|19| Daha Hızlı

8.6K 582 345
                                    

Jungkook dışarıdan duyduğu araba sesleriyle Taehyung'un geldiğini anladı ve hemen kapıya koştu. Kapıyı açtığı gibi karşısına çıkan bedenin boynuna atladı.

Taehyung ise böyle bir karşılama beklemediği için şaşırmış sonra gülerek o da kollarını ince bele sarmıştı.

"Ne yaptın bugün bensiz?"

Jungkook kollarını adamdan çekti Taehyung'da çekti. Ama çocuğun belini kavramaya devam ediyordu.

"Çok sıkıldım ama Jisung hyung ile vakit geçirdim. O çok eğlenceli biri."

Taehyung çocuğun söylediklerine karşı başını sallamış yanağına bir öpücük kondurup salona doğru ilerlemişti. Üzerindeki siyah ceketi koltuğun kenarına koydu ve iki bacağını açarak koltuğa oturdu. Yorulduğu için kafasını geriye attı.

Jungkook kimseyi arzulamamıştı bugüne kadar. Fakat şuan bu adam öylesine hoşuna gidiyordu ki üzerine atlayabilirdi.

Taehyung'un üzerindeki beyaz gömleği kasalarından dolayı gerilmişti ve bol siyah pantolonunun içine sıkıştırması daha güzel olmuştu.
Birde kafasını geriye atıp esmer boynunu ortaya çıkarmıştı. İşte burada Jungkook'un ölmesi muhtemeldi.

Jungkook yavaşça Taehyung'un yanına oturdu kafasını göğsüne koyarak sessizlik içinde duyulan kalp atışlarını dinlemeye başladı.

Taehyung göğsünde dağılan saçlara dudaklarını bastırdı. Çok seviyordu bu çocuğu.

Jungkook kafasını kaldırıp adamın çenesine öpücük kondurdu. Aynı şeyi kendisine yapmasını beklere gibi kafasını kaldırıp adamın yüzüne baktı.

Taehyung kıkırdadıktan sonra Jungkook'u kucağına çekmiş ve boynuna öpücükler bırakmaya başlamıştı. Jungkook öpücüklerden daha fazlasını istediğinin farkındaydı ama bunu dile getiremezdi cesareti yoktu utanıyordu.

Ama en azından gösterebilirdi.

Yavaşça kendisini kucağına oturduğu adama sürttü tepkisini ölçtü.

Taehyung bu harekete kesinlikle şaşırmıştı. Jungkook'tan beklemiyordu.

Ama kendisi dünden razıydı.

"Jungkook, emin misin?"

"Neden emin olmadığımı düşünüyorsun?"

Taehyung'u çok şaşırtıyordu bugün genç çocuk. Taehyung'a hiç beklemediği cevaplar veriyordu. Ama kesinlikle Taehyung'un hoşuna gitmişti.

"Sadece pişman olmanı istemiyorum."

Jungkook bu cümleye karşı dudaklarını Taehyung'tan öğrendiği kadarıyla Taehyung'un dudaklarına bastırmıştı.

Adamın üst dudağını hızlı ve sabırsızca öperken Taehyung sadece Jungkook'a ayak uyduruyordu.

Taehyung kucağındaki Jungkook ve yarım yamalak açabildiği gözleriyle asansöre ilerledi. Asansör gelene kadar öpüşmeye devam etti asansöre bindiğinde bile bu öpüşmeyi bozmadı.

Asansör kata geldiğinde Taehyung'un elleri Jungkook'un kalçalarını okşamaya başlamıştı. Jungkook ise öpüşmeye devam ediyordu.

Odanın önüne geldiklerinde Taehyung beklemeden kapıyı kapatıp Jungkook'u yatağa bırakmıştı. Çocuğun üzerine eğilip pantolonunu ve tişörtünü çıkarmış ve çıplak karnını okşayarak tekrardan çocuğun dudaklarına asılmıştı.

Jungkook ise heyecan ve istekten kıpır kıpır olmuştu.

Taehyung hızlıca kendi üzerindekilerden de kurtulunca işe dilini katıp, ıslak ve sıcak dilini çocuğun bedeninde gezintiye çıkarmıştı.

Boynunu boydan boya emip ısırıp yalarken Jungkook'un kesik inlemeleri Taehyung'u daha çok yükseltiyordu.

Taehyung dudaklarını çocuğun göğüs ucuna bastırmış emmeye ve ısırmaya başlamıştı. Jungkook ise inliyordu. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştı. Onun için daha yeniydi. Ama kesinlikle verdiği haz ve zevk mükemmeldi.

Jungkook meme ucunun ısırılmasıyla inlemiş bir eli Taehyung'un saçlarına gitmişti. Kendisine daha çok bastırmış Taehyung'un saçlarını çekiştirmişti.

Taehyung ise Jungkook'un baksırı üzerinden organını kavramış yine Jungkook'un inlemesini sağlamıştı. Jungkook ise Taehyung'un elindeki aletine bakıyordu. Arada baksır olsa bile Taehyung'un elinin sıcaklığını heryerinde hissedebiliyordu.

Taehyung organı yavaşça okşamaya başlamış Jungkook'un dudaklarına tekrar asılmıştı. Biraz böyle oyalandıktan sonra Jungkook'un çamaşırını ve kendisininkini yere fırlatmış ikisininde çıplak kalmasını sağlamıştı.

O an Jungkook'u geren çıplaklık değildi. Yeni yaşadığı bu deneyimlerin ve hislerin heyecanıydı.

Taehyung yatakta oturur pozisyonuna geldi ve Jungkook'u bir hamle de kucağına çekti. Kasıklarının üzerine oturduğunda derin bir inleme kaçmıştı Taehyung'un dudaklarının arasından.

Jungkook inlemeyi duyar duymaz Taehyung kasıklarına kendini daha fazla sürtmeye başlamıştı. Taehyung ise delice inliyor daha çocuğun içine girmeden aldığı bu hazla deliriyordu.

Taehyung daha fazla dayanacak gücü yokmuş gibi aletini Jungkook'un deliğine sabitledi. Deliğin kenarlarında biraz oyalanıp Jungkook'un içine sert bir hamleyle girdi.

Jungkook çığlık atmıştı. Çok dardı. Taehyung'ta bunun farkındaydı. Bu yüzden daha kolay olması için içine sert ve ani bir hamleyle girmeye karar vermişti.

Jungkook çığlık atarcasına inledi.

"Taehyung!"

"İnle güzelim. Sıkma kendini. İnle bebeğim."

Jungkook'un gözleri yaşamıştı. Kesinlikle aldığı bu zevk normal değildi. Canı ne kadar çok acısa da aldığı zevk acının önüne geçiyordu.

Taehyung Jungkook'un alışmaya başladığını anladığında içindeki hareketlerini hızlandırdı ve Jungkook kucağında ister istemez zıplamaya başladı.

Taehyung'un bu hızlı hareketleri çocuğun içinde devam ederken Jungkook şuana kadar yaptığı en zevkli şeylerden birini yaşadığı için mutluydu. Daha doğrusu bunu Taehyung ile deneyimlediği için kendini rahat hissediyordu.

Jungkook aniden bağırmıştı.

"Daha hızlı Taehyung! Daha hızlı!"

Taehyung Jungkook'a itaat edercesine içindeki hareketlerini hızlandırdı. Zaten hızlı olan hareketleri daha çok hızlanmıştı. Ama bu Jungkook'un içinden çıkmasıyla son bulmuştu. Taehyung'un ağzından iki kelime çıkmıştı.

"Arkanı dön."

Duraksadı ve devam etti.

"Ve yatağa sırt üstü uzan."

Jungkook yutkunup söyleneni yapmış ve Taehyung'un ne yapacağını anlamış gibi kalçasını hafif yukarı kaldırmıştı.

Taehyung o pozisyonda da çocuğun içine girip hızlandı. Jungkook'un ise gözleri kapanıyordu neredeyse. Böyle bir zevk ve acı olamazdı. Zevk ve acı kavramlarının birleşimi bu kadar güzel bir his ortaya çıkaramazdı.

Taehyung en sonunda Jungkook'un içine gelmişti. Jungkook ise yatağa gelmiş kendini rahatlamış hissetmişti.

Taehyung çocuğun yanına bırakmıştı kendini. Çok iyi hissediyordu.

Yatakta uzanan çocuğun belinden kavrayarak kendisine çekti ve çıplak omzuna bir öpücük kondurdu.

Jungkook ise gözlerini kapatmış. Dinlemeye karar vermişti.

Kesinlikle Taehyung ile bunu tekrarlamalıydı.















***















SELAM✨✨✨
Sevistiler sonunda aq😋😋😋
Hepinize muck 😻😻😻
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🥺

Rose Garden | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin