O dva dny později
Vanessa
,,Proč jsi tak odtažitá?" zeptal se s povzdechem když jsem si zapínala mojí sportovní tašku. ,,Prostě proto" pokrčila jsem rameny a prohrábla si vlasy. ,,Co ti proboha Jazzy všechno navykládala?" rozhodil rukama. ,,Pravdu" zamumlala jsem.,,To určitě" uchechtl se. ,,Aha, takže není pravda, že každý den šukáš nějaký jiný holky? Že si s těma holkama hraješ? Není pravda, že jim ubližuješ tak jako jsi ublížil Maddie?" vyhrkla jsem.
,,Je to pravda" kývl. ,,Tak proč se divíš, že s tebou nic mít nechci?" znova jsem nahlas vyhrkla. ,,Já to chápu, ale..." ,,Ne dost, už na mě nemluv Justine. Vždyť dneska to tancování nám šlo dobře ne?" ,,Šlo nám to dobře, protože jsme nacvičovali street. Ale až se zase pustíme do moderního tance, kde na sebe musíme sahat i hodně intimně tak se na sebe zase vrhneme" uchechtl se a já se na něj hned zamračila.
,,Sakra to naše líbání to... to se prostě stát nemělo, protože... protože teď na to nemůžu přestat myslet!" vyjekla jsem a on ke mně rychle přišel a chytil mi obličej do dlaní. ,,Taky na to nemůžu přestat myslet Vaness... sakra tak neskutečně mě přitahuješ, mám chuť tě pořád líbat a líbat... chci s tebou dělat i dalších milion příjemných věcí, protože ses mi totálně rychle dostala do hlavy! Chci zase cítit tvoje sladké a plné rty, chci cítit tvojí nádhernou a přitažlivou vůni, chci aby ses mě dotýkala. Jsi tak nádherná a tak nevinná a já z tebe nemůžu!" vyhrkl.
Jen jsem na něj překvapeně koukala a došlo mi, že tohle cítím i já. Taky mě neskutečně přitahuje, chci aby se mě dotýkal, chci cítit jeho rty. Tohle je špatný, sakra špatný.
Sklonila jsem hlavu a nevěděla, co dělat. Zase jsem začala zrychleně dýchat když mě pohladil po tváři a hlavu mi nadzvedl. ,,Justine..." povzdechla jsem si. ,,Vaness no tak... nepřemýšlej nad tím vším tak moc" zamumlal a naklonil se ke mně. ,,Oba dva to chceme, líbí se nám ta vášeň mezi námi" šeptl mi u rtů a jemně mě políbil. Rty nechal přiložené a já po chvíli udělala první pohyb.
Justin se usmál a hned jsme se začali rychle líbat. Ale pak někdo vletěl do sálu. ,,Sorry, ale už tu máme sál zarezervovaný my" řekl nějaký kluk a já se od něho hned odtáhla. ,,Počkej..." natáhl se ke mně, ale já pokroutila hlavou, vzala si svoji tašku a šla pryč.
,,Vanesso!" zařval, ale já se nezastavovala. ,,Proč se pořád takhle chováš?!" vykřikl a já se na něj otočila. ,,Musím se jít učit, nech mě prosím být" řekla jsem a odešla.
O čtyři dny později
Dnes je sobota a já jsem na koleji. Asi bych jela domů, jelikož jsem si chtěla s tátou promluvit, ale jede někam na tu služební cestu takže jsem tady. Naštěstí je tu i Jazzy, ale ta se chystá na párty, která bude na bratrstvu, kde je i Justin.
S ním je to tak hrozně zvláštní. Celý týden jsme se věnovali tanci, hlavně streetu, protože tam se sebe nemusíme dotýkat a jde nám to dost dobře. Ale Justin už se o nic nepokoušel, asi ho moje chování přestalo bavit. Chtěla bych s ním něco mít, ale bojím se. Je to Justin Bieber, který je prostě neskutečný děvkař.
Otevřela jsem instastories od sestry a hned se zasekla. Byla tam fotka, kde byla ona, táta a asi ta přítelkyně od táty. No kdo jiný že? Jsou v letadle a sestra tam píše, jak už se těší k moři. Zvětšila jsem si tu ženskou a prohlídla si ji.
,,Jazzy?" ,,Jo?" otočila se na mě. ,,Kolik myslíš, že ji je?" zeptala jsem se a ona ke mně přišla a podívala se na tu fotku. ,,Počkej... to je tvoje sestra takže to je ta..." ,,Jo to asi bude ta přítelkyně" zamumlala jsem. ,,Ty jsi ji ještě neviděla?" ,,Ne, když jsem je viděla se líbat tak jsem na ní nekoukala" vydechla jsem.
ČTEŠ
Let's dance✔️
Fiksi PenggemarDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?