|10| Sakın Korkma Çocuk

9.6K 828 210
                                    

Jungkook yatağında resmen tepiniyordu.

Taehyung'un dudaklarının sıcaklığı kendisine geçmişti. Bu kesinlikle netti. Çünkü bu denli yanmasının başka nedeni olamazdı.

Sürekli dudaklarını tekrar hissetmek istercesine elini boynuna götürüyor, Taehyung'un onu öptüğü anı hatırlayınca kafasını yorganın altına gömüp seslice kıkırdıyordu.

Jungkook uzun zamandır bu kadar mutlu olduğunu hatırlamıyordu. Onu mutlu etmek bu kadar kolaydı işte. Boynuna bahşedilen birkaç öpücük ve sıcak bir sarılma Jungkook'u mutlu edebiliyordu. Ama malesef ailesi kılıklı insanlar bunu becerememişti.

Telefonunun seslice çalmasıyla duraksamış ve telefonu eline almıştı. Taehyung onu aramazdı çünkü aynı evdelerdi, yanına gelip konuşabilirdi.

Kimin aradığına bakmak istediğinde kaydedilmemiş bir numara olduğunu gördü ve telefonu eline aldı, açtı.

"Alo?"

"Sensin demek küçük sürtük."

Jungkook duyduğu sesle afallamış, gözleri dolmuştu. Babasıydı bu. Ona 20 yıllık hayatını zindan eden, baba kelimesini haketmeyen kişi.

"S-sen?"

"Seni bulamam mı sandın?, gerizekalı. Benden kurtulduğunu sanıyorsan yanılıyorsun. Hiç birşey bitmedi. Bekle beni küçük sürtük. Hayatını mahvedeceğim!"

Telefon kapanmış, Jungkook'un kucağına doğru düşmüştü. Genç çocuk kendini daha fazla tutamamış, ağlamaya başlamıştı. Seslice ağlıyordu. Hıçkırıkları nefesini kesiyor, göz yaşları boynuna doğru süzülüyordu.

Dışarıdaki koruma ağlama seslerini duymuş, Jungkook'un odasının kapısını tıklatmıştı.

"Bay Jeon? İyi misiniz?"

Jungkook hıçkırıkları arasında cümleler kurmuştu.

"İyiyim, git burdan. Yanlız bırakın beni!"

Koruma bu işi kendi yapamayacağını anlamış, patronunu aramıştı. Telefon birkaç çalış sonrasında açılınca konuşmuştu.

"Patron, Bay Jeon'un odasından ağlama sesleri geliyor."

Taehyung karşı hattan duyduğu şeylerle içini endişe kaplamıştı. Hemen birşey demeden telefonu kapatıp Jungkook'un odasına gitmişti.

Kapıdaki korumaya eliyle gitmesi gerektiğini işaret edip Jungkook'un kapısını yavaşça açtı. Yatağın yanında, sırtını yatağa dayamış ağlayan bedeni görünce içinin titremesine engel olamadı.

"Bebeğim?"

Jungkook duyduğu içini ısıtan kalın sesle kafasını çevirdi. Taehyung'u görünce ağlaması şiddetlendi.

Ailesi bile ona sırtını çevirmiş, birkaç sevgi sözcüğünü çok görmüşken bu adam onu korumak için yanına almıştı. Bunun farkındalığıyla Taehyung'u görünce içini değişik bir ağırlık kaplıyordu. Ağlaması artıyordu.

Taehyung ağlayan bedenin yanına gitti. Koltuk altlarından rahatlıkla kaldırıp kucağına aldı. Anında beline dolanan bacaklar ve boynuna dolanan kollar Jungkook'un buna ihtiyacının olduğunun göstergesiydi.

Taehyung bir elini çocuğun sırtına, diğerini ise kalçasının altına sabitledi. Yavaşça ve yumuşakça konuşmaya başladı.

"Bebeğim benim, güzel bebeğim. Ağlama olur mu? Lütfen, sen ağladıkça ben çok üzülüyorum. Kalbim acıyor, ağlama lütfen."

Jungkook bu sözlerle mayışmıştı. Ağlaması iç çekişlere dönmüştü. Taehyung konuşmaya devam etmişti.

"Söyle bakalım, benim güzel bebeğimi ağlatan şey nedir?"

Jungkook kafasını gömdüğü boyundan kaldırdı. Adamla yüz yüze geldi. Ve titreyen sesiyle konuştu.

"Babam, babam aradı Taehyung. Beni bulacağını söyledi. Korkuyorum Taehyung, çok korkuyorum."

Taehyung duyduğu şeylerle içini öfke bürümüştü. Kesinlikle o adamın cezasını en ağır şekilde verecekti. Ama şuan sakinleştirmesi ve ilgilenmesi gereken bir bebeği vardı.

"Sakın korkma. Ben hayattayken hiç birşeyden korkma çocuk. Kimse sana zarar veremez, buna cesaret edemez. Anladın mı beni?"

Jungkook hızlıca kafasını sallamıştı. Taehyung'un söylediği sözlerle rahatkarken kafasını tekrar önündeki boyuna gömmüştü.

Taehyung kucağındaki Jungkook'la yatağına oturdu. Olabilecekmiş gibi kendisine biraz daha çekti ve saçlarını okşamaya başladı. Bir koluyla ise çocuğun belini sıkıca kavramış, bel kıvrımını okşuyor, sıkıyordu.

Jungkook ise Taehyung'un endeksindeki saçlara elini atmıştı. Siyahlıkları okşuyor, içini ısıtan hisse kendini açıyordu.

Taehyung kesinlikle kendisine iyi geliyordu.
















***















SEEELAAAAMMM✨✨
ALİN BÖLÜM 💅😎
malesef gambling'i bugün yayınlayamıyorum. Zamanım çok yok. Yakın bir zamanda yayınlamaya çalışacağım.
İg: vtaelicous
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🥺

Rose Garden | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin