Junmyeon'dan:
"Hayır gerçekten hala bizimle aptal bir kız yüzünden konuşmuyor musun?" diye yükseldi Nayeon gözlerimin içine bakarak. Sinirle doğruldum ve beynine kakar gibi kafasına vurup cevapladım yüksek sesle "O kızdan hoşlanıyorum çünkü gerizekalı!"
"Olay da bu ya zaten!" diye yükseldi Momo da arka sıradan. Gerçekten ikisine katlanamadığım ve bir kez daha kavga etmek istemediğim için ise mecburen sıramdan kalkıp Jeongyeon'un yanına geçtim.
O da hiç beni bekliyor gibi değildi, sadece alttan alttan dik dik bakarak kitabından kafasını bana çevirdi ve tekrar göz devirip kitabına döndü.
"Sen sevgili yaptın ya!" diye yükseldim sinirle. Kafasını kaldırıp bana baktığında da destek görmüş gibi devam ettim "Git bir teneffüste sevgilinle dolaş burada fizik kitabıyla bütünleşirsen olmaz."
"Bana diyeceğine kızları dinlemeyi bırak da açıl kıza." dedi Jeongyeon ve tekrar kitaba döndü, ama hala Chanyeol uğruna kestirdiği kahküllerine alışamamıştı, bir eliyle onları kaldırıyor diğer yandan ise ışık hızında soru çözmeye devam ediyordu.
"Peki bir şey soracağım şimdi." diye Jeongyeon'a döndüm, ona rahat vermeyeceğimi anlamıştı, kitabını sertçe kapatıp kalemini bıraktı ve bana döndü dinlediğini belli eder gibi. Derin bir nefes aldım "Ben gerçekten Sana'dan çok hoşlanıyorum."
"Sakın hoşlanıyorum ayağına yatıp kızları da karşına alıp Sana'yla çıkıp iki gün sonra da bırakma." dedi Jeongyeon bir anda. Kafamı kesin bir ifadeyle iki yana salladım "Ben gerçekten aşık olmuş da olabilirim."
Jeongyeon bıkkın bir ifadeyle bakmaya devam edip devam etmem için kafasıyla işaret verdi. Tekrar iç çekip devam ettim ben de "Ama utanıyorum."
"Gerizekalı." dedi Jeongyeon çok içten gelen bir ses tonuyla. Ben suratımı düşürdüğüm zaman ise göz devirdi "Junmyeon ben gidip saçımı boyattım sırf Chanyeol için biraz harekete geçmezsen kız sana yaklaşmaz."
"Sen de gerizekalısın böyle daha güzel olmuş." dediğimde kitabı eline alıp vurmak için yeltendi ama sonrasında sakince masaya bıraktı ve sinir yüklü bir gülümsemeyle bana döndü "Git açıl."
"Şak diye mi?" diye sorduğumda sert bir şekildi kolumu sıktı. Ben acıyla iki büklüm olduğumda da bacağıma gerçekten sert sayılabilecek birkaç tekme indirdi "Gidip şimdi açılacaksın hatta."
"Yapamam!" diye yükseldiğimde çocuk gibi kolumdan sertçe tuttu ve Sana'nın sınıfına sert bir şekilde ittirdi. Sonra da kafasını sınıftan içeriye uzatıp gözleriyle Sana'yı aramaya başladı. Bulduğunda ise "Sana, Junmyeon sana bir şey söyleyecekmiş!" diye bağırıp sınıftan çıktı.
Sana'yla gözlerimiz buluştuğu an yan sıradan Jongdae ve Minseok'un aptal sesler çıkartmalarıyla ortamın büyüsü biraz bozuldu. Ben onlara sinirli bir şekilde baktığımda ise Jihyo'yu da zorla iki kolundan tutup onu da sürükleyerek sınıftan çıktılar.
Sınıfta sadece Sana'yla ben kalmıştık.
Kalp atışlarım o denli şiddetliydi ki tüm sınıfta yankılanan tek sesin bu olduğunu düşünüyordum.
Ve utançtan kıpkırmızıydım, tüm vücudum parmak uçlarıma kadar yanıyordu.
"Şey." dedim ve elimi enseme götürüp saçlarımı karıştırıp sırıtarak kafamı eğdim ve yavaşça birkaç adım attım Sana'ya doğru.
En az benim kadar gergindi.
En azından tek gergin kişi ben değildim, bu işi biraz daha kolaylaştırıyordu.
"Ben bir anda söylemezsem olmayacak birazdan burada bayılıp kalma ihtimalim de var ama ben senden çok hoşlanıyorum Sana." dedim aşırı hızlı bir şekilde ve hızlıca Jongdae'nin sırasına ilerleyip masasının üstündeki suyu hızlıca kafama diktim ve derin bir nefes aldım.
Suyu masaya bırakıp arkama döndüğümde Sana yanıma gelmişti ve sırıtıyordu, beni öyle görünce kıkırdadı "Benimle çıkar mısın demedin ama o soru da benden olsun."
"Ha Jeongyeon haksız değildi yani!" diye yükseldim heyecanla. Sana tip tip baktı ve kıkırdadı yine.
O kadar tatlı gülüyor ki...
"Çıkarım yani ben." dedim ve cümlemi yarıda bırakıp kahkaha atmaya başladım müthiş bir rahatlıkla. Bir anlık refleksle de Sana'nın elini sımsıkı tuttum ve sınıf kapısını açıp orada bizi bekleyen Jongdae, Minseok ve Jihyo'ya bakıp tuttuğum elini yukarı kaldırdım kahkaha atarak.
Jihyo sadece baktı, biraz daha baktı... En sonunda cebinden biraz para çıkartıp Jongdae'yi dürtüp eline parayı bıraktı ve mimiksiz bir ifadeyle "Git bana soğuk su al." dedi.
...
Jeongyeon artık ders çalışma
Junmyeon
"AĞLAYIN AĞLAYIN AĞLAYIN"Jongin
"KANKA ŞU AN YAPMAYACAKTIN ONU YA"Junmyeon
"Sana ne angut herif"
"Zaten senin yüzünü de göremiyoruz ki her teneffüs bir yerlerdesin"
"Çıkar kokusu yakında"Jongin
"KONUYU ÇARPITMA"
"BENİM KARDEŞİM BİR DRAMA QUEEN"
"VE EVDE ÇILDIRIYOR ŞU AN"Junmyeon
"Nayeon sevgili yap sinir stresini alıyor"
"Jihyo sen de kapat şu saçma sapan şarkıları aq gerizekalısı"
"Momo profil fotoğrafına neden sigara içen kedi koydun hasta mısın"Momo
"Yastayım"Jongdae
"HAYATIMIN EN İYİ 3 ANINDAN BİRİYDİ"
"SINIFTAN ÇIKTI BİR ANDA ŞAK YENGEYLE ELLERİ HAVADA"Jihyo
"Jongdae aklın da havada sanki senin he?"Jongdae
"Hiç olmadı canım benim bilmiyorum"Jihyo
"Sabaha kadar şarkı dinleyeceğim"Junmyeon
"Anneni ararım."Jihyo
"Teyzemdeler."Jeongyeon
"YA SİZ NE İĞRENÇ NE BENCİL YARATIKLARSINIZ YA"
"ARKADAŞINIZ SEVGİLİ YAPMIŞ TEBRİK EDECEĞİNİZ YERDE HAREKETLERE BAKIN"Minseok
"Jeongyeon'umuz haklı ben Jihyo'nun tansiyonu düştüğü an revirdeyken fark ettim bizden bir bok olmayacağını"Jeongyeon
"MİNSEOK HAKLI"
"Dur olmaz"
"Haklı olamazsınız siz"
"MİNSEOK DOĞRU BİR CÜMLE KURDU."Nayeon, grubun adını "Jeongyeon yoldan çıktı" olarak değiştirdi.
Nayeon
"Kafi"Jeongyeon
"Nayeon"
"O yol var ya o yol"
"Senin"
"Her neyse"
"İyi geceler arkadaşlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully ||Twicexo
FanfictionNayeon her zamanki gibi ufak bir olayı büyütüp hesabını sormak istemişti, fakat bu sefer işler umduğu gibi gitmeyecekti.