•2•

1.1K 106 14
                                    

Důležitá věc, píšu to takhle na začátek, protože chci, aby si to co nejvíce lidí přečetlo.

Pokud tady mám nějaké profesionální tanečníky nebo lidi, který hodně ten tanec zajímá tak se předem chci omluvit, že já se v tanci moc nevyznám a žádná tanečnice nejsem. Takže až od příští části začnu psát něco o tanci tak mi prosím nepište, že tam píšu kraviny, protože se to asi někdy stane xdd

Pořád je tohle smyšlený příběh, můj příběh takže i kdybych napsala kravinu jako je třeba, že balet není tanec ale atletika tak to musíte vzít, jelikož já si můžu vymyslet cokoliv. Ale nebojte zas takhle blbá fakt nejsem, abych napsala takovouhle kravinu😂

Ale třeba v mém příběhu LOVE IN DANCE jsem občas napsala něco špatně a už nějací lidé se začali ozývat. Tak to prosím pochopte, že nemůžu znát a vědět všechno. Děkuji❤️

Užijte si část❤️

Vanessa

Jak jsme se s Jazzy domluvily tak jsme po vybalení našich věcí šly na kafe. Kafe jsme si daly sebou a pak jsme se procházely na po nádherném kampusu. Jsem z téhle školy opravdu nadšená.

Když jsme se vrátily na kolej tak Jazzy šla za svým bratrem, kterého nemám ráda už hned od prvního setkání a já si ve své části pokoje ještě dělala pořádek. A někdy okolo šesté jsem si šla koupit nějakou menší večeři v bufetu, který tady je. Budu muset ale začít si i vařit ve společné kuchyni, protože si nemůžu dovolit pořád kupovat hotové jídlo. Zas tak dobře na tom s penězi nejsem.

A když jsem chtěla jít do společných koupelen si dát sprchu tak do pokoje vešla Jazzy. ,,Vaness hele, nechceš se mnou jít na jednu párty?" Usmála se nevinně a já položila ručník na postel a nechápavě se na ní podívala. ,,Na jakou jako párty?" Zvedla jsem obočí. ,,Pořádá ji bratrstvo, kam patří můj bratr, ale toho tam určitě nepotkáme. Každopádně je to poslední prázdninová párty než začne škola. Potom párty pořádají dvakrát do měsíce, ale my určitě nebudeme mít čas a ani energii. A já si chci užít poslední dny prázdnin a nechci tam jít sama" řekla a já pokroutila hlavou.

,,Promiň Jazzy, já na párty moc nejsem. Vlastně jsem snad nikdy nebyla na žádné extra párty" uchechtla jsem se a prohrábla si vlasy. ,,Prosím Vaness, jsi jediná, koho tu znám a nechci tam jít sama. Prosím" začala prosit. ,,Jazzy" povzdechla jsem si. ,,Budeme tam klidně jen chvíli. Omrkneme to tam, dáme si jeden dva drinky a pak když to tam bude na nic tak půjdeme domů. Slibuju" usmála se.

Mohla bych se jít taky trochu seznamovat. Když já jsem hrozně stydlivá osoba. Ale musím to někdy zkusit. Vylézt ze své komfortní zóny.

,,Tak dobře" vydechla jsem a ona šťastné vypískla. ,,Jo a jestli na tebe bude někdy moje energie už moc tak mi musíš říct a já se stáhnu" řekla a já se zasmála a přikývla.

,,Nemám co na sebe" řekla jsem po chvíli. ,,Prosímtě vůbec to neřeš. Vem si klidně jen nějaké jeansy jako já... nebudeme to hrotit" usmála se a já přikývla. Vzala jsem si na sebe moje nejoblíbenější jeansy, nějaké hezčí zdobené tričko a upravila jsem si vlasy. Potom jsem se decentně namalovala a když byla hotová i Jazzy tak jsme mohly jít.

K tomu domu jsme šly pěšky a netrvalo to vůbec dlouho, protože domy bratrstva a sesterstev jsou na konci kampusu.

Když jsme vešly dovnitř tak párty už byla v plném proudu. Hromada studentů popíjející nějaký alkohol, hromada tancovala v obýváku, který teď asi sloužil jako parket a pak i hodně jich bylo na zahradě.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat