•0•

2.3K 119 21
                                    

Vanessa (19)

Už od mala byl můj sen být profesionální tanečnicí. Otevřít si nějaké taneční studio a učit lidi tenhle krásný sport. Moje maminka byla skvělá tanečnice, která mě do tance dostala, vedla mě a už od dvou let jsem chodila na různé kroužky, pak jsem docházela do tanečního studia a tancovala a tancovala. Tanec se stal mojí vášní.

Před dvěmi let jsem ale o maminku přišla a zůstala jsem já, můj úžasný a milující táta a o 4 roky mladší sestra.

Ztráta mamky nás všechny zlomila, ale taky naši rodinu i posílila. Všechno jsme to spolu zvládli. I když táta hodně nezvládal finance tak jsme to nějak zvládli. Už od 16 jsem chodila na brigády a když mamka umřela tak jsem začala tátovi s penězi pomáhat.

Svůj život jsem hlavně zasvětila tanci a pomáhání mé rodině a tak jsem neměla čas na nic moc jiného. Takže jsem ještě neměla možnost mít nějaký vztah a zažít tu pravou lásku. Kolem mě se motají jen samí debilové, které zatím dokážu úspěšně odmítat. A tak jsem vlastně nezažila to, co mají většinou holky v mém věku už dávno za sebou. Ale nic si z toho nedělám, já jsem teď šťastná.

Teď jsem šťastná hlavně kvůli tomu, co se mi v životě děje. Dostala jsem se na svoji vysněnou vysokou taneční školu, kterou studovala i moje mamka a to nejlepší na tom všem? Získala jsem stipendium takže mi táta nemusí nic platit. Stipendium jsem získala kvůli mému úspěchu v tanci, ale z části taky, že by mi studium nikdo nemohl platit, protože by to táta nezvládal.

Takže od příštího týdne mi začíná nový život. Stěhuji se z Birminghamu, mého rodného města, do Atlanty. A tam sídlí nejuznávanější taneční univerzita. Nemůžu se dočkat na všechno, co tam zažiju.

Justin (21)

Můj život je teď asi zatím v té nejlepší fázi. Mám teď hrozně skvělý život. Studuji úžasnou vysokou školu, která mě hrozně baví, protože většinu času v mém studiu tancuji a tanec je můj život. Tancuju už od mala, vedla mě k tomu moje úžasná mamka a vedla k tomu samozřejmě i moji sestru, která tento rok nastupuje do prvního ročníku.

Sice se někomu může zdát divný, jak může kluk neskutečně tak moc milovat tanec. Ale tanec je opravdový sport a je těžký se ho naučit. Buď to musíte mít v krvi a nebo se to hodně dlouho učit. Tanec jako je twerk nebo tanec v klubu se vůbec nepočítá jako tanec a nenávidím lidi, kteří se tanci vysmívají. Já chci být profesionální tanečník a vůbec se za to nestydím.

Abych pokračoval, takže studuji parádní vejšku, mám dobrý kamarády a holky na mě letí na každém rohu, což se mi moc líbí. Jo přiznávám, jsem děvkař a velký děvkař. Ale vůbec mi to nevadí, člověk si musí života užívat a každý po svým. A nic mi v mém životě aktuálně nechybí a asi se to jen tak nezmění.





Ahoooj! ❤️Tak vás vítám u nového příběhu. Vím, že hodně z vás bavil můj příběh Not boy for you, kde je Justin takový bad boy, holka docela nevinná a tak dále. Tohle bude maličko podobné🤭A jestli je tu někdo se mnou hodně dlouho tak vím, že se vám i neskutečně líbil můj příběh LOVE IN DANCE a hodněkrát jste mě prosili jestli nenapíšu něco podobného a tak to máte tady❤️🙏❤️

Už nějak nemám kapacitu a ani čas psát něco s těžším tématem. A tohle bude takový můj odpočinek😌Teď v mých posledních dvou příbězích se docela trápím, protože to všechno potřebuji promýšlet a snažit se nepsat kraviny. Tohle je typická oddechovka, která vás snad bude bavit, protože já se moc těším až tenhle příběh začnu psát❤️😍

Tenhle úvod byl zatím nic moc asi jako každý můj úvod. Ale v příští části už nám to začne😁

Teď jedna důležitá otázka. Chcete, abych tenhle příběh vůbec psala? Budete ho číst? Mám teda pokračovat?🙏

Děkuji a mějte se krásně!!❤️❤️

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat