Taehyung kucağında yaklaşık yarım saattir bebek taşıyormuş gibi hissediyordu.
Jungkook yarım saattir adamın kucağında sıkıca ona sarılıyor arada bir kafasını kaldırıp adam öpücükler bırakıyordu. Taehyung'un bu durumdan rahatsız olduğu söylenemezdi. Jungkook kucağında bir bebek gibi dururken yerinden bile kıpırdamak istemiyordu. Jungkook bebek gibi kokuyordu. Çok güzeldi, çok çok güzeldi.
Jungkook tekrar kafasını karşıladığında Taehyung kafasını eğmesine izin vermedi ve yanağına burnunu sürttü. Ardından dayanamayarak pürüzsüz yanağı hafifçe ısırdı.
Jungkook'un acıdığı için şikayet etmesini beklerken sadece kıkırdamıştı. Bu Taehyung'u gülümsetmişti. Sanki Jungkook'u yemek istiyormuş gibi bu sefer de çenesine dişlerini geçirmişti.
Jungkook sadece etrafa kıkırtılarını ve gülücüklerini bırakıyordu. Taehyung kendisine ne yaparsa yapsın kabul ederdi. Bu adamdan gelecek her şeye kendini açardı.
"Seni her şeyden çok seviyorum. Sen hayatıma girdiğinden beri ilk defa nefes alıyormuş gibi hissediyorum. Senden önce yaşamıyormuşum ben. Bir hayatım yokmuş Taehyung'um... Sende beni böyle seviyor musun?"
Taehyung hemen kucağında kıpırdanan çocuğa karşı hızlıca başını salladı.
"Biz senle birbirini tamamlayan zıt kutuplar gibiyiz güzelim. Zıt kutuplar birbirini çeker. Bizim karakterlerimiz ne kadar zıt olsa da ben sana çekiliyorum. Ve bunu durduramıyorum..."
***
Gece saat 01.43'ü gösteriyordu. Taehyung ne kadar ısrar etse de Jungkook uyumamayı seçmişti. Öylece oturuyor düşünüyordu.
Taehyung ise koltukta oturan ve etrafa boş bakışlar atan çocuğa yoğun bakışlarla bakıyordu. Birden dudakları kendisinden habersiz aralandı ve bir kaç kelime söyledi.
"Hayatım, geleceğim ve geçmişim."
Jungkook Taehyung'un sesiyle bakışlarını onda sabitlemişti. Ne diyeceğini merak ediyordu.
"Sensin, benim her şeyimsin."
Utangaç bir şekilde gülümsemiş ve Taehyung'un bu sözlerine. Yanakları al al olmuş, Taehyung'un gülümsemesine neden olmuştu.
Ayağa kalkıp oturan küçüğü kucağına aldı ve ayaklarını yerden kesti. Boynuna ve dudağına küçük öpücükler bıraktıktan sonra yürümeye başladı.
"Nereye gidiyoruz?"
Taehyung gülümsedi.
"Uyuma vakti geldi bebeğim."
***
1 hafta sonra...
Bu sabah uyandıklarında Jungkook çok heyecanlıydı. Yaklaşık 2 gün önce dışarı çıktığında Taehyung'a çok güzel bir şey almıştı. Onu vermek için sabırsızlanıyordu.
Bunun için Taehyung'u bir yere götürmek istiyordu. Anlamlı bir yere.
Koltukta otururken kapıdan içeri giren Taehyung'u görünce heyecanla yerinde kıpırdandı. Hafif yüksek bir sesle konuştu.
"Taehyung! Seni bir yere götüreceğim. Arabayı çalıştırsana hemen gidelim."
Taehyung eve girdiği gibi neye uğradığını şaşırmıştı ama üstelememişti. Jungkook'un istediği gibi arabaya binmiş ve Jungkook da bindiğinde arabayı çalıştırmıştı.
"Nereye gidiyoruz güzelim?"
"Eski evimin oradaki parka."
Taehyung duyduklarıyla titremişti. Direksiyonu tutan eli sıkılaşmıştı. Yutkunmuştu ama bunu yaparken bile zorlamıştı.
"Bebeğim-"
"Lütfen..."
Jungkook'un yoğun çıkan sesine karşı daha bir şey dememişti Taehyung. Merak ediyordu.
Parka geldiklerinde Jungkook hemen arabadan inmiş ve parktaki banklardan birine oturarak kahkaha atarak parkta oyun oynayan çocukları izlemeye başlamıştı.
Taehyung ise sadece Jungkook'a ayak uyduruyordu. Buraya neden geldiklerini hâlâ anlamamıştı.
"Küçükken, kendimi kötü hissettiğimde, babam beni dövdüğünde, kendimi iyileştirmek için buraya gelirdim."
Jungkook konuşmaya başladığında Taehyung sertçe tırnaklarını avuç içine geçirmişti. Kalbi ağrıyordu. Ömründe ilk defa...
"Burada hep oynayan yaşıtlarımı izlerdim, keşke bende oynayabilsem diye hayal kurardım. Beni de aralarına alsınlar diye tanrıya dua ederdim."
Dolmaya başlayan gözleriyle ve titreyen sesiyle konuştu.
"Beni çocuklar asla oyun oynarken aralarına almadılar, beni dışladılar. Neden biliyor musun?"
Taehyung çığlık atmak istiyordu. Kalbi ağrıyordu, göğüs kafesi sıkışmıştı. Bu çocuk ona iyi gelmiyordu.
"Babamın yüzüme vurunca oluşan morluklardan, yara ve dayak izlerinden korkuyorlardı."
Ağlıyordu Jungkook artık. Kelimeler yetmezdi şuan içinde yaşadığı duygu yoğunluğunu anlatmaya.
"Bana sanki onlara zarar verecek bir yaratıkmışım gibi davranıyorlardı. Ne yaşıtlarımdan ne ailemden hiç bir zaman ilgi ve sevgi görmedim. Eksik büyüdüm."
Taehyung'un ilk defa gözleri dolmuştu. Güzel çocuğuna yapılan bu şeyler ağır geliyordu kendisine. Jungkook'a çok büyük bir aşkla bağlıydı.
"Ama sonra senle tanıştım. Seninle hiç tatmadığım duyguları tattım. Aşkı öğrendim, sevgiyi öğrendim, sevilmeyi öğrendim, yaşamayı öğrendim."
Taehyung duygu yoğunluğu fışkıran bakışlarını çocuğa çevirdi ve gözünden bir damla akan yaşa engel olamadı.
"Sen öğrettin bana yaşamayı, sevmeyi ve sevilmeyi."
Jungkook montunun cebinden bir paket çıkardı. Onu Taehyung'a uzattı ve konuştu.
"Bunu al. Ömrünün sonuna kadar tak, olur mu? Bu yüzüğe bağlan, beni ne kadar seviyorsan bu yüzüğü de o kadar sev."
Taehyung paketi açarken Jungkook'un elini kaldırmasıyla kafasını kaldırdı.
Paketteki yüzüğün aynısını Jungkook'ta takıyordu.
Jungkook gülümsedi.
"Benim sana ilk hediyem. Bizi birleştiren bir tılsım gibi düşün bu yüzükleri. Ne zaman kavga etsek parmağındaki yüzüğe bak ve beni hatırla, bizi hatırla, aşkımızı hatırla."
Taehyung yüzüğü çıkarıp yüzük parmağına taktı çok güzel ve sadeydi. İkisine de çok yakışmıştı.
Jungkook'a bu dünyadaki en değerli varlıkmış gibi baktı. Ardından kollarını sıkıca ince bele doladı. Çocuğun bebek gibi kokusunu içine çekti ve konuştu.
"Sana daha çok şey öğreteceğim güzelim. Sana yaşamayı öğrettim, şimdi ise aşkla yaşamayı öğreteceğim. Benimle yaşamanı öğreteceğim. Seninle oyunlar oynayacağım. En değerlimsin, en sevdiğimsin. Benim gibi kalbinin etrafı taşlarla kaplı bir adamı bile kendine aşık ettin. Taştan kalbime sen yerleştin. Kalbim oldun."
Jungkook artık göz yaşlarını adamın boynuna akıyordu. Mutluluktan ağlıyordu.
"Bir ömür seninle Taehyung."
Taehyung duyduğu cümleyle gülümsedi ve konuştu.
"Bir ömür seninle, aşkımızla bebeğim..."
-SON-
***
SELAM ✨💞💞
FİNAL YAPTIM VALLA 🤧🤧🤧🤧
ÖZEL BÖLÜM İSTERSENİZ SÖYLEYİN YAZARİMMM💪💪
SİZİ COOOK SEVİYORUMM🙌💓
DİGER FİCLERDE GORUSMEK UZERE HER SEYLERİM🫀🫀🫀💋💋
VE SON OLARAK...GORUSURUK BEBİSLERİM!!!! 🤍🤍🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose Garden | Taekook
FanfictionJungkook hiç yapmaması gereken birşey yapıp, dünyanın en büyük uyuşturucu baronlarından biri olan Kim Taehyung'un bahçesinden gül koparmıştı. Semetae Ukekook Jungkook: 20 Taehyung: 28 smut ve küfür içerir! #1- Ukekook #1- Semetae #1 - Jungkook #11...