Druhý den
Vanessa
Ráno jsem se probudila na to, že brněl něčí mobil. Pomalu jsem otevřela oči a hned se bolestně zatvářila, protože mě neskutečně bolela hlava. Povzdechla jsem si a chtěla zase oči zavřít, ale něco jsem si uvědomila. Bieberova ruka byla na mém boku a leželi jsme na boku u sebe a neskutečně blízko! Panebože.
,,Sakra..." šeptla jsem a chtěla se pomalu zvednout, ale taky se probudil. ,,Doprdele, proč jsem u tebe takhle blízko?" vyhrkl a rychle se posadil. ,,Asi jsme takhle spali celou noc" vydechla jsem a promnula si obličej. ,,Tyvole, promiň. Já občas se k holkám tulím, ale s těmi, který jsem ošukal a znám je víc" uchechtl se. ,,Super" zamumlala jsem.
Můj mobil se rozezvonil a tak jsem se pomalu zvedla a šla pro něj. ,,Ano?" ozvala jsem se. ,,Bože Vaness, jste v pohodě?" ozvala se hned Angie. ,,Ehm proč bychom nebyli v pohodě?" zvedla jsem obočí a podívala se na Biebera. ,,Několikrát už jsme vám volali. Už půl hodiny jste měli být dole v sále" ,,Cože?!" vyhrkla jsem a podívala se na čas. ,,Panebože... my jsme zaspali" povzdechla jsem si. ,,V klidu, aspoň jste v pohodě" zasmála se. ,,profesorka vzkazuje ať si v klidu dojdete na snídani a přijdete, o nic moc prej nepřijdete, budou se zkoušet zase ty zvedačky a ty vám jdou perfektně" řekla a já kývla. ,,Dobře, moc se omlouváme. Dorazíme, co nejrychleji" řekla jsem a típla to.
,,Zaspali jsme" řekla jsem a rychle začala hledat svoje oblečení. ,,Včera jsme to pěkně přehnali" uchechtl se. ,,Jo to jo" vydechla jsem. ,,Musíme pak rychle na snídani a jít do sálu, naštěstí ještě dělají ty zvedačky a ty nám jdou. Ale já se musím umýt, smrdím od alkoholu" řekla jsem a on kývl. Zalezla jsem do koupelny a rychle vlezla do sprchy. Pořádně jsem se umyla a pak na sebe na chvíli pustila i studenější vodu, abych se probudila. Nejradši bych totiž zalezla do postele a zase spala.
Vylezla jsem ze sprchy a oblékla se na snídani, vlasy jsem si dala do vysokého culíku a vylezla z koupelny. ,,Co to je?" zvedla jsem obočí a podívala se na Biebera v posteli a miskou nějakých cereálií. ,,Nechal jsem tu snídani přivézt, aby to bylo rychlejší" uchechtl se a já se podívala na vozíček, kde byly cereálie, mléko, ovoce a pár opečených toustů a marmeláda. ,,To je geniální" zasmála jsem se a hned si nabrala jídlo.
Sedla jsem si do křesla a začala jíst. ,,Půjdu taky do sprchy" řekl po chvíli a zvedl se. Snědla jsem cereálie a pak si vzala ten jeden toust. Využila jsem toho, že je ve sprše a tak jsem se rovnou oblékla do tanečního oblečení. Vlasy jsem si dala do drdolu a namazala se krémem, abych neměla suchou pleť. Napila jsem se džusu a podívala se na čas. Paráda. To byl super nápad si to nechat dovézt.
,,Občas máš geniální nápady" usmála jsem se když vylezl z koupelny a on se zasekl. ,,To jsi udělala naschvál?" ,,Co?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Miluju když holky s nádhernou postavou mají tyhle kraťasy" kývl. ,,Na to jsem úplně zapomněla, jsou moje oblíbené" ,,No dnes se mi bude tancovat parádně" oblízl si rty a já protočila očima. V koupelně jsem si ještě vyčistila zuby a mohli jsme jít.
Dojeli jsme do patra, kde je taneční sál a šli dovnitř. ,,No tady vás máme" uchechtla se profesorka a pokroutila hlavou. ,,Dobrý den my se omlouváme, my... trochu jsme to včera přehnali s pitím" řekla jsem a sklonila hlavu. ,,Chápu to, jste v Miami tak vás to láká. Náhodou jsem ráda, že si rozumíte. Tanec vám půjde o mnoho lépe" usmála se a já kývla.
,,Zkoušeli jsme znova ty zvedačky, ještě asi hodinku se tomu budeme věnovat tak se nám taky ukažte. A pak už se budeme věnovat tanci. Chceme to udělat tak, že budou tancovat jen holky na nějakou hudbu takže improvizace a pak i kluci. Navzájem se budete pozorovat a třeba okoukávat nějak styly tance nebo kroky a tak" řekl profesor a my jsme všichni přikývli.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?