|18| Onu Ben Büyüteceğim

7.8K 576 265
                                    

Jungkook yaklaşık yarım saat önce uyanmıştı. Uyuyan Taehyung'u izliyordu.

Yastıkta dolayı şişmiş yanaklarını ısırası geliyordu. Burnunun ucundaki ben hiç bu kadar güzel gelmemişti gözükmemişti kendisine.

Uzanıp uyuyan Taehyung'un burnunun ucuna küçük bir öpücük kondurdu. Tam geri çekilecekken ensesinde hissettiği elle çekilmedi.

Taehyung uyumuyordu.

Taehyung çocuğun ensesine bastırarak dudaklarını birleştirmişti. Kısa bir öpücükten sonra gülümsemiş, yarım yamalak açabildiği gözleriyle Jungkook'a bakmıştı.

Jungkook gülümsemiş kollarını yanında yatan bedene sarmıştı. Taehyung ise çocuğun saçlarını okşamaya başlamış, gözleri kendisinden izinsiz tekrar kapanmıştı.

Jungkook ise kendisini geri çekip adamın yüzüne bakmaya başladı. Taehyung ise hissettiği gözlerle gülümsemiş konuşmuştu.

"Günaydın bebeğim."

Jungkook gülümsemiş konuşmuştu.

"Günaydın bebeğim."

Taehyung duyduğu hitap şekliyle yüksek sesle kahkaha atmış Jungkook'a dönmüştü.

"Aklımı alıyorsun Jungkook."

Jungkook sadece gülümsemişti. Böyle şeylere çok yeniydi. Ne tür tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu.

Taehyung bir elini çocuğun beline sarmış tişörtünün altından çıplak beyaz teni okşamaya başlamıştı.

Jungkook hissettiği parmaklarla titremişti resmen. Adamın herşeyi kendisini heyecanlandırıyor, güzel hissettiriyordu.

Sevgi böyle birşey sanırım diye geçirdi içinden.

Jungkook'un gözleri kendisinden habersiz kapanınca Taehyung hemen çocuğa uzanıp dudaklarını Jungkook'un sağ gözüne bastırmıştı.

Jungkook hissettiği dudaklarla gözlerini sonsuza kadar kapalı tutmak istemişti.

Taehyung kendisini gözlerinden öpüyordu.

Taehyung beklemeden Jungkook'un sol gözüne geçmiş, orayada güzel bir öpücük kondurmuştu. Sonra geri çekilip çocuğun burnuna kendi burnunu sürtmüştü.

Jungkook gülümsemiş adamın dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştu.

"Seni sonsuza kadar böyle sevebilirim."

Jungkook'un kaşları çatıldı.

"Sonsuza kadar sevmeyecek misin zaten?"

Taehyung kıkırdamış Jungkook'a dönmüştü.

"Hep seveceğim Jungkook. Tüm sevgimi sana vereceğim. Tüm herşeyim senin. Sen benimsin, bende seninim. Unuttun mu?"

Jungkook kafasını iki yana salladı.

"Unutamam ki, sen benimsin bende seninim."

Taehyung kafasını sallamış daha sonra kahvaltı için yataktan Jungkook'un büyük uğraşları sonucu kaldırılmıştı.

***

"Taehyung yiyemiyorum. Zorlama lütfen."

Taehyung kahvaltıda ekmeğe reçel sürmüş, üçüncü ekmeği de Jungkook'a yedirmeye çalışıyordu.

Jungkook uzatılan ekmeği eliyle itmiş Taehyung'a bakarak kaşlarını çatmıştı. Taehyung ise onun bu hallerine gülmüş yanağına bir öpücük kondurmuştu.

Rose Garden | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin