|24| Kıskandım

5.6K 473 188
                                    

Taehyung şuan bir davete hazırlanıyordu. Siyah takım elbisesi onun üzerinde gerçekten de çok güzel durmuştu.

Jungkook daha öğrenmemişti bu davet olayını. Aşağı indiğinde öğrenecekti. Gece boyu Taehyung'un yapması gereken işler vardı. Bu yüzden tek gitmek en iyisiydi.

Aşağı indiğinde Jungkook'un bakışları hemen Taehyung'a döndü. Gecenin bu saatinde Taehyung'u böyle hazırlanmış bir şekilde görünce şaşırdı ve konuştu.

"Bir yere mi gidiyorsun?"

Taehyung onaylar şekilde başını salladı ve konuştu.

"Bu gece eve gelmeyeceğim. Bir davet var. Oraya gideceğim. Çok geçmeden uyu olur mu?"

Jungkook'un duyduklarıyla kaşları havalanmıştı. Bu bir davetti. İş ile ilgili değildi. O zaman Jungkook'ta gelebilirdi.

"Bende gelmek istiyorum."

Taehyung duyduğu şeyle kafasını yana eğdi. Küçük bir iç çekti.

"Olmaz Jungkook. Uyuman gerekiyor ve orası çok yabancı bir ortam. Sen evde dur olur mu?"

Jungkook dudaklarını büzüp gözlerini büyüttü. Yanakları çoktan şişmişti. Taehyung'un bu yüzüne dayanamayacağını biliyordu.

"Lütfen, bende geleyim."

Taehyung bakışlarını Jungkook'un yüzüne kenetledi. Bu çocuk gerçekten de güzelliğin tanrısıydı.

"Bu yüzüne dayanamayacağımı biliyorsun."

Jungkook hiç ifadesini bozmadan Taehyung'a bakmaya devam etti.

"İyi tamam gel. Hazırlan yukarıda. Bekliyorum seni."

Jungkook neşe ile kıkırdadı ve kollarını Taehyung'un boynuna dolayarak dudaklarına bir öpücük verdi. Taehyung bu öpücüğü memnuniyetle kabul etti ve Jungkook'un çenesini okşadı.

Jungkook adamdan ayrılıp koşarak yukarı çıktı. Güzel olmak istiyordu. Güzel olmalıydı.

Dolabını açtı. İçine göz gezdirirken çok güzel bir pantolon gözüne çarptı.
Pantolon bol paçaydı ve tek düğmeliydi. Pantolonu beğendi ve hemen üzerine geçirdi. Siyah bol pantolon üzerinde gerçekten de çok güzel durmuştu. Ve bel kısmı sıkı olduğu için belini ortaya çıkarmıştı.

Üzerin hemen bir crop aradı. Güzel bir crop gözüne çarptı. Pantolon ve crop gerçekten de çok güzel ikili olmuştu. Hemen makyajını yapmaya koyulmuştu.

Güneş kremini sürdükten sonra göz altlarına kapatıcıyı yaydırdı. Maskarayı alt kirpiğine de sürdü ve dudaklarını parlatan bir nemlendirici sürüp makyajı bitirdi.

Ayakkabı olarak siyah botları tercih etti ve aşağı indi.

***

(Jungkook'un kombin bu fice devam)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jungkook'un kombin bu fice devam)

***

Taehyung aşağı inen Jungkook'u görünce kalbinin teklediğini hissetmişti. Jungkook tanrı olabilir miydi? Nasıl bu kadar güzel olabiliyordu?

Jungkook Taehyung'un tam önünde durup etrafında bir tur döndü ve Taehyung'a gülümseyerek konuştu.

"Nasıl olmuşum?"

Taehyung'un dili tutulmuştu! Kesinlike Jungkook'un feminen olması gereken konular vardı. Giydiği kıyafetlere bakılırsa Jungkook zaten feminendi.

"Çok güzel olmuşsun Jungkook."

Jungkook aldığı iltifatla gülümsemişti. Taehyung ise bir elini Jungkook'un ince beline atmış ve bel kıvrımını sıkarak kapıya doğru ilerlemesini sağlamıştı. Jungkook Taehyung'a uydu ve kapıdan çıktı.

Yol boyu birşey konuşmamışlardı. Davetin olduğu yere geldiklerinde Jungkook kocaman malikaneye bakmış ve iç geçirmişti.

Taehyung belinden tutarak Jungkook'u kapıya yönlendirmişti. Kapıdaki görevli Taehyung'u görünce hemen eğilmiş ve konuşmuştu.

"Hoşgeldiniz Bay Kim. İyi eğlenceler."

Taehyung kapıdaki görevliye bile bakmadan içeri ilerlemişti. İçeri girdiklerinde etraftaki boğucu bir parfüm kokusu Jungkook'un burun deliklerini sızlatmıştı. Böyle ortamlar kesinlikle Jungkook'a göre değildi.

Bir masaya doğru yaklaştılar. Ve masanın etrafında durdular. Anında yanına gelen ve içki uzatan hizmetçiden Taehyung içki almıştı ama Jungkook reddetmiş ve teşekkür etmişti. Taehyung onun bu haline iç çekmeden edememişti.

Jungkook masalarına bir adamın yaklaştığını görünce Taehyung'a bakmıştı. Taehyung'un yüzünde mimik oynamıyordu.

Adam gelip sevecen bir ifadeyle konuştu.

"Selam Kim, hiç konuşamıyoruz. Görüşmeyeli nasılsın?"

Taehyung tam cevap verecekken adamın bakışları Jungkook'a dönmüş ve gözleri büyümüştü. Jungkook'u baştan aşağı süzmüştü. Taehyung'un yüzünde ise sinir kırıntıları yavaş yavaş kendini belli ediyordu.

Adam Jungkook'un elini öpmüş ve konuşmuştu.

"Bu güzellik tanrıçası kim?"

Taehyung duyduğu kelimeyle Jungkook'un belinden tutarak kendisine çekmiş ve sinirlendiğini gizlemeden konuşmuştu.

"Sevgilim."

Adamın yüzündeki ifade hemen değişmiş ve bahanelerle oradan ayrılmıştı. Jungkook'un yüzü ise şaşırmış bir haldeydi.

"Beni mi kıskandın?"

Gülerek sorduğu şeyle Taehyung'un dudakları kıvrılmıştı.

"Kıskandım."

Jungkook sırtı Taehyung'a dönük bir şekilde önünde durmuş ve Taehyung'un ellerini tutarak kendisine sarmıştı. Taehyung'un göğsü Jungkook'un sırtına değiyordu.

"Ben sadece seninleyim. Başkasıyla değil. Sadece seni seviyorum. Sadece seni."















***















Selam ✨💞
Finale 🤏 su kadarcik kaldı🤧🤧
İg: vtaelicous
Sizi coook seviyorum 🙌😏
Tiktok: bangtanbestask
İg: vtaelicous
Tw: vtaelicous
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🤍🥺🥺

Rose Garden | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin