Taehyung her zamanki gibi çalışma odasında oturmuş çalışıyordu. Sevkiyat dosyalarının hepsini 2. Kez kontrol ediyordu. Hatasız olmalıydı herşey. Geçen ki gibi bir sorun yaşamak istemiyordu.
O böyle çalışırken kapısı tıklatıldı. "Gel." Diye cevap verdi. İçeri giren tavşan çocuğu görmesiyle tüm yorgunluğu geçmişti sanki.
Jungkook gülümseyerek Taehyung'un karısına oturdu ve konuşmaya başladı.
"Bir şey soracağım."
"Sor bakalım."
Taehyung önündeki dosyaları kapatıp dikkatini çocuğa verdi. Kendisini dinleyen Taehyung'u farkedince konuşmaya başladı Jungkook.
"Dışarı çıkabilir miyim? Korumasız."
Taehyung anında başını iki yana salladı.
"Korumalar yoksa olmaz Jungkook. Asla olmaz."
Jungkook duyduklarıyla dudağını büzmüş, konuşmaya başlamıştı.
"Ama yaşıtlarım geziyor, eğleniyor. Ben koruma olmadan dışarı bile çıkamıyorum. Kendimi eksik hissediyorum Taehyung. Lütfen, lütfen dışarı çıkmama izin verip biraz olsun özgür olmama izin verir misin?"
Taehyung kendisine bakan tavşan çocuğa nasıl hayır diyebilirdi? Herkese karşı çıkacak derecede gücü olan Taehyung'un tüm gücü bu çocuğun karşısında tükeniyordu.
Jungkook kendisine o kadar istekli ve güzel bakıyordu ki, sanki ona hayır demek günahtı, yanlıştı.
"Sadece yarım saat. Ve beni 10 dakika arayla haber edeceksin. Tamam mı?"
Jungkook sevinçle ellerini birbirine çırpmış, Taehyung'un yanına yaklaşmıştı. Anında kollarını esmer boyuna dolamış, seslice kokusunu içine çekmişti.
Taehyung oturur pozisyonda olduğu için Jungkook ona doğru eğilmişti. Ama Taehyung hiç beklemediği birşey yaparak kendisini belinden kavrayarak kucağına çekmişti.
Jungkook Taehyung'un kucağında yan bir şekilde oturuyordu. Taehyung çocuğun belini sımsıkı kavramış, Jungkook'un omzuna bir öpücük bırakmıştı.
Jungkook ise adamın kucağında olduğu için kısa bir an şok yaşamış, sonra itiraz etmeden sarılamıya devam etmişti.
Yaklaşık 1 dakika sonra geri çekilip adamın yüzüne baktı. Taehyung'un yanağına sertçe dudaklarını bastırıp geri çekildi. Adamın kucağından kalkıp konuştu.
"Teşekkür ederim Taehyung!"
Taehyung gülümsedi ve çocuğun odadan çıkışını izledi. Her ne kadar yarım saatliğine gönderse de içini çok değişik bir his kaplamıştı.
Sanki kötü birşey olacakmış gibiydi.
Belkide olacaktı?
***
Jungkook dışarı adım attığı gibi derin bir nefes almış, sokakta yürümeye başlamıştı. Yaklaşık on dakika yürüdükten sonra Taehyung'u haber etmesi gerektiğini düşünmüş, telefonunu çıkarmıştı. Tam arayacakken kafasına siyah bir örtü geçirilmişti.
Jungkook neye uğradığını şaşırmıştı. Çığlıklar atıyor, bırak beni diye bağırıyordu. Ama adamın kendisini duymaya niyeti yoktu.
Hızlıca arabaya bindirilmiş, korkudan tir tir titremeye başlamıştı. Çok korkuyordu. Bu adamlar onu öldürmek isteyen adamlar olabilir miydi? Evet, evet kesinlikle o adamlardı.
Arabadayken siyah örtünün kaldırılmasıyla gözleri acımıştı. Ama karşısında oturan ve kafasındaki şeyi çıkaran adam ıslık çalmasıyla Jungkook dikkatini ona vermişti.
Adam konuşmuştu.
"Şimdi belli oldu Taehyung'un seni neden yanında tuttuğu. Abartılacak kadar güzelmişsin sahiden."
Jungkook konuştu.
"Ne istiyorsun benden? Rahat bırak beni! Seni tanımıyorum, lütfen bırak beni gideyim!"
Adam kahkaha atmış daha sonra konuşmuştu.
"Adım Bogum güzelim. Seninle güzel vakitler geçireceğiz."
Jungkook anında bağırmıştı.
"Güzelim deme bana! Güzelin değilim ben senin!"
"Jungkook'um vahşi çıktı ha? Bende anlayacağın dilden konuşurum."
Bogum hemen Jungkook'un yanındaki yerini almış dudaklarını Jungkook'un boynuna bastırmıştı.
Jungkook çığlıklar atıyor, durmasını söylüyordu. Bir yandan da geçmişi gözleri önüne gelirken krizin eşiğinde olduğunun farkındaydı.
"Bağırıp karşı çıktığında daha da yukseliyorum bebeğim."
"B-bırak beni."
Bogum hiç bir şekilde Jungkook'u umursamamış, dudaklarını bir kaç kez daha boynuna bastırmıştı. Daha sonra gelecekleri yere gelmişlerdi. Adamlardan biri Jungkook'u çıkarmış, sertçe sürüklemeye başlamıştı.
Jungkook ise dudaklarını zorlukla oynatıp konuşmuştu.
"Neredesin Taehyung?"
***
Selam👉👈
Kaos severim😚
Taehyung Bogumu sikecek merak etmeyin😏😏😏😏
Hadi gorusurukk🤍🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose Garden | Taekook
FanfictionJungkook hiç yapmaması gereken birşey yapıp, dünyanın en büyük uyuşturucu baronlarından biri olan Kim Taehyung'un bahçesinden gül koparmıştı. Semetae Ukekook Jungkook: 20 Taehyung: 28 smut ve küfür içerir! #1- Ukekook #1- Semetae #1 - Jungkook #11...