Vanessa
,,Byl to úžasný večer" usmál se Thomas když jsme už stáli před výtahem v našem hotelu. ,,To byl" kývla jsem s úsměvem a hrála si nervozně s prsty. Výtah se otevřel a tak jsme nastoupili dovnitř. Thomas zmáčkl 12 patro a já 14. ,,Klidně bychom si to mohli zítra zopakovat" řekl. ,,To budu moc ráda" řekla jsem a on ke mně udělal jeden krok. Zvedla jsem pohled, protože byl o dost vyšší.
,,Můžu?" pohladil mě po tváři a přiblížil se k mým rtům. S červenými tvářemi jsem přikývla a on mě hned políbil. Chvíli jsem jen tak stála a pak jsem s ním začala spolupracovat. Líbali jsme se jemně a pomalu, nikam jsme nepospíchali. Líbilo se mi to, moc se mi to líbilo.
Líbali bychom se i dál, ale vyrušilo nás otevření výtahu ve 12 patře. ,,Dobrou" dal mi dlouhou pusu a usmál se. ,,Dobrou" šeptla jsem a kousla se do rtu. Dveře se zavřely a já šťastně vypískla. Hned jsem si z kabelky vyndala mobil a napsala Jazzy, která se stala fakt mojí dobrou kamarádkou. Nikdy jsem neměla moc štěstí na kamarády.
Pro Jazzy: líbala jsem se s Thomasem!
Od Jazzy: omg, a jaký to bylo?
Pro Jazzy: úžasné...
S úsměvem jsem vylezla z výtahu a šla pomalu ke dveřím. Kartou jsem si dveře otevřela, vešla dovnitř a hned sebou vyděšeně cukla když jsem tu viděla nějakou holku jen v kalhotkách a za ní Bieber jen v boxerkách. ,,Panebože!" vyjekla jsem a otočila se ke dveřím. ,,Proč tu jsi tak brzo Vanesso?" zasmál se Bieber. ,,Byla jsem venku skoro tři hodiny!" vyhrkla jsem.
,,Omlouvám se, nevěděla jsem... já se moc omlouvám" šeptla ta holka a přešla ke dveřím a já si všimla, že má hotelovou uniformu. No to snad ne. ,,Nejsem jeho přítelkyně jestli si myslíte tohle" zamumlala jsem znechuceně. ,,Jo aha tak dobře, i tak se omlouvám, že jsem byla tady. Mějte se" vydechla a rychle vypadla.
,,Ty jsi s ní šukal v té posteli kde spím i já?" vyhrkla jsem a on se svalil do křesla a měl spokojený výraz. ,,Ne, tam jsme se nedostali. Ale možná kdyby jsi přišla později tak jo" pokrčil rameny a usmál se. ,,Tak ale... ale kde jste to dělali?" ,,Na sex nemusíš být jen v posteli" uchechtl se a já si položila kabelku na stůl. ,,Tam bych si možná teď nic nepokládal" ušklíbl se. ,,Ty prase!" vykřikla jsem a od stolu odskočila a on se rozesmál.
,,Jsi fakt nechutnej" řekla jsem znechuceně a protočila očima. ,,Co to bylo za holku? A kde jsi k ní přišel?" ,,Začínající recepční. Je mlaďoučká, nemám rád starší" řekl a já pokroutila hlavou. ,,Ty sis ale taky užívala" uchechtl se. ,,P-proč myslíš?" zakoktala jsem. ,,Tvoje rozmazaná rtěnka tě prozradila" řekl a já se na sebe podívala do zrcadla. Bože, ještě že jsem takhle nešla mezi lidi.
,,Stejně nechápu co na něm vidíš" ,,Je hodnej" ,,Bože... vždyť ale není nic extra, to uznej" zasmál se. ,,Mně se líbí" pokrčila jsem rameny a on se znechuceně zatvářil. Pak se postavil a přešel do koupelny. ,,Každopádně... pořád panna?" ušklíbl se a ještě se na mě otočil. ,,Jasně že jo! Vždyť se s ním skoro neznám! Nejsem děvka" vyhrkla jsem. ,,No jo, slečna nevinná" zasmál se a zavřel se v koupelně.
Sedla jsem si na židli a snažila se nedotýkat toho stolu a odlíčila se. Pak jsem se natáhla pro mobil, kam mi přišla zpráva.
Od Angie: S Riley jdeme na jednu párty, přidáš se?
Pro Angie: dnes už nějak nemám energii, promiň :(
Od Angie: nevadí, v pohodě. Ale určitě jednu párty v Miami podstoupit musíš, to je rozkaz!
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?