe jos și m-au pus în pat și m-au învelit. Lidia furioasă l-a sunat pe Alehandro căci din cauza lui lesinasem.
*Convorbire*:
Lidia :Alo! Alehandro?
Alehandro :Da.
Lidia :Mișcă - te aici.
Alehandro :De ce? Sora ta a zis să nu mai vin că nu vrea să mă mai vadă.
Lidia :Hai nu zău. Și de ce a leșinat din cauza ta?
Alehandro :Ce?? A leșinat? Hai că vin acum.
*Sfârșitul convorbirii*
Lidia nu mai apucase să spună nimic că a si închis Alehandro repede telefonul. Peste 1 minut el venise. Ma văzut și un râu de lacrimi ii cuprinse fața. Lidia, sunase doctorul. Peste scurt ajunse și doctorul.
Lidia :Doctore, ce are?
Doctorul :E o cădere de calciu. Nimic grav. Peste o oră își va reveni. Poftim!
Lidia :Ce e asta?
Doctorul : Asta este rețeta cu pastilele ce trebuie să i le dați. Acum eu trebuie să plec.
Lidia : Ok! Vă mulțumim doctore!
Doctorul :Nu aveți pentru ce!
Imediat după ce plecase doctorul, Lidia și mama s-au dus la farmacie să îmi cumpere pastilele. Alehandro stătea și plângea.
Alehandro : Lucy, nu meritai asta. Îmi pare rău, am fost un nesimțit, un porc, un idiot. Nu pot să cred că din cauza mea au leșinat. Nu credeam că o să fie chiar așa. Tot ceea ce ai văzut nu era adevărat, dar te înțeleg și pe tine că ai crezut că sunt cu Betty împreună. Te iubesc!, spune el și mă sărută ușor pe frunte.
În acel moment am deschis ușor ochii.
Eu :Ce s-a întâmplat?
Alehandro :Ai leșinat. A fost o cădere de calciu, nimic grav. Doctorul a zis că trebuie să stai puțin în pat.
Eu :Unde e Lidia și mama?
Alehandro :S-au dus să îți cumpere pastilele pe care ți le - a prescris doctorul. Mă bucur că ți - ai revenit, spune el cu un zâmbet larg.
Eu :Și eu mă bucur că mi - am revenit și mai ales mă bucur că ești lângă mine. Te iubesc!
Alehandro :Și eu te iubesc!, spune el și începe să mă sărute cu multă dragoste.
Alehandro : Că tot am rămas doar noi 2, vreau să îți zic ceva.
Eu :Ce?
Alehandro :Ce ai văzut ieri nu a fost adevărat. Adică ea m-a sarutat dar eu nu simt ceva pentru ea. Eu pe tine te iubesc.
Eu:Știu, spun eu și îl opresc cu un sărut.
Peste un sfert de oră venise și mama și Lidia cu pastilele.
Vanessa :Văd că v-ați împăcat.
Eu :Așa se pare, spun eu cu un zâmbet larg pe fata.
Vanessa :Mă bucur pentru voi. Acum hai că trebuie să iei aceste pastile.
Eu:Bine.
Îmi dăduse o cană cu apă și luasem pastilele. În următoarele ore Alehandro rămăsese cu mine.
Eu : Ai de gând să rămâi cu mine până ma fac bine?
Alehandro :Da. Te iubesc mult și nu vreau să te părăsesc.
Eu : Și eu te iubesc enorm și mă durea să știu că nu ești lângă mine. Când am văzut-o pe Betty că te-a sarutat m-am gândit că nu mă mai iubești.
Alehandro :Ea ma place de mult timp. Ea nu suportă să audă că am pe cineva dar nu e ea.
Eu:Mda.. așa e și Pablo care l-ai văzut în Paris.
Alehandro :Am și uitat de el. Ce a fost a fost. Acum contează ce va fi de acum în colo. Mă bucur să te am iar lângă mine.
Eu :Și eu mă bucur,spun și încep să îl sărut tandru.
Venise mama să - mi aducă mâncarea la pat.
Vanessa : Draga mea,câteva zile trebuie să stai în pat.
Eu: Dar nu o să rezist.
Alehandro :Ba sigur ca o să reziști deoarece o să fiu eu lângă tine mereu.
Eu :Aww.. Ce dragut.Te iubesc mult!
Alehandro :Și eu te iubesc.
După ce a auzit și Alex ce mi s-a întâmplat venise și el.
Alex :Ce ai pățit?
Eu:Nimic, doar o cădere de calciu. Dat de unde sti ca am pățit ceva?
Alex : Pentru ca ma sunat Lidia.
Eu:Pff.. de ce nu sună pe toată lumea?
Alex :Adică ce? Nu trebuia să vin?
Eu: Ba da. Vreau un pahar cu apă. Ma duc până la bucătărie.
Alehandro :Nu, stai aici. Îți aduc eu apă.
Se dusese în bucătărie să îmi aducă un pahar cu apă.
Alehandro : Vreau să stau toată noaptea să am grijă de tine.
Eu :Și eu vreau asta.
Alehandro :Ma duc să-i zic mamei tale că rămân aici în seara asta.
Eu :Bine.
S-a dus să o caute pe mama. A găsit-o și i-a zis dorința lui. Mama a acceptat. A venit și mi - a zis ca poate.
Eu :Serios? Nu a mai zis nimic? Nu a țipat la tine?
Alehandro :Nu. Ma bucur că pot sta cu tine.
Eu: Și eu mă bucur,spun și îl cuprind într-un sarut adânc.
Peste câteva clipe sosise și Vanessa să ne anunțe ceva.
Vanessa :Scumpo, vezi ca maine va veni cineva la tine.
Eu :Cine?
Vanessa :Un musafir.
Eu :Ok. Dar ce treabă are cu mine?
Vanessa : Pai i-am povestit cum te simți și vine să te vadă.
Eu :E cumva mătușa?
Vanessa :Nu știu.
Eu :Hai zi-mi. Nu ma tine în suspans.
Vanessa :Chiar nu pot! O sa vezi mâine cine vine. Acum hai la somn.
Eu :Bine.
M-am schimbat și m-am pus în brațele lui Alehandro și dormeam. El se uita la televizor și dădea sonorul încet ca nu cumva să mă trezesc. Am adormit și am primit un pupic ușor pe frunte.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
Roman d'amourSalut, eu sunt Lucy, am 15 ani si locuiesc impreuna cu sora mea Lidia in New York. Lidia are aceeasi varsta ca mine.