29. Bölüm

1.8K 89 11
                                    

Hayatın koşuşturmasına daldığımız bir haftayı daha geride bırakmıştık. Bugün Büşra yengemin kınası vardı. Sabahtan beri bir telaş halindeydik. Kahvaltıdan sonra annemlere gelmiştim. Buradaki işlerimiz bitince kuaföre geçmiştik. Şimdi ise hazır ve abimlerin gelmesini bekliyorduk.

- Eylül alıştın mı evliliğe?- Valla Aslı kuşum sanki hep evliymişiz gibi hissediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- Eylül alıştın mı evliliğe?
- Valla Aslı kuşum sanki hep evliymişiz gibi hissediyorum.
- Yağız abiyi kendini bildin bileli tanımandandır.
- Olabilir.
- Eee Merve hanım sizin nasıl gidiyor?
- Gayet güzel. Ay resmen annemin olmadığı bir evim var!

Merve'nin dediği güldürmüştü. Ayfer teyzeyle yıldızları hiç uyuşmazdı. Sürekli gidicem bu evden derdi. Ayfer teyze de bul kocayı git derdi.
- Ayol evlendiğimden beri hiç gelmediniz yok düğünlerdi yok tatillerdi derken kaynadı.
- Doğru ya. O zaman bu düğünü de atlatalım sizdeyiz bebekim.

Abimler gelince sohbetimiz de sonlanmıştı. Abim yengemle çıkarken ben de Yağız'ın yanına gitmiştim. Kolları anında belimi sararken yanağımı da öpmüştü.
- Kalp kızım bendeki de. Bu ne güzellik böyle?

Kıkırdayarak ben de yanağını öpmüştüm.
- Teşekkür ederim birtanem.
- Sabah kötüydün. Daha iyi misin güzelliğim?
- Hıhımm.
- Kurban olurum seni verene. Kötü olursan söyle gideriz eve tamam mı?
- Tamam canım söylerim. Ama çok da büyültülecek bir şey değil. Her ay yaşadığımı düşünürsek.
- Olsun.

Sabah karnımda hafif bir ağrı vardı. Regl olmak üzereydim, bu yüzden normaldi. Fakat sevgili kocam devlet meselesi hâline getirmişti. Regl olduğumda daha beter ağrılarla baş ediyorum. Acaba o zaman direk hastaneye mi götürür?

~~~~~~

Kına başlamış ve sanki bilmem kaçıncı kınamız değilmiş gibi yine kurtlarımızı döküyorduk. Oynarken yine saplanan ağrı sebebiyle oynamayı bırakmış ve masaya geçmiştim.
- Niye geldin annecim?
- Karnım ağrıyor anne. Biraz dinlensem iyi olacak.
- Yağız'a söyleyelim sıcak bir şeyler getirsin.
- Yok Melek anne. Gereksiz telaş yapıyor sonra.
- O zaman Efe'ye söyleyelim olur mu?
- Olur anne. Ama Yağız'a bir şey söylemesin uyar onu.
- Tamam.

Bir süre sonra Efe elinde içecekle gelmişti. Kapağı kapalı olan bardağı kokladığımda bitki çayı olduğunu anladım.
- Bitki çayı iyi gelir diye düşündüm abla.
- Sağol yakışıklım.

Saçlarım arasına öpücük bırakmış ve geri çıkmıştı. Seviyorum oğlum seni.

Dinlenince geçmeye başlayan ağrıyla rahatladım. Fakat yine de oynamak istemedim. Zaten sıra kınaya gelmişti. Ardından tıpkı benim kınamda olduğu gibi abimler giriş yapmışlardı. Çok güzel bir çift olmuşlardı. Dilerim hep mutlu olurlardı.

~~~~~~~

Düğün konvoyu olarak Büşra yengemlere gelmiştik. Ne ara olduğunu bilmeden Yağız beni de alarak gelinin yanına gelmişti. Kapıyı kilitleyip bize döndü.
- Gün intikam günüdür.
- Yağız saçmalama demeyi çok isterdim ama şerefsizliğinle gurur duyuyorum kocacım.

Sen Gülümse Ben Severim ( Bir Mahalle Hikayesi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin