•13•

1.2K 105 26
                                    

Justin

,,Jsi v poho kámo?" přišel ke mně do pokoje Cameron. ,,Ne nejsem" zamumlal jsem a promnul si obličej. ,,Nechci to dělat Camerone, ale musím... vždyť když se ty videa dostanou ven tak mě všichni budou mít za násilníka a za zdrogovanýho debila" ,,Ale to je už minulost přece, ty to všem vysvětlíš" ,,A myslíš si, že nějaký vysvětlení mi pomůže před ředitelkou? Bude mě chtít vyhodit" ,,Ale vždyť k tomu nemá žádný důvod Justine, už jsi rok čistej, chodíš přece ještě občas na ty terapie, tam ti to můžou potvrdit nebo ona sama ti může udělat test na drogy. Nemůže tě vyhodit za to, co jsi dělal v prváku. Předtím kdyby to věděla tak je jasný, že jdeš pryč, ale teď je to už minulost" řekl a já se nad tím zamyslel.

,,Ale i tak nechci, aby ty videa viděli. Sakra kdyby jste mě neodtáhli tak tu Emmu znásilním! Já to nechápu, nechápu jak jsem to mohl udělat" povzdechl jsem si. ,,Mluvil jsi s Emmou?" ,,Ta se mi vyhýbá obloukem, už jen když vedle sebe tancujeme tak si hned hledá jiné místo. Bojí se mě" uchechtl jsem se. ,,Je to už taky doba, měl by sis s ní o tom promluvit. A kdyby náhodou se to video dostalo ven tak aby k tomu taky něco řekla. Protože pokud se ji neomluvíš tak klidně tě může s tím videem zničit ještě víc" řekl a já kývl.

Cameron si sedl do křesla a já si prohrábl vlasy. ,,Vanessa je úplně jiná holka než na který jsi zvyklý, podle mě teda" pokrčil rameny. ,,Já to vím, nebo aspoň mi to potvrdila poslední den v Miami" ,,Jak?" ,,Líbali jsme se, chtěl jsem něco víc, o ní jsem si to myslel taky, ale pak se odtáhla, začala na mě řvát a vztekat se. Prostě je jiná" ,,Takže už líbání jo?" ušklíbl se. ,,Jo ale to je stejně k ničemu, tím že jsme se líbali tak se mi nepovede ji za měsíc dostat do postele" uchechtl jsem se. ,,No právě, to asi ne. Jako možná se nechá zblbnout, ale nevím jestli ti to tak rychle dovolí" kývl.

,,A nebo se zamiluje a dá ti hned" zasmál se. ,,Ale já nechci, aby se zabouchla. To už by byla další. A víš co je na tom nejhorší?" ,,Co?" ,,Že je to moje taneční partnerka a v Miami jsem měl možnost ji trochu poznat a docela jsme si rozuměli. Zrovna u Vanessy mi to je fakt proti srsti ji takhle zblbnout" povzdechl jsem si.

,,Kámo, dej tomu prostě čas. Máš měsíc, třeba do té doby se mezi vámi fakt něco stane, vždyť spolu budete teď pořád tancovat, budete mít hlavně moderní intimní tanec a pokud se jí líbíš tak ona ti nějak podlehne. Hlavně moc netlač na pilu, aby něco nepoznala" řekl. ,,A co když to za ten měsíc nestihnu? Co když ji neodpaním?" ,,Tak se budeš muset s těmi videi smířit. První věc, kterou bych udělal je to, že bych zašel za Emmou. A pak možná i za říďou" ,,Cože? Proč za ní?" ,,Možná by nebylo úplně špatný ji sám přiznat, že jsi v prváku drogoval. Lepší se to dozvědět od tebe a ne z nějakého videa" ,,Bože, já se poseru. Zasranej Noah" zakňučel jsem a schoval si hlavu do dlaní.


Druhý den

Natáhl jsem se pro mobil když mi na Instagram přišla zpráva. Nadzvedl jsem obočí když jsem viděl, že je to zpráva od Vanessy. Ale, co se děje, že mi píše?

Vanessmitchell: máš čas za 45 minut? Mám rezervovaný sál...

Justinbieber: máš štěstí, čas mám :)

Vanessmitchell: ok, sál 8 v půl třetí.

Uchechtl jsem se a podíval se na Camerona, který do mě šťouchal. ,,Co je?" ,,Jdi za ní" kývl dolů když nám skončila přednáška. ,,Za kým?" ,,Za Emmou" ,,Teď?" ,,Justine, neodkládej to pořád" řekl přísně a já kývl, zhluboka se nadechl a šel rychle za ní.

,,Emmo!" zavolal jsem, aby se zastavila. Otočila se na mě a trochu sebou cukla. ,,Co chceš?" zamumlala a pevně až křečovitě chytila svoje knížky a Macbook. ,,Prosímtě neboj se mě" povzdechl jsem si a ona sklonila hlavu. ,,Nemám čas s tebou mluvit Justine" vydechla a šla pryč.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat