Gece gayet güzel geçiyordu. Ama güzel geçen gece, Jungkook'un bir cümlesiyle değişmişti.
"Taehyung, bende içki denemek istiyorum."
Taehyung'un göz bebekleri büyüdü. Jungkook reşitti. İstediğini yapabilirdi ama Taehyung içmesi taraftarı değildi.
"Kendi kararın Jungkook. Ama ben içmeni istemem."
"Bir kerecik denemek istiyorum. Birşey olmaz ki."
Taehyung Jungkook'a gülümsemiş ve içki dağıtan bir hizmetliyi yanına çağırmıştı. Anında yanlarına gelen adam Taehyung'a itaat ediyor gibiydi. Taehyung adamın elindeki tepsiden bir içki aldı ve Jungkook'a uzattı. Jungkook ise bardağı aldı ve böyle içildiğini düşünüp bir hamlede kafasına dikti.
Taehyung hemen Jungkook'un elinden bardağı aldı ama Jungkook için çok geçti. Kesinlikle ağır olan içkiyi tek içişte bitirmişti.
"Taehyung..."
Taehyung gözlerini kapattı. Sonra sabırla tekrar açıp Jungkook'a baktı.
"Bunun tadı çok güzel!"
Taehyung güler gibi bir ses çıkardı.
"Güzeldir, ama fazla içmek yok tamam mı? Bir tane daha içebilirsin fazkası yok."
Jungkook kafasını sallamış hizmetçilerden bir bardak daha alıp içmeye başlamıştı. Bu sırada Taehyung ise masasına gelen kişilerle konuşuyordu. Yüz ifadesi bir an olsun değişmiyor mesafesini insanlara karşı koyuyordu.
Gecenin sonuna doğru Jungkook hala enerjik olduğunu hissediyordu. Yanındaki Taehyung'un boynuna kollarını sardı ve nerde olduklarını umursamadan boynuna öpücükler verdi.
Taehyung tabii ki bu durumdan memnundu. Jungkook kendisini öpünce dünyanın en mutlu adamı oluyordu. Nerde öptüğünün bir önemi tabii ki yoktu. Kollarını hemen croptan dolayı açık kalan çıplak bele sardı ve karnını okşadı.
"Sıkıldın mı bebeğim?"
Jungkook onaylayan mırıltılar çıkardı ve adamın çenesini öptü.
"Gel arabaya gidelim o zaman."
Jungkook asla hayır diyemeyeceği bu teklif karşısında başını salladı ve yürümeye başladı. Taehyung ise elini ince belden çekmemişti. Onu yönlendiriyordu.
Arabaya bindiklerinde Jungkook ilgi istiyordu. Şuan tek isteği birazcık da olsa sevilmek ilgi görmekti. Taehyung da bunu anlamış ve içeri şoförün bile girmesine izin vermemişti.
Taehyung yanında oturan çocuğa baktı ve gülümseyerek konuştu.
"Gel kucağıma, seveyim seni."
Jungkook sevinmişti. Hemen adamın kucağına yan bir şekilde oturdu ve kafasını omzuna yasladı. Taehyung hemen ince bele sıkıca kollarını dolayıp kafasını boynuna gömdü. Boynuna küçük ama güzel öpücükler bırakırken konuştu.
"Güzel bebeğim benim."
Jungkook adamın söylediği şeyle kalp ritimlerinin bozulması bir olmuştu. Kesinlike bir gün kalbi dışarıya fırlayacaktı.
Taehyung çıplak beli okşamaya başladı ve cropun gerçekten de kısa olduğunu gördü.
Jungkook'un çenesine büyük ve sesli bir öpücük kondurdu. Ardından burnunu yanağına sürttü.
"Çok güzel kokuyorsun."
Jungkook gülümsemiş ve yanağına sürtünen burna kafasını çevirerek Taehyung'un burnunun ucundaki bene bir öpücük kondurmuştu. Ardından dudaklarına dudaklarını bastırmış geri çekilmişti.
Taehyung aldığı öpücüklerle gülümserken Jungkook'un geri çekilmesi kaşlarının çatılmasına neden olmuştu. Taehyung çocuğu kendisine daha çok bastırdı ve dudaklarını birleştirdi.
Çok yavaş ve ıslak bir öpücüktü bu. Hızlı ve sert değildi. Jungkook'un acemice kendisine karşılık vermeye çalışması Taehyung'u öylesine delirtiyordu ki Taehyung çocuğu parçalamak istiyordu.
Nefessiz kaldıklarında Jungkook öpücüklerini adamın çenesine indirdi. Taehyung Jungkook'un bu hareketlerine şaşırsada bir şey demedi ve kafasını geriye atarak Jungkook'a daha fazla alan sundu.
Taehyung'un bu hareketi Jungkook'u gülümsetirken öpücüklerini boynuna indirdi. Ve geçen Taehyung'un kendisine bıraktığı gibi iz bırakmak için esmer teni öpmeye başladı.
Ne kadar öpse de iz olmaması Jungkook'un canını sıkmıştı. Taehyung sanki çocuğun iç sesini duymuş gibi konuştu.
"Em ve ısır. Sert ol."
Jungkook gözlerini adamın irislerine çıkarmayıp tekrardan dudaklarını boynuna bastırdı. Esmer teni emmeye başladı. Hareketleri ne yavaş ne de hızlıydı. Biraz emdikten sonra dişlerini geçirdi ve küçük küçük öpücüklerden sonra geri çekildi ve bıraktığı ize baktı.
Yuvarlak iz Jungkook'u çok mutlu etmişti. Adamın üzerinde kendisine ait bir şey taşıması çok güzel bir histi.
Taehyung dudaklarını çocuğa yaklaştırıp burnunu saçlarına sürttü. Ardından kulak memesini ağzına alıp emmeye başladı.
Jungkook bu hareketle titredi. Beklemiyordu. Ama Taehyung yaptığı için çok güzel bir his veriyordu.
Taehyung sağ kulak memesini emdikten sonra bir elini çocuğun kalçasına götürüp hafifçe sıktı ve elini çocuğun organına attı.
Jungkook o an o kadar rahattı veya rahatlamış hissediyordu ki Taehyung'un hareketlerinin büyülü olduğunu düşünüyordu.
Taehyung pantolon üzerinden Jungkook'un aletini çekiştirmeye başladı ve Jungkook bu hareketle kafasını geriye attı. Rahatlıyordu.
Taehyung diğer kulak memesini de dişleri ve dili yardımıyla talan ettikten sonra dudaklarını yaladı ama çocuğun aletini bırakmadı.
Jungkook'un aletini çekiştirmeye devam etti. Çocuk her an boşalabilirdi. Bunu fark ediyordu.
Taehyung son çekişlerini yaparken Jungkook boşalmıştı bu yüzden de pantolonundan dolayı rahatsız olmuştu.Taehyung çocuğu kucağına daha rahat yerleştirdi ve kollarını ince bele dolayıp konuştu.
"Şimdilik böyle kal bebeğim, eve gidiyoruz. Eve gidince seni güzelce yıkarım."
Jungkook birşey demeden kafasını salladı yorulmuştu. Adamın kendisini yıkama fikri çok cazip gelmişti.
***
Selam 💞💞
Beklettiğim için üzgünüm ama zamanım yok sınav zamanı. Bölümler için biraz beklemeniz gerekecek🤧
Hyunlix smutoneshot yayınladiimm ona da bakarsanız çok güzel olur✨
Sizi coook seviyorum 😋💗
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose Garden | Taekook
FanfictionJungkook hiç yapmaması gereken birşey yapıp, dünyanın en büyük uyuşturucu baronlarından biri olan Kim Taehyung'un bahçesinden gül koparmıştı. Semetae Ukekook Jungkook: 20 Taehyung: 28 smut ve küfür içerir! #1- Ukekook #1- Semetae #1 - Jungkook #11...