Telefonu kenara bırakıp ayağa kalkıp biraz yürüdüm, yani Sana'yla konuşmak istediğim konu malumdu ama konuşmaya pek yüzüm yoktu.
Hatta hiç yüzüm yoktu.
Birkaç dakika daha sessiz sessiz takıldıktan sonra Sana da bıraktı telefonunu. Bu sefer ben dalmıştm ama telefona.
Sana öksürünce ona döndüm bu sefer. Sırıttı ve telefonu işaret etti "Sizinkilerle mi konuşuyorsun?"
"Jongin'e haber verdim." dedim ve telefonu kenara bıraktım "Tabii sevgilinle de uğraştım bu arada."
Sana kıkırdadı ve sonra da iç çekti "Çok korktu mu?"
"Kaç saat ağladı ben hesap etmedim tabii ki korktu." dedim ve sırıttım "Junmyeon'un bu derece aşık olacağı Jihyo'yla benim bile aklımıza gelmezdi, gerçekten seni çok seviyor."
"Ben de onu." dedi Sana. Birkaç saniye yine sessizlik olmamıştı ki yine Sana atıldı "Siz ne zamandır arkadaşsınız?"
"8 yıl falan oldu." dedim ve Sana'ya döndüm "Kyungsoo ve senden bir sene önce tanıştık."
"Junmyeon anlattı olanları." dedi Sana ve iç çekti "Jongin için bu kadar hassasken olanlar üzücü."
"Aman boşver geçti gitti." dedim ve güldüm. Sana da sırıtmaya devam ederken bir anda ciddileşip konuşmaya başladı "Kötü bir olay, ama neden yakınlarına karşı bu kadar korumacı olduğunu açıklıyor seni bu yüzden yargılama hakkımın kaldığını düşünmüyorum."
Ben sessiz kaldığımda da devam etti "Tabii korumacı yönünü gösterme şeklin de önemli."
Sanırım beklediğim konuşmaya yavaş yavaş yavaş geçiş yapıyoruz...
"Nayeon emin ol Jongin hastanelik olana kadar senden kısa bir süreliğine nefret ettim." dedi Sana. Kafamı yerden kaldıramıyordum, o kadar utanıyordum ki ona yaptıklarım için...
"Ama o zaman hastanede nedense biraz kanım ısındı, o kadar seviyorsunuz ki Jongin'i aklım hayalim durdu." dediğinde hafifçe kıkırdadım.
"Ama barışmak için erkendi, çünkü gerçekten o sabah sınıfta bana yaptıklarınızın affedilecek bir tarafı yoktu." dedi Sana ve durakladı benden bir tepki beklediğini belli eder şekilde. Sadece kafa salladım "Çok haklısın."
"Sonra bir anda Kyungsoo'nun bıçaklandığını öğrendik, gerçekten deliye döndüm o gün. Çünkü Kyungsoo'yu zamanında o kadar üzdün ki senin yüzünden başına tekrar kötü bir duruma düşmüş olma ihtimali beni çıldırttı."
Ben yine sadece kafa salladım. Bunun üstüne Sana devam etti "Junmyeon'un olduğunu düşün Kyungsoo'nun yerinde."
Birkaç saniye sessizlikten sonra da bu sefer biraz daha iyimser sanılabilecek bir ses tonuyla devam etti "Tamam o zaman sana çok sinirlendim, ama Kyungsoo'nun hali ve tavrı belliydi. Seni deliler gibi seviyor hala, ve ben gerçekten şu an kötü bir amacın olduğunu sanmıyorum."
Resmen benden özür dile barışacağım demekti bu da.
Bunun üstüne kafamı kaldırıp Sana'ya döndüm "Ben o zaman sana yaptığım her şey için çok özür dilerim."
Birkaç saniye sessizlikten sonra da yineledim "Elimden ne gelirse yapacağım söz veririm ama çok özür dilerim lütfen beni affet."
"Bence şu an burada olarak da yapıyorsun." dedi Sana ve etrafına bakındı. Sonra da hafifçe kollarını açtı "Bence barıştık artık."
Yerimden kalkıp gülerek yanına gittim ve sarıldım sımsıkı "Teşekkür ederim."
...
Jeeongyeon'un ilişkisi var ve mutlu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully ||Twicexo
FanfictionNayeon her zamanki gibi ufak bir olayı büyütüp hesabını sormak istemişti, fakat bu sefer işler umduğu gibi gitmeyecekti.