49

48 5 3
                                    

Jeongyeon bir ruh hastası

Jongin
"Çıkışta bizimkine baskın atalım mı"

Jihyo
"OLUR"
"Aklım onda zaten"
"Müjdeyi yüz yüze verelim"

Jongdae
"Nasıl ki"

Dahyun
"İyi iyi sıkıntı yok gelin"
"Çaktırmam ben"

Junmyeon
"Kyungsoo'yla Sana'ya söyleyeyim mi"

Jongin
"Söyle söyle"

Minseok
"Garip bi simülasyon Jongin Kyungsoo'nun adını duyunca triggerlanmadı"

Baekhyun
"Ve olduğu yere çağırdı"

Junmyeon
"Yüzü kalmadı aq barzosunun ondan"

Jongin
"Öyle oldu."

Junmyeon
"Ayrıca aşkım tabii ki gelecek yani sana mı soracağım aq barzosu"

Jihyo
"Siz bir şeylerin yoluna girdiğini nereden anlıyorsunuz bilmiyorum ama"
"Junmyeon durduk yere Sana'ya yükselince güzel anlaşılıyo aklınızda bulunsun"

Jongdae
"Jihyo bazen çok güzel yükseliyo beklemediğim bi yerde patlıyorum amk ĞFKLŞASDGASDLKGALSDKGAWEPOSLŞDKGASDŞLKGALSŞDKGŞL"

Junmyeon
"Dikkat çekerim"
"HEP BANA YÜKSELİYOR"

Tzuyu
"Jeongyeon nerede"
"Geliyorsun değil mi"

Jongin
"Sen ona hiç buradan bulaşma"
"İlk baskını ona atıp öyle gideceğiz zaten"

Jihyo
"Jongin boşver tıp okumayı"
"Ne bu baskın merakı direkt git polis ol"

Jongin
"Mlsf Jihyo"
"Kalp var bende polis olamıyorum"

Jihyo
"Ben polis olayım sen de siber şubeye gir o zaman"

Jongin
"Olur nasıl istersen"

Jongdae
"Bu ne çeşit bir sohbetti aq"

Dahyun
"Hiç elleme"
"Grup fabrika ayarlarına dönsün"

Jongdae
"Ha fabrika ayarlarına dönüyorsak"
"Junmyeon benimle bi çay içmek ister misin"
"Sonra bana geçer film falan izleriz beeeeeeeeeelki"

Junmyeon
"Olur önce sevgilimi atlatmam lazım ama"

Jongdae
"Tamam ben beklerim"

Jongin
"Taam kesin tatavayı gelin okul kapısına."

...

"Gelmek istemiyorum lütfen." diye yükseldim kapıda beni bekleyen bizimkilere bakıp. Ama resmen mimik bile oynatmadıkları için mecburen kapıyı kapatıp giyinmeye gittim içeriye

Ama ağlarken bunu yapmak çok zor oluyordu.

En sonunda göz altlarıma aldırmadan kapıdan çıkıp hepsinin önüne geçip yürümeye başladım. Hepsi sulanıyordu tabii ama gerçekten umurumda bile değildi. 

Evin önüne geldiğimizde derin bir nefes alıp diğerlerinin arkasına geçtim. Jongin bana göz devirip kapıyı açtı ve apartmana daldı. Tabii arkasından on kişi daha girince ses tüm apartmanı inletti.

Her neyse, eve girdiğimizde Dahyun'un da keyfi yerine gelmişti. Ben pek de etrafında gezmiyordum kimsenin, mod düşürüyordum çünkü.

Nayeon'un odasının kapısına geldiğimizde derin bir nefes aldım, yanımdaki Sana durumu fark edince elini omzuma attı ve gülümsedi. Ben de gülümsedim ama zorakiydi biraz.

Jongin kapıyı açıp "Biz geldik!" diyemeden hepsi odaya doluştular, Nayeon da her zamanki gibiydi işte. Somurturken bir anda biz girince ağzı kulaklarına vardı saniyesinde.

O andan katbekat daha iyi görünüyordu tabii.

Onu dün görmeyen Momo ve Tzuyu adeta üstüne uçtular. Sana da sırıtıp yatağın diğer başına oturdu. 

Junmyeon da gülerek yükseldi "Rengin de yerine gelmiş!"

"E bir zahmet kaç saat oldu." dedi Nayeon ve gülerek Momo'yu ittirdi "Canım çıktı!"

"Şşşşt, artık böyle şakalar yapmak yasak bu grupta." dedi Jihyo ve rahatlıkla kendini yere atıp oturdu.  Ben de hepsinden uzak bir köşeye oturup telefona gömdüm kafamı.

"Eee ne yaptınız?" diye sordu Nayeon. Junmyeon da gururla göğsünü kabartarak cevapladı "Tabii ki atıldı okuldan."

"Yaşasın!" diye bağırıp güldü Nayeon ve derin bir nefes aldı "Dubu benden çok rahatlamıştır."

"Sorma." dedi Dahyun ve sırıtıp Jongin'in omzuna yasladı kafasını.

"Chanyeol Yeonhee'nin belasına kaydı." dedi ve kahkaha attı Kyungsoo. Sana da saçlarını savurdu bunun üzerine "Benim sayemde tabii ki.

Nayeon "O nasıl oldu?" diye sorduğunda Sana gülerek cevapladı "Chanyeol, ondan hesap sormaya gitti. Biz de peşinden gittik Kyungsoo'yla, ben de ses kaydı alıp müdüre dinlettim."

"Sana sen müthiş birisin!" diye yükseldi Nayeon ve Sana'yı kendine çekip sımsıkı sarıldı. Sonra da ayrılıp sordu "Ne varmış ses kaydında."

"Sildim." dedi Sana ve omuz silkti "Gereksizdi bende onun sesinin olması."

"Aynı şeyler işte intikam falan itiraf etmiş." dedi Jongin de.

Tek sorun kızın Kyungsoo'ya aşık olmasıydı, ben olsam saklamazdım. Çünkü sonradan öğrenince Nayeon hepten çileden çıkar.

Ama ben bugün hiçbiriyle muhattap olmayacaktım.

"Jeongyeooooon!" diye seslendi Nayeon uzatarak. Kafamı telefondan kaldırıp yavaşça ona döndüğümde de kollarını işaret etti "Sarılmadığım tek sen kaldın."

Benimle daha fazla uğraşmamaları için kalkıp sarıldım ona ve hızlıca yerime döndüm. Kafam çok doluydu ve bu konuları asla konuşmak istemiyorum.

"Tüm hocalar perişan kanka seni bekliyorlar." dedi Junmyeon ve güldü "Matematikçi bile seni sordu en az 5-6 kere."

"O kadın ben gelmedim diye parti falan varir sanmıştım." dedi Nayeon da. Junmyeon kafasını iki yana sallayıp güldü "Bir Jeongyeon, bir sen. Ders işlemediler resmen."

"En çok da başka biri sordu ama." dedi Jongin imalı bir şekilde. Nayeon,  Kyungsoo'ya baktığında kıkırdadı ve Jongin'in omzunu dürttü "Sen merak etmedin sanki."

"Seninki ayrı." dedi Jongin ve gülüp Nayeon'a baktı "Dün bu saatlerde de Nayeon'u arıyorduk."

Yavaş yavaş gülüşü söndü tabii.

Benim de gülmeyen yüzüm daha da düştü.

Resmen Nayeon'a bakmaya katlanamıyordum, yediremiyordum kendime. Belki de sinirlerime biraz daha hakim olsaydım bunlar yaşanmıyor olacak ve biz şu an okul dönüşü bir yerde oturuyor olacaktık.

Bully ||TwicexoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin