|27| Hiç Birşey Bilmiyorsun

4.7K 433 107
                                    

Taehyung Jungkook'u herkesin içinde kucaklayıp kendi odasına taşıdı ve kapıyı kapattı. Kendi sandalyesine yerleşti bu sırada kucağındaki çocuğu kendine daha çok çekti. Jungkook bacaklarını adamın beline dolamak istiyordu ama Taehyung'un sırtını yaşadığı sandalye buna engel oluyordu.

Taehyung bir koluyla önündeki ince beli sarmaladı diğer elini ise çocuğun saçlarına attı. Hafifçe karıştırdıktan sonra konuştu.

"Daha iyi misin?"

Jungkook derin bir nefes aldı.

"Sadece kadının hiç sorgulamadan bu hareketi yapması yanlıştı. Birazcık korktum ama geçti. Şimdi çok iyiyim."

Taehyung gülümsedi ve iki eliyle de ince beli sarmaladı. Kafasını bebek gibi kokan boyun girintisine gömdü ve derin bir nefes çekti içine. Sert bir öpücük bıraktı ve Jungkook'a baktı.

Jungkook çok yoğun bakıyordu. 28 yaşında bir adam olmasına rağmen bu bakışları kaldıramıyordu. Fazla yoğun ve duygu doluydu.

Jungkook adamın kendisine baktığını farkedince konuştu.

"Beni sevmeyecek miydin? Sarılsana bana."

Taehyung hemen kollarını ince bele sardı. Sıkı sıkı sardı, asla bırakmayacakmış gibi sardı. Jungkook ise adamın boynuna kollarını doladı ve ensesinde ki saçlarla ilgilenmeye başladı.

Aradan yaklaşık 1-2 dakika geçmişti. Derken kapı çaldı ve Taehyung hiç sarılmalarını bozmadan "Gir." Dedi.

İçeri giren kadın gördükleriyle afallamıştı. Yaklaşık 2 yıldır çalıştığı bu şirketteki patronunun kucağında bir erkek oturuyordu. Şaşırmıştı.

"İmzalamanız gereken birkaç tane belge var efendim."

Taehyung önüne koyulan belgeye kısa bir göz gezdirdi ardından 3 sayfaya da imzasını attı. İmzayı atarken sağ kolunu sıkıca Jungkook'un beline sarıyordu.

Hemen kadını gönderdikten sonra Jungkook'un boynuna bir öpücük kondurdu ve yüz yüze gelmelerini sağladı.

"Artık evimize gidelim mi bebeğim?"

"Gidelim."

Taehyung bunun üzerine kalkmış ve kucağındaki çocuğu yere indirmişti. Jungkook adamın kucağından indiği için sızlansada artık yürümesi gerektiğini biliyordu.

Arabaya bindiklerinde Jungkook aralarındaki teması kesmemiş ve sürekli Taehyung'un burnunun ucuna, yanağına, çenesine ve boynuna öpücükler bırakmıştı.

Taehyung bu öpücükleri memnuniyetle kabul etmişti. Jungkook'un kendisine olan temas bağımlılığını seviyordu.

Eve geldiklerinde Jungkook acıktığını söylemiş ve yemek söylemişlerdi. Bu sırada Jungkook üniversite de yaptıklarını anlatıyordu Taehyung'a. Taehyung sabaha kadar dinleyebilirdi bu tatlı çocuğun konuşmasını. Kesinlikle sıkılmıyordu aksine seviyordu.

"Yarın okula tek gitmek istiyorum Taehyung."

Taehyung duyduğu şeyler üzerine kısa bir yutkunma ihtiyacı hissetti. Sonra Jungkook'a bakarak konuştu.

"Olmaz bebeğim. Ben bırakacağım seni."

Hiç bir şey bilmiyorsun.

Jungkook dudaklarını büzerek konuştu.

"Ama neden? Yaşıtlarım hep tek gidiyor bende tek gitmek istiyorum."

"Hayır bebeğim ben seni bırakacağım. Çünkü sadece akşamları görüşebiliyoruz ama ben seni daha fazla görmek istiyorum."

Hiç bir şey bilmiyorsun.

Jungkook en sonunda az da olsa sesini yükseltti.

"Ama neden? Gitmek istiyorum! Lütfen!"

Taehyung Jungkook'un bu anı çıkışına şaşırmıştı. Ama Jungkook kendisine böylesine parlayan gözleriyle ve büzdüğü dudaklarıyla bakarken hayır kelimesinin ağzından çıkacağını sanmıyordu.

"İyi tamam."

Arkandan bir sürü koruma yollayacağım.

Jungkook sevinçle oturduğu yerden kalkmış ve kollarını Taehyung'un boynuna dolayıp dudağına büyük bir öpücük vermişti. Tam geri çekilecekken Taehyung kolunu Jungkook'un beline sarmış ve bedenlerini birleştirmişti.

Jungkook memnuniyetle bu öpücüğü kabul etmiş karşılık vermişti. Taehyung'u öpmeye bayılıyordu.

***

Ertesi sabah Jungkook Taehyung'la kahvaltı yapmış ardından da okula gitmek için çıkmıştı.

Taehyung'un kendisi için aldığı otomatik arabaya bindi ve bir göz gezdirdi.

Önceden araba sürmüştü. Babasıyla yaşarken evden kaçtığında babasının arabasını kullanmıştı. Arabayı nasıl kullanacağını iyi biliyordu. Ama buna rağmen Taehyung endişelerinden dolayı Jungkook'a otomatik bir araba almıştı.

Jungkook okula doğru sürmeye başladı. Gayet rahat geçmişti yolculuğu. Arabayı iyi kullanmıştı.

Üniversiteye geldiğinde arabayı park etti ve arabadan derin bir nefes alarak indi. Tam bir kaç adım atmıştı ki omzunda ve kolunda hissettiği acıyla yere yığıldı.

Hemen insanlar başına toplanmış ve bazıları ambulansı aramaya başlamıştı.

Kan kaybından dolayı gözlerini kapatmadan önce son gördüğü Taehyung'un birkaç adamıydı.














***















SELAM💞💞💞💞
Naber???
sınavlarınız nasıl geçiyor
Ben bu sene sınıfta kalabilirim😛😛
COK GUZEL YERDE KESMEDİM Mİ BÖLÜMÜ OENXKENXODNDKENX
Sizi coook seviyorum 😋💗
Gorusuruk bebislerim!!! 🤍🥺

Rose Garden | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin